En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hieperdepiep Hoeraaaaa!

Nikita is alweer 2 jaar!!!!

Enne, draakje? Herkenbaar!!!! En vooral die afwisseling van emoties.... En merk dat het bij meisej veeeeeel erger is, want Siem had dat lang niet zo. Ach, als je dan maar kan knuffelen, kussen en badderen achteraf...

En nu gewoon lekker feest vieren!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff Milla, voor je zenuw-busgevoelens. Zo begrijpelijk. Maar inderdaad: wat zijn de voorgevoelens om evt al maandag te testen? Of heb je 'gewoon' geen geduld? Ook zeer begrijpelijk.

Pletknuffffffffffffffffffffffffff!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: zo, dat is nog eens een TSR! Wel fijn natuurlijk, maar inderdaad lastig voor Myrthe.
    Fijn dat Milkman nu ook wat kan doen met die oefenflesjes. Wanneer moet je eigenlijk weer gaan werken?

Doe je weer eens een fotootje?

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Fem: ga blozen van je lieve reacties op foto's.... Thanks!

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @NIKITA Er is er 1 jarig hoera hoera :) Van harte gefeliciteerd!!!

@naiman en ik zijn vandaag 4 jaar samen :)

@milla valentijnsdag is vast een mooie testdag!! Hoop het in ieder geval voor jou!!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Proficiat Nai!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Miranke: wat ik nog wilde vragen: hoe was je eerste klant?

@Lau: hoest nu met Finn? Was je gisteren ook niet bij de oncoloog? Hoe was dat?

@Female: hoe reageerde Femman op auto?

@Zieken: beterschap!!!!!

@Vermoeiden: hier ook nog steeds. Fem weer 3x wakker, maar is vooruitgang.....;)

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Thnx allemaal :D Wat gaat het hard he! 2 jaar alweer joh...
    We hebben vanochtend (brak -want ook te weinig slaap) voor haar in bed gezongen. En toen ze beneden kwam en de slingers en hartjesballonnen zag was ze helemaal happydepappy :D Toen nog cadeautjes uitpakken en op het KDV mocht ze op de feeststoel! Ik ga haar zo halen, lekker in eigen bedje slapen en opladen voor het feestje van vanmiddag-avond.

Natjes: wat ik me afvroeg..(jij was trouwens zeker weten de eerste die ons heeft gefeliciteerd! pfff wat een tijden joh)..hoe is het onderzoekje gegaan (van het 'schepje')?

Milla: we hopen en duimen weer vollop!! Ik ben zelf meer van het 'beter iets later testen en meer duidelijkheid, dan (te) vroeg testen en alsnog alle kanten op kunnen..' maar aan de andere kant snap ik wel dat je je soms gewoon niet in kunt houden.

Juud: nou ik vind het echt onwijs leuk wat je allemaal maakt!
    En de auto: aangezien ik de oplossing (poetsbeurt) meteen er bij kon vertellen viel het wel mee :) Gelukkig zal hij nooit boos worden om dat soort dingen, maar ik voel me zelf dan gewoon hel schuldig. Waar we wel achter zijn, is dat het gewoon veel beter is als ik NOOIT meer auto's was. (ik heb namelijk al wel vaker dit soort dingen gehad).

rest: kusknuffeestzwaai...!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieverd!
    valentijn is een PRACHTdag om te testen! (2010: ik posi die dag, TP 26/1!)
    wanneer was jouw TP nu ook alweer?

opzich mag je de dag van pregnyl (eigen ei) + 14 nemen voor ' veilig testen ' he.

ieks ik duimbid sooooo voor jou!!!!!!!!!!

heb je mijn meel nog gehad laatst trouwens?
    of issie naar een andere *jouw naam* gegaan?
    (heb snelnamen ingesteld, lekker handig met mensen die dezelfde naam hebben.. @bow zo is er ook al eens een hysterische meel voor jou bij iemand anders beland :) *******)

@ppv: ieks, ik heb t al geschreven in antwoord op je PB, maar 20 is wel heel erg laag hoor.
    ik wil niet wijsneuzerig doen ;) (en doe het toch :D) maar ik snap niet dat die vrouw zei dat je dan een prima eisprong hebt gehad?

het KAN, maar de kans is veel kleiner. en voor zwanger worden en vooral BLIJVEN! heb je minimaal 50 nodig...
    vraag alsjeblieft om die bolletjes!

enne, waarom zou het meteen ICSI en geen IVF worden als next step?
    houdt dat (dus) in dat het zaad zodanig is dat IVF geen optie is, en zo ja, waarom dan toch nog een IUI?

wat milk ook al zegt trouwens.. probeer je niet teveel vast te pinnen op 'dat het daarom mislukt is'
    want al heb je een perfect ei met perfect zaad en dito timing- de kans blijft 15%...
    klote he! :(

echt klote.
    het wordt echt tijd voor roze ook voor jou!

hoop dat je meer wijsheid krijgt (vraag erom als je het niet krijgt.. bv uitslag zaad?) en zodoende meer vertrouwen en hoop.

ik geloof er echt in!

fijn dat ppv-man ook wat meer betrokken lijkt nu he. bij jullie wens!

@milk: lekkere spuitert!!!
    en wat goed dat myrthe lekker flest ook al!

kan je even vragen of ze een sms'je naar florine doet, hoe dat flessen werkt :(
    ;)

ach, we oefenen ook amper meer (ze heeft gewonnen! :$ :D) dus het geeft niet.
    over dik 2 maanden mag ze toch al aan de beker rietje prutje ditje datje :p

@nikita: ongelooflijk he!
    al 2 jaar geleden, pas 2 jaar geleden... :)

@fem: gelukkig maar, femman niet boos. maar tis ook ' maar ' materie he- dat snapt hij ook wel.
    kan me wel voorstellen dat je je een beetje.. blond voelde! :D

@nai: felii met jubileum! eigenlijk ' best kort '!
    wie heeft hier de langste relatie eigenlijk :(
    hier dit jaar 10 jaar! :)

@bow: schatje, hoest met de zenuwwww?
    en wat ga je snelllll!
    hoest met namendenken?

@cin: UPDATE! filmpjes? of ga ik nu teveel eisen? :D
    hoest met buik/litteken/en en?

@filmpje: ik zet een link naar filmpje van een ' gabberende florine ' in mijn album. als ik snap hoe! :D
    (kan makkelijk met slimfoon, maar even vogelen)

@slimfoon: @nai: lekker ding is dat seg! en whatsappen werkt ook al.
    echt een gave foon!
    en ik snap m ook al :D hoewel ik vast nog veel geheime gaaf-heden mis (TIPS??)

@juud: fijn dat CP leuk was!
    enne, ik heb OEI gisteren geleend, en helemaal gelezen! ;)
    herken dingen, maar ook dingen uit andere sprongen :( namelijk vooral nu die van zogenaamd 19 weken :( terwijl ik die van 8 weken helemaal gemist heb.

het is interessant om te lezen allemaal (heb 8 boeken geleend maar er al 2 gedumpt wegens ' niet mijn toontje ' ) maar (en dat verbaast mensen misschien hier ;)) toch wil ik niet alles weten, en ' verwachten '

wel handig voor de geruststelling soms.

moet zeggen dat ik geen ene pamper snap van dat ze snachts (vannacht 02, 04, 06 :$) weer komt (stomme tehermmmm :x) maar het zal wel.

soms beetje onzeker over genoeg/voedzame voeding dan :(

maar ja, we gaan gewoon mee met haar. en ik vond t ook wel weer lachen.

vannacht echt aan blijmeis en aan remmie en aan andere nachtTITters gedacht! :D

en wat ik in babyrinth ook al zei, we zijn ZO verwend met doorslaapflorine sinds kerst, ze mag ons nu best wel even opnieuw uitputten hoor! :p

moet alleen echt op eten en (vooral?) drinken passen.
    ben onder de 60 kilo gedoken inmiddels :$
    en tis leuk dat ik dan in kinder-rokje van de HEMA pas om zodoende hysterisch matchend met florine te zijn :D (roze met stipjes! wit met bloemetjes!) maar tis wel wat weinig voor mijn langelengte wellicht :(

@natjes: jij gaat ook snel! ieks!!!

@fem: hoest met jouw langggggggglopende verkoudheidziekjes eigenlijk?

@ehhhhh

weet niet meer!

oja

@fem: hoofd is klotig, volgens mij is er wel degelijk een verband tussen (letterlijke) druk(te) en moe en en.

weet je wat ik hoor?

stel jezelf een cirkel voor met 10 televisies. zet ze aan, maar het geluid af.
    ken je dat hoge, zangerige, muggen-geluid?

nou, dat en dan 24/7, maar vooral bij stilte (extern) natuurlijk.
    :(

irri!
    hoewel het went..

;)

heb er in doolhof nog wat meer over gezegd.
    ik let wel op hoor.. maar ja wat moet je verder dan accepteren nu?

*ieks, florine wakker!*

ik ga haar maar eens even lekker voltanken.

smak op liefbus!!!!!!!!!!! en sorry wiek vergeet nu!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Kling: mooie woorden voor PPver en Milla! AMEN!

En over OEI: het gaat meer om de duidelijkheid over de buien (en het (terug berekende) moment) dan over wat ze dan evt. zou moeten kunnen/leren. Daar klopte bij Siem nog wel wat van, maar Femke was een gevalletje: ik kan sommige dingen pas 3 sprongen later en andere toch wat eerder... 's Nachts weer 'komen' is ook onderdeel van sprong. Is dan wel vaak mama-honger, dus heeft minder te maken met voedselbehoefte. Maak je dus niet te dik (kun JIJ NIET!!!) over voedzaamheid. Je doet het zo goed. Heb je gezien, dus kan het zeggen!

Knuff voor jou!

Kijk uit naar filmpje!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, twee lessen plus bijbehorend huiswerk van cursus gedaan!

Nu beginnen aan klein admin-systeem voor de winkel. Moet ergens starten natuurlijk.....

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: dat wilde ik je nog zeggen: drink (en eet!!!) genoeg! daar kan productie ook dip door krijgen!
    als ik een dag slecht heb gedronken, heb ik ook meteen minder melk. Men zegt dat t niet mogelijk is in de zin van: je lichaam maakt t wel aan. Maar ik denk dan: waar moet anders die liter vandaan komen die ze opdrinken!? Ga er dus vanuit dat je elke dag zowiezo een liter EXTRA!!! drinkt!!!!

En idd, hier ook OEI gebruikt op de momenten dat ik dacht: ik kan je achter het behang plakken.. (komt nog wel ;)) Maar bleek dus dat ze gewoon niet lekker in vel zat en daarna was t ook weer oke. Nachten zijn hier dan ook onrustig (nog steeds ;)) en dagen jengelig. En idd, mamahongerrrrrr.. hihi...
    Nikki begint altijd al een aantal dagen voordat het voor 't eerst opgemerkt zou kunnen worden, zeg maar. Daarna is ze rustiger, dan weer op 't laatste stukje onrustig. Blijf het maf vinden! :(

@ boaz: zn tuinbroek past niet meer echt dicht... :(
    Dat wordt een nieuwe scoren! :D

@ milla: ik duim!!!

@ ppv'er: knuff!!

en nu weer verder bankhangen.. :)

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @juud en rem: senks (weer) voor komtgoedisalgoedwoorden!

@boaz: hiha! nieuwe broek! HEMA heeft leuke! :D

@juud: admin, wek, het minst leuke onderdeel! goed dat je dat nu pakt vast!

@rem: volgens mij heb jij wel gelijk, qua meer drink eet en lijf/voeding!

*gaat moorkop naar binnen schuiven*

so!

trouwens, hierover dacht ik ook even -QUILTY- ''moet ik dat (van afvallen/minder dan 60 kilo) wel zeggen in bus, met dieeters en mensen die juist willen afvallen'', maar sie, ik seg t toch gewoon. zo is het ene voor de een probleem en voor de ander juist niet of wel en zus en zo en dit en dat en ander en 2 dit dat voordeel nadeel spiegel zus zo voor mezelf een ander denken quilty maar i confess!!! :p)

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: hema?!?! oeh!! ff kijken! :D Heb nog bonnen liggen.. Hè, wat vervelend :D
    weet dat H&M ook leuke heeft (die heeft ie nu aan ;)), maar dan moek daat weer speciaal naar toe... hmm..

Ja, ik zei gister al tegen bow, ik wilde dat ik ging afvallen van BV. (tja, dan moek ook niet zoveel vreten ;)). Maar wij hadden gewoon t idee om 6 jaar bv te geven, misschien wordt t dan wat!?!?

Maar ff zonder gekheid: het kan.. dinnetje woog op gegeven moment nog maar 48 kilo (nu is ze dan ook 1.58 ofzo). En had geen energie meer over. Voor haar was dat reden om met 6 maand met de BV te stoppen. Viel niet tegenaan te eten....
    En men beweerd dan ook weer dat dat niet kan, maar hoe zit dat anders?!!?

(vind t wel goed dat je het zegt! hebben we wat om ons zorgen over te maken en kling aan het eten te zetten!!! *hup*)

in het kader van bijna te kleine tuinbroeken: bow heb je ook nog 74/80 rompers?!

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milla: Duimen draaien hier nog overuren hoor!!!

@ppver: Leuk dat gyn zegt dat het kAn met lage prog, maar je wilt toch juist je extra IUIkans optimaal benutten lijkt mij. Dus laat haar maar mooi doorkomen met die bollen zou ik zeggen.

@Remmie: 74/80?! Nu al??!

@Kling: Als jij nou eens lekker met Florine meeclustert wat eten en drinken betreft? Zij wakker en eten dan mama ook eten.

@Casper: Stapjesdag vandaag! Eindelijk verhuisd naar een verwarmd bedje, vannacht een hele voeding (50cc) uit de fles en vanmorgen zowaar 15 ml bij mama gedronken. Drie keer raden waar ik het trotst op was :D
    Oh, en ook niet onbelangrijk: geen alarmpjes meer, wel zo prettig!

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Juud: Vergeet ik het weer! Bedankt voor je mooie kunstwerkje!

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ cin: wouw!!! wat ongelooflijk goed zeg van Casper!! :)
    En wat moet t super gevoeld hebben dat ie bij jou heeft gedronken!! :D Ben mega trots op je!! (en op casper natuurlijk ;)) JEEEUUUJ!!!
    Hoe is het met cinman?

@ 74/80: nee, nog niet. Maar de gewone romper 62/68 passen nu precies mooi (en ik houd wel van rompers die een beetje strak zitten, zeg maar, maar t moet toch niet te strak worden.. hihi...) Boaz heeft gewoon ongelooflijk lang lijf en korte pootjes. hihi.. van wie hij dat heeft?!?!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :$:$ Boaz toch:$ L&S nu maat 68 soms maat 74
    Mathijs maat 86 soms maat 92 met hele stevie riem eromheen ;)
    Ukkies he ;)

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0

Graag gedaan lieverd. Fijn dat Casper het zo goed doet!

Mag ik fotootje van ster gebruiken voor webwinkel? Achterkant doe ik dan niet... En mag ie hier in album?

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Graag gedaan!

@admin: tsja, begin nu, want is cursusinhoud nu. En ik kom er meteen achter dat het inderdaad goed is om op tijd over na te denken... ;) En maak ook al kosten, dus meteen inboeken die hap...

@meer eten/drinken: Rem heeft gelijk! Ik viel ook af, was moe en droogde zelf iets uit, tot ik erachter kwam dat die twee glazen water per dag extra het niet deden....:)

En niet inhouden met kilo's melden. We weten dat iedereen daar anders in is. Ik heb er sinds bevallingen ook juist minder moeite mee gewicht te bewaren dan voor zws-en. Vreemd soort afwijking? Ik noem het gewoon geluk.:p

Deel Deze Pagina