Goooooeeeeeeiemorgen allemaal! Ik ga even aan de stofzuig..daarna hebben we de laatste lading aan verjaardagsfeesttaartgangers waarvan er 1 stel ook blijft eten Dus ik ben ff afwezig
Haaaaaaaai Ik was er ook nog wel maar even wat minder. Zelf vorig weekend niet lekker, afgelopen week Bowman ook ziek geworden, die is nu op wintersport en Nielzer ook beetje koortsig geweest, klein beetje maar gelukkig. Dus nu alles alleen doen en valt niet mee af en toe. Hihi en hij is nog maar net weg! Maar wel weer nachtje goed geslapen. Gelukkig. Smak op liefbus!
@Bow, jij geen zin om mee te gaan op wintersport of geen vrij te regelen? Fijn dat jullie nu alle drie beter lijken te worden, ziek zijn is niet leuk!! @ fem, veel plezier vandaag en al vast smakelijk eten!! @ lau, gezondheid! Leomeisje vannacht ziek geworden z 40 graden koorts en heel onrustig geslapen! Kiezen lijken ook door te komen, kan koorts daarvan zijn?
@ leo: hier wel altijd koorts met doorkomende tandjes... beterschap voor haar! @ bow: arme jij, alleen thuis.... Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het zeggen hoor!!! Fijn dat niels weer beter heeft geslapen. @ fem/nikita: veel plezier!!! @ rest: kwijt... *zucht*
@nikita nog proficiat met je 2e verjaardag. @milla ik duim voor je.. en ik hoop dat je een positieve test in handen mag hebben. @silvia leuke foto van je kindjes. @smal proficiat met de vierde verjaardag van Marije. @me vanmorgen heb ik een ovu-test gedaan deze was negatief. daarna had ik een afspraak bij de gyn. er zijn rechts 2 mooie eitjes te zien. de gyn wil het risco nog niet nemen om op korte termijn al een inseminatie te doen de vorige keer was het eitje tijdens de inseminatie achteraf gezien net iets te klein. maandag ochtend (14-2) mag ik nog een keer een ovu-test doen en daarna weer naar de gyn. ik hoop dat de eitjes groot genoeg zijn zodat er een inseminatie gepland kan worden.
Haai stille bus! Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes! Hier een trotse mama. Casper is weer 35 gram aangekomen en weegt nu 2285 gram. Drinken gaat steeds beter, hij drinkt iedere voeding wel een deel uit de fles en dat deel wordt ook steeds groter. Gisteren zelfs al 30ml uit de borst dat is toch wel een super gevoel.
O Cin wat geweldig! Casper krijgt steeds meer kracht en groeit goed dus dat is super! Hoe weet je trouwens wat hij uit de borst drinkt? Weeg je hem dan vooraf en erna weer? Hoe gaat het met jou? Echt blij! Joehoe!
Ppver, ik hoop dat je morgen mooie positieve ovu hebt. Kijken ze dan voor de zekerheid ook nog even door middel van echo naar grootte van follikel om met zekerheid IUI te plannen? Ik duim voor jullie! Zo Leomeisje ligt ook weer op bed, zo sneu! Steeds hartverscheurend huilen maar buiten PCM geven en veel knuffel kan je zo weinig Hopen dat ze beetje goed slaapt! Buskus!
@Ppver: ik duim voor een mooie uitgangsecho morgen!!! @Casper: goed zo jochie! Maak ons, maar vooral pap en mam trots!!! Fijn zeg: 30cc uit de borst!!! Verder even knuff voor iedereen! ego: ik heb me zojuist weer ingeschreven voor de 4daagse..... En we hebben onze zomervakantie geboekt! @Valentijn: iedereen een fijne Valentijn! Wij doen er niet aan, want de 16e is onze dag: 4 jaar getrouwd alweer....
Hier even rust, morgen maar ff naar ha, nu al ruim een week groen snot en al 4 dagen knallende koppijn, benauwd en veel hoesten. Ook de puf bied geen uitkomst. Vrees dat ik toch een beetje afsteven op een longontsteking. Kan door vastgegroeide borstkas slijm niet goed op hoesten. Mijn schoonmoeder (ja die kwam zomaar langs!!!) heeft me een beetje los geklopt vanmiddag maar nu weer piepen. Bedje maar weer in...
@cin ik vind het super fijn voor je dat je goed nieuws over casper kan melden. @leonie beterschap voor leomeisje. @lautje ik wens je heel veel beterschap. @juud leuk dat weer met de 4-daagse gaat mee doen. @me wel of geen positieve ovu-test morgen kijkt de gyn naar de follikels. ik hoop dat het morgen de juiste grote is zodat dinsdag of woensdag de inseminatie is. verder is er morgen een bijkomst van me werk. deze is voor de gene die zich in 2010 niet hebben ziek gemeld. ik behoor tot de gelukkige die zich afgelopen jaar niet hebben ziek gemeld. Het is leuk dat er iets voor 0-verzuimers wordt gedaan, maar anderzijds heb ik ook zo iets van ziek zijn is iets dat je niet in de hand heb.
@Lau: beterschap en idd beter maar even langs HA! @Casper: weer 20 uit de borst gedronken én nog eens 20 uit de fles. En idd, ze 'meten' hoeveel hij drinkt door voor en na het voeden te wegen. Zelf even doodmoe door bezoek zwager met z'n family. Heb al op m'n donder gehad van het kwartet en wist van te voren dat het een slecht idee was... Maar ja, ze zijn geweest en godzijdank ook weer weg
Lau beterschap!!!!! Klotd zeg. Wel lief dat jadiejaschoonmoeder je heeft los geklopt . Maar er zal heftiger medicijn nodig zijn he. Cin óók hier nog keer : héél trots en héél foei. Voortaan overleg met kwartet vóóraf ipv tijdens hotel spelen in kraamtijd Mil hoe is het??????? Overlijdt nu toch of ik dement?? Ppv succes zo! Wat betreft 0 verzuim heb ik óók nogal dubbel gevoel bij.. Juud waarheen vakantie? Wilde nog meer vragen maar tik met één vinger en ben luimoe dus later op gewone pc méér. Zonder onklingige hoofdletters óók, ha!!! *stort*
Heu Grote knuffel voor leo en leomeisje. Lijkt me vreselijk, niets te kunnen doen voor ziek kindje Bow weer goed, maar gek alleen, geslapen? Milk goedleukso van openbaar voeden! Fijn te merken dat dat prima ka. He! Hoe zou jij moeder zijnworden beschrijven vroeg ik me nog af? REM inderdaad soms zou speen óók werken als ze die wou. Maar wegens exclusief tit ben ik gewoon de sjaak Blij dat ze nog lekker heel gezellig bij ons slaapt wat dat betreft Fem hoe was t gister? marije gefeliciteerd!!!!!!! Netjes hoe gaan harde buiken? Mai hoe is t nu met mama, wat is de status? So dit stukje vond ik nog in foon. Slimme foon. Nu echt verplicht slaapje doen even. Bussmak
Milla ????? hoe gaat het met je UW??? Mijn duimen draaien voor geen Ongi en wel een dikke knaltest vandaag of morgen!!!!! (je kan best al vandaag testen hoor)
Goede morgen! Goede nacht achter de rug, leomeisje veel minder gespookt als gisternacht. Wel nog steeds koortsig en wil niks eten en klein beetje drinken maar Net ook overgegeven dus niet fijn zo! Ga weer lekker met haar troetelen!