En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Had die al op hyves gezien Small. Leuk! Ook dat boekje: hoe word ik een prinses......

@Bow: wel beetje in de buurt, hoezo?
    @Small: nee, vandaag heb ik secretaresse gevraagd een afspraak te maken, zodra leidinggevende beter is, want die is ook al drie weken ziek....
    @Leo: hoest nu met Leomeis?
    @Lau: en met jou?
    @Pix: hé meid, hoest daar?
    @Milk: lastig hè, die onzekerheid die met het moederschap komt.... Maar dat wordt echt makkelijker, al maakt ie weer plaats voor andere onzekerheden en moeilijkheden (zie mijn post een paar pags terug.... Ik ga Myrthe zien vrijdag!!!!
    @Kling: en, gaat chilloungezee door?
    @ppver: zenuwen meis? En dit keer de eitjes wel groot genoeg dan? Klinkt nog niet helemaal overtuigd namelijk. Iig veel succes!
    @Mill: knuff! Hoest nu?
    @Natjes: hoest daar? Nog zoveel last?
    @Zuurtje: en jij?
    @Bow: lastig hè, zo alleen met Nielzer en dan ook nog swang en gewoon alleen zijn..... Ken het zelf maar al te goed, maar je gaat er wel aan wennen, als je het vaker doet. Knuff voor jou!

@me: vandaag weer lekker gefietst en uitgebreid geshopt met kids en koffie in brasserietje. Erg gezellig. Dit si zo'n dag: zo zou het vaker moeten zijn.... Maar ik kom er wel! En krijg steeds meer geïnteresseerden in winkeltje, dus mond-tot-mond loopt goed!

Knuff voor iedereen! Ga Fem in bed doen en dan strijken....

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Wat is het hier weer rustig!

@fem: hoe is het nou met Nikita?

Dat is echt alles wat ik nog kan bedenken, sorry...

Casper doet het goed, vanaf vandaag in een gewoon bedje en dat gaat goed. Drinken gaat steeds beter, vannacht een nieuw record van 50ml uit de fles gedronken. Hij woog vanmorgen 2335 gram, al bijna 500 gramaangekoen sinds de geboorte dus :)

En dan is het nu dutjestijd voor mij, kan het niet uitstaan maar ik heb het gewoon nodig...

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @cin wat goed nieuws van casper!!

@small leuke foto hoor :)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @cin wat een mooi bericht over casper. het gaat echt goed zo te horen. je mag hem bijna naar huis nemen meid!! :D

@juud gaat oke. lange weg nog maar gelukkig geen dodeweg zoals ik een anderhalf maand geleden voor mij zag. ben bezig met mijn eigen hobbys, doet mij goed. heb een intake voor mindfulness cursus a.s. vrijdag. en ben vanmorgen koffie wezen drinken met mijn leidinggevende, volgende week weer, en dan met een collega. op die manier hoop ik langzaam mijn weg terug te vinden naar het werken en in mijn team.hoe gaat het met jou?

@smally je hebt pb

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    moedemiddag!
    :D

@milla: vertel, hoest vandaag! niets meer gelezen, slecht teken?
    ik duim voort hoor! echt!!!

@marije: wat een mooie cap! :D

@juud: lekker dagje seg!

@cin: SEG! :x waarom kan jij niet uitstaan dat je dutje nodig hebt?

hallo seg, weet je wel wat je allemaal mee (hebt ge)maakt en hoe vermoeiend dat is!
    *kijkt streng maar snapt het wel*

jij moet en sal dutjes doen, dit omdat :D dat gewoon moet voor lijf, bv, en de hele alles!
    so!

wat super dat casper so goed groeit! en ook van bedje!
    inderdaad, steeds weer meer stapjes dichter bij THUIS!

huil.

@milk: ja vermoeiend en onzeker kan het zijn he.
    maar ook sooo mooi!

jank jij ook zoveelvaak boven wieg? hehehe, *mascaratranen op babyhoofdje :D*

@lau: hoest met jouw gekneusde lijfje na trapval wou ik steeds nog vragen, nergens meer last van?

@leo: heheheh sorry voor dat jij 'snachts komen' nu ook stomme term vindt heheheh! :D

@cin: ja rustig wel hier he, hier wel he, haha!

@zuurtje: hoe gaat ie? nog bloed gehad trouwens? doe je wel een beetje extra rustig an?

@lau: aha, u ook op de farm dus! ik denk dat ik de enige in NL ben die dit spel nog niet gedaan heeft, volgens mij wel verslavend dus maar niet proberen!

hoewel, wel lachen om een dikke aubergine uit je tuin te jatten of een baal stroooo bij boooow neer te dumpen!
    (zoiets stel ik me voorr???)

@natjes: heost met buiken??

@bow: lief schatje, jij ook al spookkindje en dan ook nog vader weg, mok! sigtig an!

@nikita: huiltje, hoe gaat het?

@loungechilldesignpruttelbubbelhotelanzee: gaat door!
    net geboekt en ook nog de superrrupgrade waarop ik had ingezet gekregen, heel makkelijk zelfs. verheug!
    nu hopen op mooi maartroertstaartweer..

@ppv: spannend, morgen IUI! hoop op goede timing en vooral: goed zaad!!!!!!!!! en duim voor je!
    had je mijn meel nog gelezen?

@pix: zwaai terug, hoe gaatie?

@hier: alles blij en heppie, maar moe (zoals 'de achterdeschermenbank' al weet ;))

florine kwam (stommmme teherrrrrrrrrrrrrrrm :x :D) vannacht op de brilllljante tijdstippen van:
    0200
    0400
    0500
    0600

:$

en waarom???
    nou ja, heb dr aan de tit gelegd, ze dronk best wel even, maar was niet echt honger hoor, want (@leo) ze drinkt overdag braaf om de 3 uur.
    wel 1 tit meestal, maar ja, wel genoeg denk ik.

heu!!

lijkt of ze opeens, als even wakker, niet meer zomaar kan indutten en dan

*PIESSSSS florine laat nu keiharde scheet naast me in box ****************************

:D

(daar doe je het voor he met liefde, dat nachtbraken heheheh)

eh waar was ik

ohja het lijkt of ze niet meer zomaar in kan dutten dan weer.

precies wat remmie al zei: HET moment voor duim :)? doet ze dan wel maar laat weer los) en vooral SPEEN maar ja die snapt ze niet
    ;)

mee oefenen dus want dit is echt wel zwaar, omdat ik dan ook gezellig wakker lig tussen die 'kom-beurten' en dat dan al 2 weken.

gek toch, want ze sliep primaprachtig door sinds kerst! :(

zal wel weer overgaan, denk dat t met de vele ontwikkelingsdingen springen sprongen :p te maken heeft!?

nou ja althans, dat hebben blijmeisje *smak* ;) en ik vanmorgen maar bedacht :D

morgen CB eens vragen, en ik wil meerrrrr horen dan 'ja dat kan erbij horen op deze leeftijd'!

so.

en dan nu?

even wachten op klingman die zo lekker vroeg thuis komt, en *lach me maar uit* even een klein rondje hardlopen, doet goed.

so, kletspantysmak, ik ga heen in vrede!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @farmville ook nooit gedaan! doe aan geen spelletjes, maar heb wel een dure hobby bijgekregen inmiddels. postcrossing.com

@klingel zie antwoord op juud voor hoe het met mij gaat.
    jij dus zeer gebroken nachten?! hopelijk is het tijdelijk en gaat lieve florine binnenkort slapen zonder te vaak snachts mamamelk te moeten hebben.pak jij ook je slaap overdag?

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, gelukkig zie je weer licht in de duisternis *smak*

@ Klingeltje, morgen cb, jullie blomepjes doet het vast super goed. Ben ook van overtuigd dat ze straks weer ander ritme heeft, en hopelijk voor jullie niet meer snachts

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, tjee, ze was er wel vaak vanacht zeg. hoop ech tdat sprongetje snel over is.
    Cap, ja ze is er echt super blij mee :) gelukkig hadden we der wel zo ver gekregn dat ze hem afdeed met eten :)

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, dat klinkt als een goed dagje zeg :) en dus later als zieke weer beter is gesprek.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

milla een hele dikke knuf voor jou, het mag nee moet eindelijk eens tijd worden zijn dat jij en ppv op roze gaan

kling: ik hoop dat florine snel weer doorslaapt, ook al vind je niet erg dat ze wakker wordt voor tit maar jij hebt je slaap ook nodig

cin wat doet casper het goed zeg en al in een gewoon bedje, niet lang meer of hij mag mee naar huis
    en jij goed rusten hoor, met of zonder zin

juud fijn om te lezen dat je vaker een goede dag hebt, het gaat de goede kant op

smalletje mooie meid heb je

hier: bloedingen zijn gestopt al even
    morgen weer een echo (afspraak staat om 16.15u)
    ik doe rustig aan,rust en slaap veel
    vandaar dus de grote stilte van deze kant
    het nieuws zondag ook aan mijn ouders verteld door het afgeven van een speen met i love oma/opa op
    vader had het vlug door maar stiefmoeder snapte het blijkbaar eerst niet
    nu weet iedereen het in de familie en maar goed ook want die buik is niet meer te verstoppen
    vind ik helemaal niet erg, lekker mee pronken

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sorry, geen reactievermogen nu :) letterlijk en figuurlijk.

Gelukkig heeft ze nu al wel 250 ml ORS binnen, dus dat is gunstig. Maar het spugen gaat maar door, er is ook diarree bij gekomen. En ik voel me inmiddels ook aardig belabberd. Tja, wat wil je, in 1 huishouden.

Knuf voor Lau: hopelijk gaat het heel erg meevallen met je longen, maar ik ben wel geschokken :(

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @lau: als we de ontstoken longen nou eens mijn privilege laten??? Niet altijd overal aan mee willen doen he.........! Snel beter worden, en vooral meer rusten... Want dat doe jij veeeeeeel te weinig. Hoek dat weet? Takes one to know one :p

@cin: wordt helemaal blij van hoe goed casper het doet! Jij goed slapen anders heeft ie straks natuurlijk niks aan je.. En idd wat kling zegt!

@pix: ben heel benieuwd hoe je de cursus vind! Vriendinnetje heeft hem pas gedaan en heeft er heeeeel veel aan gehad. Doe je hem 1 op 1 of in groepsverband?

@kling: jou net al lange sms gestuurd voor antwoord op de rest, maar wat vervelend dat Florine ritme even helemaal kwijt is. Soms weet je gewoon niet waardoor het komt bij die kleintjes... Wordt tijd dat wij vrouwen een handleiding mee uit gaan poepen! Wel super lekker van hotel! Toevallig Bergen aan Zee? Hopen dat het weer leuk mee gaat doen!

@ppver: ik duim voor een mooie iui!

@zuurtje: buikje al aan het groeien? Das snel! Lekker van genieten!

@nu weet ik het niet meer.. Voor de rest een dikke knuffel!

@hier: nog geen ongi, maar kan door bollen komen. Morgenochtend nog een laatste test en dan zh bellen met de uitslag. De meter slaat dubbel uit hier. Aan de ene kant kan het best nog goed uitpakken, vorige keer werd ik door de bollen heen ongesteld. Maar goed, dat is geen garantie voor de volgende keer. En aan de andere kant zie ik niet in waarom een test die gisteren wit was morgen wel roze is. Maar goed we gaan het morgen (op de officiele testdag van zh) zien.... Toch nog wel een beetje spannend..!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mijn duimen draaien nog steeds hoor Milla :)

14. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    nieuwe puf lijkt goed te helpen! Wel nog even voor nieuwe ecg donderdag denk ik, want hartje moet ook weer even rustiger worden. MAAR ik neem echt veel meer rust nu, werk 3x 5 uur i.p.v. 20 uur. Alleen vrijdag van 12.00 tot 21.00 uur maar dat is met uitgebreide lunch en diner in hotel erbij!

Mila, al rood? Of moeten we nog duimen draaien.
    En tja ik laat longen voortaan aan jou over ;)

Cin, dikke knuffel voor casper en voor jou! Maar kan ik deze post moeilijk zeggen voldoende rust nemen hoor..... maar denk het wel!

Remmar, was wendag boaz nou morgen??? Zet hem op he, jij knappe mama!
    Eehhhh heb nog veel meer gelezen maar ook weer vergeten solly

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Boaz morgen wennen? (sorry ben het een beetje kwijt allemaal)
    HEUL veel sterkte remmie...dat zal best even slikken zijn! Is Nikki dan ook op het kdv?

16. natjes

natjes Niet meer actief

*loopt dus bus in en ploft op de achterbank*

Heb wel bijgelezen maar de puf niet voor een reactie.. ;)

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

gaat lekker hier met iedereen he! :p

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hahaha ja lekker stelletje bij elkaar zijn we :p

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Hihi!!!!

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik ga poging doen:

@ppver duim voor jullie morgen mooie eitjes!

@smallie, mooie foto!!!

@marije wat een mooie rijcap?!

@leo, hoe is het nu met kleine meid??

@pix, je klinkt ook beter!

@kling jaaaaa mis Bowman en niels mist zijn papa! We zijn zielig ;)

Deel Deze Pagina