HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 130660 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 Klingel: Florine °21-10-2010 Remmar: Boaz °22-11-2010 MilkHd: Myrthe °27-12-2010 Survivor: Milan °07-01-2011 Cin: Casper °27-01-2011 16 meisjes 9 jongens Preggers 26-04-2011 Natjes J 29-04-2011 Pippa J 12-06-2011 Bowen ? 25-08-2011 Naiobi ? 22-09-2011 zuurtje ? 0 meisjes 2 jongens 3 onbekend NOD ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Milla (beeb 1) ??: Amberliek ??: Leonie27 4 waarvan 2 MMM Afspraken 18-02: natjes vk 24-02: Milk intake kdv 25-02: Milk cb + eerste prikjes 28-02: Boaz cb 02-03: zuurtje fa 07-03: zuurtje vk 16-03: zuurtje fa 13-04: zuurtje fa
smalletje en terecht dat je trots bent klingeltje slapen is heel goed en ja nu al beebjesbuik, echt veel vlugger dan bij de andere 2 (maar ze zeggen ook dat je het vlugger ziet vanaf de 2e zwangerschap en in mijn geval is het echt wel zo, draag heel veer naar voren zegt zoetje) tot nu toe nog net geen kilo erbij heel erg netjes vind ik
cin vergeet ik helemaal op jou te reageren wat doet casper het goed, ik denk dat hij heel binnenkort naar huis mag
@juud > leuk om te lezen dat je winkeltje steeds beter gaat lopen. > knuf voor joe ivm de woensdag sessies. ik hoop voor je dat je er wat aan heb. @smal wat een mooie paardrij-cap.. het staat marije erg mooi. @cin wat een super nieuws voor Casper. ik ben blij dat hij nu in gewoon bedje ligt. petje af voor casper. @klingel > ik had je meel ontvangen. thanks voor je medeleven. > vervelend dat florine uit haar ritme is. @milla een mega knuf voor joe. ik baal erg voor je dat het deze ronde weer niet is gelukt. @natjes doe het rustig aan. je bent nu wel 30 weken maar hou je lichaam wel in de gaten. @zuurtje fijn dat je een mooie echo heb gehad. ik hoop voor je dat bloeden gauw gaat stoppen. @me vanmorgen heb ik de inseminatie gehad. we kregen een brief van het lab ivm het kwakje van me man en daarin stond dat de zaken er goed voor staan. nu is het afwachten en weet ik over 2 weken meer.. Net hoorde ik op het nieuws dat het omstreeks nu een goede datum is om klussen want dan is de kans groot om te bevallen op 11-11-11. Een leuke datum maar nu eerst hopen dat ik deze maand een mooie test in handen heb. Verder ik loop nog steeds bij de fysio ivm me rug. Dit komt nog steeds door het ongeluk van eind oktober. Ik heb er weinig last van maar als ik lang zit of met me bovenlichaam draad voel ik nog steeds me rug. ik ben al blij dat er vooruit gang in zit. @ de rest knuf.
@ natjes, goed dat je vk hebt gebeld en dat je even goed gecheckt bent maar nu echt naar lichaam (gaan) luisteren he! Ik denk niet minderen met werken maar stoppen met werken. Werken kan altijd nog @ Small, wat heerlijk dat Marije het zo goed doet op school! Iedereen trots, dat is altijd goed @ kling, wat fijn dat liefFlorine weer zo goed is gegroeid, goede mamamelk he Wel schrik van voor jullie onverwachte prikjes! Gelukkig nu door zetpil en mamaliefde dat ze zich wat lekkerder voelt! @ Rem, Boaz eerste wendag gehad, tjee minee wat gaat het snel! Zeker wel heel vreemd geen kindjes in huis! Wat heb je nu eigenlijk op werk afgesproken? @ Oh trouwens nog iets van heel lang geleden (moet er aan denken doordat Rem toen kritisch was naar die van natjes, veel zelf had opgeschreven). Ik had helemaal geen bevalplan! Ha nooit aangedacht! Had ik eigenlijk best kunnen doen, zat toch op tijd thuis @ Zuurtje, fijn dat jullie weer goede echo hebben gehad! Maar als nekplooimeting over 4 weken is dan ben je bijna 13 weken. Ik dacht dat bij ons voor 12 weken moest. Of was het nou tussen 12 en 14 weken? Buikfoto? @ Nai, hoe reageerde iedereen op jullie geweldige nieuws dat er een broertje of zusje onderweg is? En willen jullie het geslacht weten? @ Cin, wauwerdewauw! Voor Casper in gewoon bedje en zo goed drinken en aankomen en gewoon super trots op jullie 3. 3 kanjers in 1 gezin, wat een geluk! @ Bow, wanneer komt Bowman weer thuis? Kan me voorstellen dat jullie hem erg missen! Hoe gaat het nu trouwens met erker? Helemaal af? @ Female, hoe nu met jou? En met Nikita? En hoe gaat het met de schoonmaakster? @ Ppver, fijn dat alles nu goed lijkt voor IUI 3, ik duim heel hard voor jullie! @ Milla, onwijs onwijs dikke knuffel voor jou! Het is gewoon klote en oneerlijk en fuck dat deze poging mislukt is! Ik duim onwijs dat de volgende poging het echt gaat worden! @ Milk, ja moederschap brengt echt veel zorgen met zich mee. Het geeft energie maar op andere momenten slurpt het energie! Fijn dat Myrthe en jij het zo goed doen! @ Juud en Milk, veel plezier vrijdag met meeten! @ lau, goed dat je wat minder uren maakt in de week maar eigenlijk vind ik dat nog wel wat minder uren mag. Denk goed aan jezelf er is maar 1 lautje en die willen we zo gezond als mogelijk zien! Hoe gaat het met Finn nu? Oh shit en nu ben ik het kwijt........ dan maar even over hier: Leomeisje is echt onwijs ziek, ze eet en drinkt bijna niet vanaf vrijdag. (gemiddeld 1/2 of 1/4 cracotte op een dag en 1 pakje drinken.) Maar alles wat er in gaat gaat er of via het mondje of via het kontje weer uit Ze ging echt met sprongen achteruit de laatste dagen en vandaag echt zo onwijs bezorgd om duf, slap meisje dat we naar ha zijn gegaan. Ze heeft een flink buikvirus te pakken en is op randje na net niet uitgedroogd. Dus nu zetpillen gekregen tegen missel en steeds ors aanbieden, ze moet gaan drinken. Vrijdag sowieso naar ha terug, als niet goed genoeg verbeterd is dan eventueel ziekenhuisopname. Maar voor nu hopen dat meds aanslaan en mijn meisje weer gaat drinken en uiteindelijk ook weer eten maar drinken in eerste instantie belangrijkste!
Domperidon zetpillen Leo? Die heb ik bij nikita ook gebruikt afgelopen paar dagen. En ook aan de ors inderdaad. Daar is ze al behoorlijk van opgeknapt...hopelijk leomeisje ook snel opknappen! Zielig he..
Fem, ja die zetpillen inderdaad. Hoop dat ze bij leomeisje net zo goed werk gaan verrichten als bij Nikita! Echt fijn dat het al weer wat beter met haar gaat!
Beterschap voor de buskindjes! Casper heeft net 50 uit de borst gedronken. Moest ik wel even de verpleegster die me iets te opdringerig was voor wegsnauwen... Er is er eentje bij die nét altijd de verkeerde dingen weet te doen en te zeggen, hoort er bij denk ik...
@zuurtje: fijn dat echo goed was zeg!! @leo: arme leo-meis...! Ze zeiden hier dat een theelepel ors per kwartier ook goed was. Valt dan niet zo 'zwaar' op de lege maag en uiteindelijk over de hele dag houden ze dan wel veel binnen. @small: fijn dat schildklier nu weer lekker lijkt te werken zeg!! Wordt er nu nog een keer bloed geprikt om waardes te bepalen? @kling: hoest nu met Florine? Heeft ze nog een beetje geslapen vannacht? @cin: wooow wat fijn van Casper zeg! EN die verpleegsters...tja.. Je zal er altijd wel eentje bij hebben die je totaal niet aanstaat+daarbij de hormonen dus dat wil wel @fem: is nikita alweer goed opgeknapt? Jullie verder geen 'last' gehad van overgeven enzo? @hier: buik en rug lijkt weer helemaal rustig. hoop dat het zo blijft. Donders was even vergeten hoe klote die rugweeën waren Qua werken, ik werk nu 3 dagen tot 2 uur (waarvan 1,5 uur lunchen ) en 1 dag tot half 1. Verder voer ik de rest van de dag niets meer uit. Gelukkig kan de vervangster zich al goed redden, is al grotendeels ingewerkt. Geef dus het meeste werk aan haar en doe zelf eigenlijk niet veel meer (behalve dan de laatste onduidelijkheden uitleggen) @gisteren: heerlijk met kleine man 2 uur in zonnetje gezeten in de speeltuin. Man man wat kan hij rennen en klauteren zeg! Toren op, glijbaan af (helemaal selluf doen! ), wipwap op, draaimolen op etc etc. Wel fijn want ik kon lekker blijven zitten en hij rennen. Verder zal ik maar niet zeggen dat ik nog vast heb gezeten met de fiets in de modder, jongen sliep in fietsstoeltje, mijn schoen bleef hangen in de modder, met sok in modder gestapt.. laarzen tot halverwege kuiten in de bagger...fiets onder de bagger... Maar goed ik ben er weer uitgekomen.. Heb wel even staan vloeken...gelukkig sliep kleine man totdat ik weer los was uit de modder
Ik reageer effe kort op alles wat ik nog weet: @Kling: heftige sessie is goed, maar heftig dus. Takelpakhuis is mooi. "t hoort erbij": ik wilde zelf ook altijd graag meer horen, maar ben uiteindelijk door schade, schande en ervaring tot de conclusie gekomen dat het een dooddoener is, maar het klopt wel... Ach, gelukkig had je nog wat aan mijn commentaar en heb je fijn CB. Ik ook, maar ligt wel beetje aan de persoon.. Knuff voor Florine! Hoest nu? @Leomeis: jeetje zeg, da's schrikken! Hoop dat ze ORS goed pakt. Heb dat zelf in november gehad: goor spul! Hoop dat Het Leomeis niet afschrikt. Dikke knuff voor jou Leo en duimen dat ze opknapt voor morgen! @Nikita: fijn dat het beter lijkt te gaan! Knuff! @Small: jij mag trots zijn! Fijn hoor dat het zo goed gaat. Knuff voor Mega Mindy en zusje van Piet piraat en sesje! @Cin: wauw zeg, dat gaat echt goed met Casper! Laat je goed informeren over sonde, maar hoop voor jullie en Casper dat ie eruit kan en dan lekker zelf, op eigen kracht aansterken en naar huis!!! In het verantwoorde tempo tuurlijk. Knuff! @Milk: sms je later over plannen morgen! @PPver: spannend hoor, nu weer 2 weken wachten. Fijn dat kwakje goed leek. Broeden nu op je über-vasteloaves-11-11-11-beebje! Serieus: ik duim duim duim! @Milla: hmmm 1 cryo nog. Ben ws niet helemaal bij, maar nieuwe cryo's geen optie? Of stel ik domme vraag... Of wil je dan zelf niet meer? Sorry voor veel vragen. KNUFF! @Natjes: goed dat je je beter voelt. En klinkt als gezellige middag! Laarzen naar de filistijnen? @me: koppijn door teveel maar heerlijke wijn (en port). Gister huwelijksdagje gevierd... Gezellig en Juudman kwam echt met briljante ideeën aangaande winkeltje. Verder eens goed gekletst en zo. Voelde goed! @vandaag: ga weer gezellig fietsen-winkelen met kids zo en koffie ergens doen. Vanmiddag met Siem samen vogelhuisjes pimpen (hij heeft dinsdag al huisje geverfd en ik maak eigen huisje). Vanaaf op tijd naar bed! Morgen: Myrthe zien! Oh ja, en zusje, die nu met verlof is... 9mnd-beurs: here I come! Knuff voor iedereen en geniet van lente-achtige dagen! Doe ik ook!
@ Juudje, ik zal de kusjes van Piet Piraat en Sesje door geven Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, heerlijk genoten dus, geod zo. En lars ook nog leuke dingen aangedragen voor winkeltje, wat leuk Veel plezier op beurs met zusje en bij Myrthe, ik hoop der ook snel te bewonderen. (autoangst gaat alweer iets beter, dus komt steeds ietsje dichterbij) @ Natjes, tuuuuuurlijk, vast zitten in de modder, en gelukkig kan ie al zoveelz elf doen, aangezien jij rustig aan moet doen. @ Ppver, ik duim hoor, gelukkig was zaad goed, en 11-11-11 is mooie dag. *duim*duim*duim* @ Cin, al met ka over sonde gehad? Haalt Casper hem der wel eens zelf uit? (deed marije paar keer per dag )
Oja, weer raar, toen ik ziek was ook meteen collega ingeseind, normaal toch als je werk samen doet! Ik vanochtend maar wachten.... ze kwam maar niet, uiteindelijk maar langs secretaresse of zij iets wist, ja: ze had zich ziek gemeld...... Ben ik toch beetje teleurgesteld dat ze niet even smst. had ik misschien ook wel kunnen weten. Vorige week dat ik zo ziek was heeft ze alleen op 1e smsje gereageerd maar niet op mailtje. toch te anders gedacht/gehoopt en toch weer iets teleurgesteld.
haai meiden ik heb even mijn banner aangepast, volgens de echo ben ik een paar dagen terug gezet zal zo de bus aanpassen nekplooimeting is hier rond de 12 à 13 weken dus als ik die meting heb ben ik 12,5 w natjes hoe voel je je vandaag kling hoe heb je geslapen vannacht hoe gaat het verder met iedereen deze middag neem ik mannetje mee nar de winkel om naar de kinderwagen te gaan kijken
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 130836 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 Klingel: Florine °21-10-2010 Remmar: Boaz °22-11-2010 MilkHd: Myrthe °27-12-2010 Survivor: Milan °07-01-2011 Cin: Casper °27-01-2011 16 meisjes 9 jongens Preggers 26-04-2011 Natjes J 29-04-2011 Pippa J 12-06-2011 Bowen ? 25-08-2011 Naiobi ? 25-09-2011 zuurtje ? 0 meisjes 2 jongens 3 onbekend NOD ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Milla (beeb 1) ??: Amberliek ??: Leonie27 4 waarvan 2 MMM Afspraken 18-02: natjes vk 24-02: Milk intake kdv 25-02: Milk cb + eerste prikjes 28-02: Boaz cb 02-03: zuurtje fa 07-03: zuurtje vk 16-03: zuurtje fa 13-04: zuurtje fa
@smallie: jammer dat collega jou ook niet even een seintje geeft. Maar ook raar dat secretaresse het niet doorgeeft. Casper heeft z'n flesjes van4 en 8 uur helemaal leeggedronken! Ka nog niet gesproken en ook helemaal vergeten te vragen. Vanavond maar even vragen of ze morgen even langs kan koen als wij er zijn. En ja, hij trekt z'n sonde er wel eens uit. Gaat nu wat moeilijker omdat hij een extra pleister/plakker heeft wegens z'n grijpgrage handjes
so de laptop is weer hersteld ik heb een speciale usb stick voor draadloos netwerk (de draadloze adapter van in de laptop is stuk) en die was na 3 jaar aan vervanging toe ik kan dus weer gerust online komen cin wat doet casper het goed seg en 2 flesjes helemaal leeggedronken doe zo verder jongen
lekker aan het genieten van het weer meiden? vanmorgen wezen winkelen met vriendin. heb niet veel gekocht. dacht in de sfeer van lente weer dat er een vogelhuisje moet komen. Dat is leuk ook voor eva, ze vind vogeltjes leuk en kijkt graag naar buiten. dus bij pippos eentje gehaald en ga als mijn pijntjes wat afgezakt zijn het beschilderen en decouperen. toen ik bij de pippos was zag ik heleboel cupcake spulletjes. moest gelijk aan jou denken smally. Ik zag ook in de tally weily een shirtje 'i love cupcakes'. anyways. eenmaal thuis belt schoonzus en vraagt of ik in maart met haar een workshop cupcakes versieren . vond wel heel toevallig. @bowen you vroeg over wat postcrossing is. het is een netwerk waar je aansichtkaarten opstuur. je krijg om te beginnen de mogelijkheid om 5 addressen te krijgen en zodra je kaart in aangekomen en geregistreerd dan kan je ook zelf kaarten gaan ontvangen. en voor elk geregistreerd kaart krijg je de mogelijkheid om een nieuwe adres aan te vragen ik heb al 5 verstuurd en 3 zijn inmiddels ontvangen. zodra ik zelf 5 heb ontvangen zal ik dan weer 5 versturen het is leuk om voor leuke aansichtkaarten op pad te gaan om te zoeken
@klingel kan voorstellen dat het best een klap is om te horen dat je dochtertje voor fysio moet. en de AD. .. geen bijwerkingen gemerkt tot nu toe.. in het begin erg diarree gehad maar dat is over. @ natjes, lautje en andere meiden die rustig aan moeten doen... DOE RUSTIG AAN!!! @hobbieen... ben aan het naaien weer geweest en heb voor eva een lief tuniekje gemaakt. nu nog het broekje. moet wel deze keer niet zo lang achter naaimachine zitten zoals bij tuniek, max een uur per dag want mijn lichaam trekt dat echt niet @smally blij dat lonneke er blij mee is! foto? marije al naar school. goh.. gaat hard he