En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Even ego berichtje van mij.

Leomeisje heeft tot 14.00 uur nog flink overgeven, vanaf 15.00 uur niet meer overgegeven.
    Totaal 3 ml ors binnen gehouden/ binnen kunnen krijgen.
    Erg weinig dus en diarree blijft wel gewoon doorgaan.
    Morgen weer naar ha, ik weet niet meer wat ik wil wel of geen opname.
    Ik wil dat Leomeisje zich beter gaat voelen en als dat door opname is dan moet het maar.
    Maar eerst morgen afwachten.
    Jullie horen nog van me!

Nu WIDM kijken en dan denk ik naar bed!

Kus!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Kling: wilde je nog adviseren eens met Klingman te bespreken of jullie osteopathie wat vinden tegen voorkeursligging. Heeft bij Femke geholpen, maar zij was motorisch traag, waardoor fysio niets zou doen (was geen beweger). Nou ja, neem het mee!

@Pix: je klinkt opgewekter, al geef je aan dat je lijf nog niet mee doet. Wel leuk dat je leuke dingen doet en maakt. Knuff voor jou!

@Cin: tsja, twordt inderdaad bijna saai, maar het gaat echt fijn en ben zo trots op je kleine vent! Ga zo door mannetje!

@vogelhuisjes: leuk Pix: Onze knutselpartij van vanmiddag heeft ook leuk resultaat opgeleverd. Zie album!

@lenteweer: ben daarna met Siem tuinen in gedoken en heb de ergste winterschade hersteld!

@koppijn: nog hevig, dus tijdig naar bed, want morgen drukke dag!

Tot gauw lieverds, al weet ik effe niet wanneer, want weekend druk en ma + di komt zwangerzuslief hier twee daagjes tutten!

Knuffies voor iedereen!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Och Leo: heel dikke knuff voor jou en je meis. Ik hoop dat ze zich gauw wat kan herstellen. Ik denk aan julliue morgen!

KNUFF!

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    he bah.. leo wat erg voor je meisje, en voor jou natuurlijk ook. het is echt niet leuk als de kindjes ziek zijn :( ik hoop echt dat het morgen toch wel lijkt aan de beterende hand te zijn. natuurlijk wil je geen opname maar als het nodig is dan is het nodig. meisje moet echt niet uitdrogen. dan maar een paar uurtjes aan een drip!
    *knuf*

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leo heel veel beterschap meid
    ik hoop dat je meisje vlug opknapt

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @juud ja ik was in de pippo en zag een, en denk al een tijdje om een te kopen omdat ze zo gek is op vogeltjes. heb alle spulletjes in huis om te versieren dus dat doe gaat mij verder niks kosten, alleen inderdaad mijn kracht ... dus die moet ik even weer opbouwen.
    ik voel me ook wat vrolijker (al kan ik behoorlijk vloeken over mijn lichaam vandaag die niet meewerkt en dan met name mijn handen. kan geen pot open maken)

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    hey meiden even een teken van leven van mij. Het gaat allemaal ok hier maar mn kleine meid is echt ontzettend ziek (spugen, 41 graden koorts en totale lamlendigheid) en daarvoor was mn manneke al ziek dus beeeeetje druk zo.
    Tot gauw poppies xx

8. natjes

natjes Niet meer actief

leo hoe is je meisje de nacht door gekomen?

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

leo hoe gaat het nu met je kleine meid

en natjes hoe is het met jou vandaag

10. natjes

natjes Niet meer actief

Goedemorgen Zuurtje!

Buik voelt nog wat onrustig. Om 10.15 naar vk, zien dan wel verder!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Leo, hele hele hele dikke beterschapsknuffel voor je meisje, hoe ging het vanacht?

@ Natjes, meisje toch, gelukkig zie je vandaag vk, we maken ons zorgen

@ Cin, lekker boefje hoor. bij ons ziekenhuis zeiden ze: als kindjes sonde er zelf uit gaan halen is goed teken, weet nu al dat het er niet hoort, een soort van selluf doen :)
    Ben benieuwd wat ka zegt.

Hier stom lijf, ik was in 1e week 2 x pil vergeten en heb op dag 7 een eisprong gevoeld, was echt pijnlijk, nu na bijna 14dgn erna loop ik met mega pijn in rug en krampen, kom op ongi doorzetten, niet mij pesten, is nu al 3 dgn zo, grrrrr

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @leo: hoop dat je meisje langzaam aan wat beter wordt. En anders misschien toch even voor observatie? Echt klote voor jullie!

@casper: als jij zo door gaat kereltje mag je snel naar huis.. Dan gaan we hier allemaal een rondedansje doen, speciaal voor jou!!

Hier pas sinds vandaag gestopt met de medicijnen. Heb even nodig gehad om echt te kunnen stoppen met deze poging. Was er nog niet klaar voor.. Heb het de afgelopen dagen erg moeilijk gehad. Weet dat ik positief moet zijn en er in moet blijven geloven. Maar soms is dat even heel erg moeilijk. Heb er ook een klein stukje over geschreven in een ander stukje op forum. Moest het even kwijt.. Weet dat het hier ook kan, maar dat stukje is er voor en wil ook niet steeds het zelfde verhaal hier afsteken.

Dike knuffel voor jullie allemaal!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ongi smalletje: kom aan kom door

knuf milla, weet eigenlijk niet meer goed hoe ik moet reageren (kan niet meer dan iedere keer een knuf geven en er voor je zijn om naar je te luisteren)

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes nog 5 minuutjes, ik denk aan je
    doe het heel rustig aan, het is nog veel te vroeg om die beeb te laten komen

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    En Natjes, hoe was het bij vk?

hoi Zuurtje, alles goed?

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    smalletje hier alles goed hoor
    ik mag niet klagen, a en toe nog misselijk maar misselijkheid en moeheid wordt minder

vraagje: ik zou graag mijn 30 ste verjaardag met familie vieren (ouders, schoonouders en zus, schoonbroerszussen) maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven
    iemand enkele tips om iets leuks te doen (alleen koffie en taart vind ik net wat weinig deze keer)

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Gelukkig is moeheid al iets minder.

blokjes kaas, plakjes worst, tuurlijk bij goedkope winkel, (bijv. Lidl)
    chipjes / nootjes
    zoiets?

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat zal ik al opschrijven

als er nog meer tips zijn, die zijn altijd welkom

ik heb nog even tijd om na te denken, het is pas voor in april

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik had zelf nog gehaktballetjes gemaakt, met stokbrood, kruidenboter en salade, en sope voor wie bleef eten.

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Natjessssssss, maak me zorgen, hoe gaat het meisje?

Deel Deze Pagina