En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nog geen natjesnieuws

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Leo...hoe is het met je meisje? 3 ml is inderdaad niet veel :( :( Bah..wat een onzekerheid. Misschien is dan een opname wel 'even' beter, om haar snel op te laten knappen.

Alice: bij jou ook al? Het heerst echt ontzettend he. Beterschap!

Natjes: rustig aan (That's an ORDER!)

Cin: TROTS op die kleine kanjer :D :D :D

Hier: nikita is weer helemaal happy. Vol energie. Ook nog vol diarree, maar het lijkt al wat dikker te worden. Maar ze moet wel echt flink gaan eten :( Ik weet dat je de vergelijking niet mag maken, maar haar lijfje ziet er echt uit als van een afrikaans kindje :( De knieen zijn 2 keer zo dik als de rest van d'r benen, schoudertjes van niks, ik kan mijn duim en wijsvinger aanraken als ik mijn vingers om haar bovenbeentje heen leg.
    En het duurt bij haar ZO lang voordat er weer een beetje vlees op zit. Daar kan ik echt mee in m'n maag zitten.

Oja, klingel: fysio is eigenlijk heel fijn om te hebben! Ik vond het een verademing om zoveel handige tips and tricks te krijgen :) Dus maak er gebruik van!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *glipt even weer stiekem de bus in*

Female: je kan tijdelijk even wat volle melk producten gaan gebruiken en bijv roomboter op haar brood doen. Advocado als ze dat lekker vind. Ook liga is een dikmaker.

*glipt de bus weer uit*

4. natjes

natjes Niet meer actief

Hoi meiden!

Sorry voor late reactie. Ben erna doorgegaan naar werk! Nu pauze (gaan frietje halen, jummie!).
    Bloeddruk was perfect 110/60, hb 7,8 (gestegen!) en beeb lag met hoofd beneden, hartslag beeb goed etc etc.
    Wegens onrustige buik toch weer urine in moeten leveren. Kan na 2 uur bellen hoe of wat. Ook nog gevraagd wat er uit urinetest-kweek was gekomen van 2 weken geleden. Had daar niks over gehoord. Bleek wel 'iets' gevonden te zijn (maar wat?), maar hier had de arts geen actie op ondernomen? :(
    Anyway, ook dit gingen ze nu uitzoeken en kon ik na 2 uur over bellen... Ben dus benieuwd! ;)

Ook bevalling doorgesproken, alles is vastgelegd. Heeft me wel verteld dat er een kans bestaat dat we zkh niet eens halen omdat het vorige keer zo snel ging. Dat ik me daar wel op instelde. Ook gezegd dat ze me waarschijnlijk niet op de baarkruk laten omdat het vorige keer al (te) snel ging. Bij een tweede vaak nog sneller waardoor extreem grote kans is op (veel) uitscheuren..
    Maar goed, liever nu horen dan op moment supreme. Kan me er nu tenminste op instellen!

5. natjes

natjes Niet meer actief

@fem: krijgt ze nog opvolgmelk? (peutermelk) Ik kreeg tip toen van ka voor sneller aankomen ipv 180/6 , 180/7 of 8 te mengen. Meer caloriën dus!

@milla: waar kan ik je verhaal lezen? Staat ie in het babyrinth?

6. natjes

natjes Niet meer actief

@fem: en verder lekkere laag (room)boter op brood, volle melk etc etc?Kl*te is dat he dat die kleintjes zo snel door hun reserves heenvliegen!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey nyn...ze krijgt altijd al de volle producten omdat ze sowieso een ukkie is. Maar avocado wist ik niet! Dat lust ze wel...ga ik halen :D thnx!

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, ze krijgt standaard ook al een extra schep voor de groei erbij...

Dat soort dingen deed ik dus al om haar 'normaal' te kunnen houden. Misschien moet ik nu alles maar dubbelop gaan doen?

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Heeft VK niks gezegd over rustig aan doen en niet meer werken??

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Leo, Leomeisje nu al iets beter, of toch aan de drip voor vocht? ieder geval hele dikke knuffel

@ Fem, nu weer Nikita vetmesten :) gelukkig houd ze het zo goed al binnen.
    Weet niet of ze nog pap eet, hoorde ook dat die babypap vanille ook een "dik"maker is.

@ Natjes, en al uitslag van urine, onsteking? doe rustig aan meisje, jammei frietjes

@ Sil, hoi hoi

@ Bow, mannetje bijna thuis, fijn heh

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :D je zag me hangen zeker :D

hoi hoi ;)

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
  13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    pfff, dag schiet niet op.
    Wil zo graag naar mijn meisjes en naar huis.
    Marije ging gister voor eerst naar BSO, toch weer even een brok, zitten daar ook wat groter kindjes, wat is ze dan toch weer klein.
    Volgende week heeft ze vakantie :)

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Moeilijk is dat he :( ik weet dat ik Mathijs afgelopen oktober voor de 1e x naar de PSZ bracht..hij was en is nog steeds de kleinste... en nu moest ik hem afgelopen maandag al in laten schrijven op de basisschool , dus we kregen een rondleiding en ik kon mn tranen amper in bedwang houden bij het idee dat mijn kleine manneke daar dadelijk als een grote vent loopt met zijn vriendjes :(:)

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    zeker even slikken.
    Ze hebben op onze school ook een ingang die door de kleuters word gebruikt... dan lopen er gelukkig zo geod als geen grote tussen. Maar BSO dus door elkaar, omdat de groep met alleen 4/5 jarigen geheel vol zat tot volgend jaar.
    maar hou mijn hartje vast en mobiel paraat in mijn zak.

dus vandaag iets eerder weg zodat ik er op kan halen zodra dat mag (17.00u) eerst Lonneke en dan snel Marije en dan lekker knuffelen, heb ik zin in :)

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dat vind ik ook altijd een heerlijk moment als ik klaar ben met werken ,dan de kinderen op halen. eerst krijg ik dan een dikke knuffel an Mathijs :D en dan gaan we samen naar oma om de tweeling op te halen en dan stralen die helemaal als ze me zien... dn smelt ik gewoon helemaal :D

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Hier stralen ze ook altijd als ik ze kom halen, daar smelt ik ook zo van :D

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    even een berichtje van natjes, ze kan nu niet online komen

haar urine was goed, de waarden minimaal qua ontsteking.
    nieuwe urine wel nogmaals op kweek gezet.

tot zover berichtje van natjes

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    dank je zuurtje voor de update

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier weer erg geschrokken
    zei ik tegen schoonma deze middag nog dat ik geen bloedverlies meer heb nadat ze erom vroeg
    ga ik daarna naar toilet en heb ik wel weer bloedverlies

vriendin is op de hoogte dat wanneer ik het nodig acht ze op de kinderen komt letten en ik naar het zh kan gaan(mannetje is werken maar is op de hoogt)

Deel Deze Pagina