Ojee Zuurtje, hoeft niets te betekenen, maar is net fijn, grrrr Fijn dat je in geval van nood, vriendin om hulp kunt vragen. hoeveel, druppeltjes?
@zuurtje: Nee he, dat is wel schrikken. Hopelijk heeft het niets te betekenen maar daar wordt de stress niet minder van natuurlijk. @Milla: Meis ik wou dat ik meer kon doen dan alleen maar duimen voor een goede volgende cryo-poging *dikke knuf* @Casper: Sonde is er uit!!!! Kwam vanmorgen in het zh en toen was hij er al uit. En het stomme is: ik zag het niet eens!!! *schaam schaam* Daarna KA nog even gesproken: Oogtest gehad en die was goed, begin volgende week slaap/wiegedoodtest en als hij dan goed drinkt... 'ergens' in de loop van de week... NAAR HUIS! Durf nog niet goed te hopen maar aan de andere kant: JOEPIE!
Zuurtje Knuff voor schrik.... bij niet vertrouwen meteen zh bellen hoor.. hebben ze begrip voor ( ik kan het weten) Cin wat een kanjer die Casper van jou zeg !!!!!!
silvia ik weet het hoor, ik had bij dochter ook bloedingen ik kan hier altijd via spoed in het zh terecht cin wat een kanjer is het toch en als alles goed gaat in de loop van volgende week naar huis super
Leomeisje hoeft niet opgenomen te worden, wel erg goed in de gaten houden en bij enige twijfel direct naar ziekenhuis. Nu eten, xx
Gatsie Leo wel fijn dat ze niet opgenomen hoeft te worden ... maar wel naar dat ze zo ziek is... knuffel haar maar extra veel vandaag....
Tjee dames! Ik heb de bus op pagina 3 op moeten halen! Goede morgen allemaal! Zuurtje, hoe gaat het met bloedverlies? Wel schrikken hoor! Leomeisje goede nacht gehad, 1 keer wakker geworden. Zo weer proberen of ze wil eten en drinken.
@zuurtje: jeetje wat vervelend dat je weer wat bloedverlies had. Is het nu wel weer over? Nog naar seh geweest? @leo: hopen dat meisje snel opknapt! @rest: goedemorgen!!
morgenmeisjes @ Cin, wowwie, gaat echt goed steeds dichterbij huis @ leo, nu al meer binnen gehouden? Ik klik altijd op gebruikersinstellingen, dan zie je een lijst waar je in schrijft, en waar daarvan nieuwe berichten hebben, dan klik ik op het ruitje lijks van de titel en kom bij de laatste die ik heb gelezen. gister toenik marije van bso ging halen bij weg gaan vingers tussen de deur, dus langs hap geweest, EHBO, foto's laten maken... gelukkig niets gebroken, pffffff. wat had ze een pijn, gillen, ikzelf tranen wegslikken. bso neemt meteen maatregelen. dus uiteindelijk 1.5 uur later thuis, met zielig meisje.... en dan nog moeten eten om 19.15 zo hectisch allemaal, vond mezlef een kanjer dat ik geheel alleen naar ziekenhuis was met 2 kindjes, 1 huilend en 1 jengelend, dit weekend extreem rustig aan doen.
Awh smallie, wat zielig!! Hoe gaat het nu? Dikke vingers? Blauw? Inderdaad goed gedaan van jou, met 2 kindjes. Leomeisje: een goeie nacht is meestal wel een goed teken Hopelijk vandaag lekker wat meer vocht naar binnen en misschien zelfs wat eten. Niels: ren je papa in z'n armen vandaag Nikita: MONSTERPOEP! SOOOOOOO!!! De hele romper, slaapzak, deken, bed....allleeeesssss onder de poep.
Aaaah small knuffel voor Marije haar vingertje Hier ook op Hap geweest met Luuk gisteravond. hij was al verkouden maar nu was hij dus ook super benauwd Spuugde voor het weggaan nog even mn hele kamer onder , Silman het opgeruimd terwijl ik met mn auto de snelweg over zoefde naar de HAP Oordeel van de dokter Kroep en duidelijke ruis op zijn hartje. dus word naw naar de kindercardioloog voor verder onderzoek.... eenmaal thuis ging het redelijk en midden in de nacht ging het dus weer helemaal verkeerd.. 2,5 uur opgelopen met een ontroostbaar manneke dat ik paniek raakte elke keer als hij most hoesten. Sanne huilde voor de gezelligheid gewoon mee Nu beide snot verkouden en het komt werkelijk overal vandaan!!!! dus goed begin van mijn vakantie :S
Goeiemorgen meiden Tsjonge wordt echt tijd dat we weer in wat beter 'vaarwater' terechtkomen. Al die zieke kindjes zijn ook niet klein beetje ziek maar ook allemaal zo erg ziek!! Bah, heel veel beterschap en knuffs voor de mama's! Smallie, vanaaf komt Bowman weer thuis jeeeej En wat zielig zeg, dat zijn vaak al van die zware deuren en dan die kleine vingertjes ieuwww bah, Goed van jou met 2 kindjes naar hap! Knuff Zuurtje he bah weer bloedverlies?? Hoop dat beebje goed blijft zitten Fem, bah schijtzooi!!!!!! letterlijk en figuurlijk! Knapt ze wel iets op? En ik denk ala klingel ook gewoon elke dag taart op menu zetten of zo en dan graag bij ontbijt lunch en diner Natjes doe je rustig aan?? Denkend aan modderverhaal!! Leo, ahh gelukkig meisje weer betere nacht gehad.Hopelijk zet het door! Cin wat is Casper toch een kanjer! Hopelijk volgende week in zijn eigen bedje lekker thuis!
@ Bowtje, wat zullen jullie blij zijn dat ie weer thuis is, flink knuffelen en kusjes geven @ Fem, aaaah aan de poeperitisch, nu al wat beter? @ Sil, wat zullen jullie zijn geschrokken, en wanneer nu afspraak kindercardio? En hoe gaat het nu? dikke knuf #meehuilen, dat doen ze hier ook ja, mallerds ik lustte tot paar jaar geelden echt geen paprika, bleeeeh. toen af en toe wel in gerechten enzo... net een hele rode rauw opgegeten, was zo lekker, zo zoet en sappig
jeetje smally. arme meisje, maar volgens mij had haar mama het wel moeilijker!!! leo, gelukkig hoeft leo niet opgenomen te worden, maar hopelijk knapt ze snel op. Fem, nikita aan het diaree? gatsie. rest weet het even niet meer
zuurtje kan geloven dat het voor je steeds eng is. als je het niet vertrouw zou ik wel echo vragen!! blijft naar dat je eerste weker in zo veel onzekerheid moet geleefd worden.
gister op kraamvisite geweest . zo een lekker hummeltje. zo raar om dan zo'n baby vast te houden die veel groter is dan eva was op die leeftijd en lekker spekkies. Heb de mama ook even geleerd om te knopen met draagdoek, ondanks dat mijn lichaam bezwaar had daartegen. wat moet moet! gisteren ook op tijd terug voor intake voor mindfulness cursus. ik begin 3 maart en het zijn er 9 sessies. ben erg benieuwd. heb verder niets te melden. pijn is nog erg aan de voorgrond.