goedemiddag meiden nikita wat heb jij je best gedaan seg silvia ik hoop dat luuk vlug beter wordt leo hoe is het met de kleine meid smal jij dappere mama en rode paprika is lekker (alleen verdraag ik het momenteel niet) bow mannetje is bijna terug geniet lekker van je gezinnetje pixie doe je wel rustig aan met je pijn hier: bloeden is weer gestopt maar ik moet het rustig aan doen had de laatste dagen minder gerust
@ Small, wat schrikken van vingertjes tussen de deur! Gelukkig, knap en fijn dat je zo goed gehandeld hebt. Wij helaas op school ook 1 keer gehad daarna deur-/vinger beveiliging op iedere deur. @ Bow, ik ben boek aan het lezen en daar komt een bowman in voor moet hele tijd aan jou denken, jij als detective haha Fijn dat Bowman vanavond weer thuis komt maar complimentje voor jou hoor! Heb je toch maar mooi weer gefilkt een weekje alleen met de kleine man! @ Fem, ahhhh dat is zulke gore overal poep! Hier afgelopen week ook al 2 keer! Hoe kan er toch zo veel uit een kinderlichaampje komen he!??! Hoe gaat het nu met jou? @ Sil, pfff wat naar dat Luuk hele nacht heeft lopen spoken en dat Sanne voor de gezelligheid mee gaat huilen. Maar nu dus echt laten onderzoeken bij ka, ik hoop dat ze je dan gerust kunnen stellen wat betreft ruisje. Vandaag misschien ook ff je rustmomentje pakken of gaat dat niet meer doordat Mathijs niet meer slaapt? @ Pix, leo werd toch niet opgenomen in ziekenhuis hoor Maar snap wat je bedoelt Ben er ook nog blij mee. Wat ontzettend rot dat je zo'n last van pijn hebt! Even vast stomme vraag maar kan een osteopaat of zo ook niks voor je betekenen of masseur? Spannend dat nieuwe cursus bijna gaat beginnen! @ Zuurtje, fijn dat bloeden weer si gestopt maar wel erg schrikken! Heb je al foto van echo? En wanneer nieuwe echo? @ Cin, hoe gaat het nu met kanjerCasper? Leomeisje drinkt nu wel al wat slokjes maar nog niet heul veel, eten wil ze helemaal niet. Maar wel weer iets levendiger dus ik vertrouw erop dat goed is, anders zou ik het wel zien/artsen gezien hebben (thanx Lau!)
echo's: ik heb in totaal al 3 echo's gehad en woensdag 2 maart heb ik weer een echo en dan 2 weken later nog eens ik ga maar eens kijken wat we gaan eten
echo's kan ik momenteel niet op laptop zetten, ik moet eerst een nieuwe sd kaart voor mijn fototoestel halen
Sil, wat een eng verhaal! Hopelijk gaat het nu allemaal ietjes beter, en beetje bekomen van de schrik? Nikita vandaag bij oma gebracht en wij zijn schoon gaan maken in het huis wat we verhuurden. WAT GOOOORRRR Wat een stelletje zwijnen waren die mensen zeg Die hebben echt een jaar niet schoongemaakt! En ze hadden een klein kindje! Het is echt te ranzig smerig goooorrrrr gatverdegatver voor woorden. Ik heb serieus een UUR gedaan over 1 toilet Met kalkreiniger, schimmelreiniger, chloor, bleek en zelfs hogedruk stoomreiniger was ik NOG aan het schrobben en boenen en en en... NIET NOR-MAAL. Uren en uren gepoetst...en nog lang niet klaar. Woensdag maar weer er heen...we moeten heel de keuken en badkamer en slaapkamer nog doen man man man man man..wat een stel apen. Sorry hoor. Maar die krijgen echt nog een mooie email. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik zo een huis achter zou laten. On-ge-lo-ve-lijk
@fem dat is echt belachelijk dat ze dat doen. stel hun voor dat ze of zelf terug komen om schoon te maken of je huur of zij huren een schoonmaakploeg op hun rekening? ik zou uit principe echt niet schoonmaken voor hun... regels zijn dat een huis zoals bij binnen komst ook achter moet worden gelaten..
@ Fem, oooo gatver, dat hoor je wel vaker, vinden ze het niet nodig om het even schoon te maken, bleeeeh kan je ze niet een rekening sturen. Gaan jullie het weer verhuren? dan wel in contract eindschoonmaak opnemen. hoest met jullie poepmeisje al minder poeperig @ leo, fijn te horen dat het toch weer iets beter gaat met kleine meid *knuf* @ Sil, hoest bij jouw ziekenboeg, hoe was hachee? @ Pix, foto komt eraan hoor
Small Hachee was heerlijk hihihi hele pan schoon op Ziekenboeg is gewoon bleehhhh Mathijs zit verstopt en heeft ontzettend pijn als hij moet poepen Straks uitgebreid onde de douche stomen met alle kids en hopen dat het dan wat beter gaat @Fem soms verbaas je je werkelijk over hoe mensen kunnen leven he *zucht* Hoop dat je alles netjes en schoon krijgt weer. Cin hoe gaat het met je kanjer vandaag???????????
@syl: zijn je kleintjes goed de nacht door gekomen? @fem: ieeuwww! Wat is dat dan ranzig he... gatverdamme @small: jij alweer helemaal opgeknapt? @bow: en vannacht weer lekker naast je kerel gelegen? Niels helemaal blij? @hier: Boel is weer rustig in buik gelukkig en nou zo houden! Oooh en die kleine draak hier joh.. zodra hij buiten komt rent ie direct richting de speeltijd. Kan ik met die pens erachteraan hobbelen.. Vanochtend nog weegschaalsessie gedaan. In totaal nu (bijna) 31 weken en nog net geen 7 kilo erbij! Best netjes en hopen dat we het een beetje binnen de perken kunnen houden! (zegt ze nadat ze net 3 boterhammen achter de kiezen heeft )
@cin: wat een supernieuws trouwens dan casper misschien komende week al naar huis mag!!! Heb je eigenlijk nog recht op extra kraamzorg? @pix:hoe is het met eva? En de nachten? En der driftbuien?
ppfff. moe!!! Eva om 5.30 wakker en dan ook ECHT wakker! ook paar keer wakker vannacht 'papa papa papa' vraag mij af waarom. maar is niet erg, nu ze doorslaapt, kan ik best wel tegen zo een keertje
@pix: tja en het zal altijd wel af en toe terug blijven komen, toch? Enge droom ofzo, niet lekker voelen etc. Hier had Tygo laatst ook een paar nachten dat ie het rond die tijd genoeg vond. Eén voordeel..je hebt daarna wel wat aan je (lange) dag!
@natjes nu niet denken dat het weer gaat en weer over je grens gaan. neem echt de nodige rust en doe niet iets dat niet nodig is ja. denk voor doen!!! @driftbuien.. eigenlijk gaat het best goed nu. is al een tijdje geen tazmanian devil geweest dus dat is fijn. het helpt hier echt goed om haar eerst rustig te laten worden door haar te vragen om rustig te worden en dan zodra ze rustig is met haar praten en uitleggen. soms word ze boos over kleine dingen omdat ze zo haar eigen wil wil, en denkt dat dat van ons niet mag, omdat we ook willen dat ze wat anders doet,bijv flesje drinken, maar ze is aan het lezen, dan wil ze niet. dan word ze boos. ze snapt dan niet dat ze de boek mee mag nemen en daarna nog even kan lezen. dat moeten wij haar dan zeggen dat ze dat kan en dan is het weer oke.
Goedemorgen!!! @natjes: Wat Pix zegt! Nu niet denken dat het allemaal wel weer kan. Rustig aan blijven doen! @zieke kindjes: Ik geloof dat het overal wel weer een beetje beter gaat, gelukkig maar @natjes: In België kennen ze helemaal geen kraamzorg zoals in NL. Wij hadden wel iets geregeld omdat ik poliklinisch wilde bevallen, maar ik weet eigenlijk niet of we uiteindelijk wel kraamzorg willen... Schoonmaken doen ze volgens mij niet en Cinman zal ook thuis zijn de eerste dagen dus waarom dan nog kraamzorg? @Casper: Drinkt zijn flesjes goed leeg, behalve na z'n badje en na de bv (gisteren 35 uit de borst en met heeeeeel veel moeite 25 uit de fles).
@ Natjes, ja zo goed als opgeknapt, gelukkig. Jouw buikje weer rustig, gelukkig maar, moet nog eevn binnen blijven. En Tygo wat een boef, meteen naar speeltuin rennen en jij erachteraan @ Pix, dat werkt hier ook zo hoor, Marije is ook nog wel eens driftig, eerst uit laten razen en dan nog eens uitleggen waarom, pf vragen wat er was. Gelukkig nu weer even rustig merk je ook dat ze na zo'n episode opeens meer kan? merk ik hier namelijk
@ cin, en als overgehad wanneer hij naar husi zo mogen..... waarschijnlijk als hij al zijn voedingen zonder problemen op kan. (was voor ons reden om met fles verder te gaan.... wel moedermelk, maar life bv ging bij ons helemaal niet zo goed) En zo'n badje is natuurlijk ook wel uitputtend. Wij hadden uitgestelde kraamzorg, maar net wat je zegt, je weet het eigenlijk allemaal al. Dus ze heeft bij ons de was gedaan en bed gedaan.... dat was het. ook geholpen met 1e badje thuis, daar was ik wel blij mee.
@cin flesje leeg behalve na badje of bv. wat goed!! juichen meis. de rest komt nog wel!! ik denk dat je zelf moet bepalen wat je wil met kraamzorg. maar ik moet wel zeggen dat ik kan wel voorstellen dat je denk om het niet te doen omdat je toch alles al weet. Al denk ik wel dat het anders is thuis dan in ZKH.
@smally ja ik merk dat idd. ze leert echt wat wel en niet kan/mag en dat ze niet altijd hoeft te huilen/zeuren om dingen. ze is inderdaad een kindje met veel frustraties. Ook omdat ze alles wil doen wat nichtjes doen die allebei ouder zijn en meer kunnen
haai meiden ik ben gisteren nog naar de spoed geweest omdat ik meer bloedverlies had en buikpijn de gyn van wacht is gekomen en ik heb een echo gehad met beebje is alles goed, heb gisteren zelfs het hartje voor het eerst gehoord tijdens de echo waar het bloeden vandaan komt weten ze niet, waarschijnlijk van de aanleg van de placenta maar dat is niet zeker nu moet ik nog meer rusten dan ik al deed