Pixie: leuk, datum, gefeli! Natjes: woei, dat wordt slapeloze nacht dan, met al die veren wel super meid, je hebt het verdiend! Smallie: gadsie, da's geen fijn nieuws, hopelijk snel meer nieuws Cin/casper: denk aan jullie, maar voel dat het goed gaat! Salsa dansen: ooooooh, ik wil ook weer danseeeeeen! Na de zomer maar weer lessen denk/hoop ik. Sil: hee, een nieuwe buspassagier, gezellie Juud: arme vriendin, dan moet het al ingeleid en dan schiet het ook nog eens niet op. Sterkte voor jullie! Speen: vandaag voor het eerst geprobeerd, met hulp van remmar Eerste lukte niet, tweede leek ook van niet, maar ineens had ze hem! En wij verliefd een traantje wegpinken, het ziet er ook zooooo schattig uit, hihi. Nu: lekker slapen! Allemaal aub! Knuf voor iedereen die ik (vast wel) vergeten ben!
Idd wie Bow? Volgens mij ben ik ooit in eeen heeeel ver verleden naar de backstreet boys in ahoy geweest. Maar daar weet ik (gelukkig?) niet zo veel meer vanaf haha
Sorry Pix ik word flauw als ik drank op heb. PETS!!!! En nee ik ben NIET naar een peepshow op de wallen geweest. Zulke dingen weet ik gewoon...
oh nee! Dat brengt herinneringen terug.... Van die zuiplappen die tegen je aan komen rijden...jak! Gatver, en dan lekker rondjes draaien met die heupen..no thanks! Dan maar stijfjes op K3 met m'n dochter dansen hoor! Yippie ya ya yippee yippee yaya
hahaha.. oh gut!!!! de backstreet boys!! praat me der niet van!! daar was ik vroeguh ook fan van! hahahaha....
Tisch, wil jij mij niet uitlachen?????????????????? ************************ (en het vet gedrukt nog een keer wegzetten!!)