@small wat een leuke foto's van de meisjes.. voor marije mindy @zuurtje pfff wat een zorgen moet jij je maken en nu al heeeeeel rustig aan doen .. pfff dat is niet makkelijk met nog twee kids!! @me lees af en toe wel mee, maar heb mijn hoofd niet echt erbij.. Afgelopen vrijdag bloed geprikt voor genonderzoek.. over een maand de uitslag... en nu al dikke discussies met naiman over wat te doen als uitslag niet positief is..
Oei nai...dat zijn heftige dingen om over na te denken. Voorlopig gaan we duimen voor een goeie (negatieve) uitslag. Maar wel goed dat je het onderzoek hebt gedaan! Je kan ook je kop in het zand steken..
@ nai, dikke knuf, wat moet je dan toch lang wachten op de uitslag moppie. ik me slecht voorstellen wat voor discussies, maar pas als je het zelf meemaakt voel je de ernst. dikk knuffffff
heeeej volgens mij wordt ik nu ongi had heel rare cyclus, toch eisprong tijdens pil door: diaree en ab meteen weer extra veel pms klachten wel meer zin in sex......
Vergeet ik gewoon te zeggen wat een onwijs leuke foto's van een hele mooie Marije Mindy hihihihi wat een vrolijke meid zeg heerlijk...wat zal je daar van genieten
@ Sil, echt wel tuurlijk ook der streken, maar meestal super vrolijk gister trouwens weer wat spulletjes op mp gezet. oa lente/zomerpakket 80-86 (ook linkje heir in te koop op zsp)
discussie is : wel of niet preventief handelen... Dus na borstvoeding borsten weg laten halen of niet.. Als de gen positief is dan heb ik 60/80% kans om het ook te krijgen.. Dus heb je nog 20 % kans dat je niks krijgt.. maar ik weet niet of ik daar wel op wil wachten en daarbij weet ik ook niet of ik chemo enzo dan wel zie zitten...
@ Small, wat een vrolijke foto van MarijeMindy! En van Lonneke in vestje gemaakt door Pix! Echt leuk! Fijn om te lezen dat jullie nu meer sexy-time hebben, jullie werken hard aan/voor jullie relatie. Mooi! @ Nai, moeilijk moeilijk moeilijk! Hopelijk goede uitslag van onderzoek zodat je niet meer verder hoeft te denken. Ik duim! @ Juud, hmmm zo'n gesprek kan dan wel hele week beïnvloeden he. Succes er in ieder geval mee! @ Milk en Juud, leuk dat jullie mini-date zo geslaag was! @ Milk, heb je nog iets gekocht? @ Fem, wat knap en goed van Nikita dat ze in peuterbed heeft geslapen! @ Peuterbed, leomeisje ligt nog lekker in ledikant en merk niet dat ze al toe is aan iets anders dus denk dat die nog wel even in ledikant blijft liggen. @ Slaapzak, waarom leren jullie dat af? Ik redeneer altijd dat slaapzak lekker warm is aangezien ze nooit onder de dekens wil blijven liggen dus..... Wij hebben een korte nacht achter de rug, Leomeisje kon de slaap niet pakken. Uiteindelijk om 3 uur vannacht weer overgegeven en om 4 uur kon ze eindelijk slapen. Gelukkig vandaag vrij maar Leoman minder uurtjes gemaakt (geholpen bedje verschonen etc dus toch soms wakker) en wel sneu dan hoor met zo weinig slaap te moeten gaan werken.
Ik wil iedereen die nog geen kindje heeft dikke knuffel geven, hoop echt onwijs dat jullie snel mee kunnen gaan praten over al deze dingen. Denk aan jullie!
@Nai: tjeeeeee...... Dikke knuff meis, hoop dat je gauw een goede uitslag hebt. En anders.... wat een Kl*te-dilemma zeg.... KNUFFFFFFF!!!!!! @slaapzak: hier moesten we er wel mee stoppen, want Fem raakte er in verstrikt en werd dan wakker. Draaide er helemaal in rond. Siem maakte hem op het laatst gewoon zelf open en zag de meerwaarde niet meer. @busbeebs zonder kids: ben het helemaal eens met Leo. Dit moet dan moeilijke praat zijn... KNUFF! @Leomeis: hmmm, nog steeds overgeven dus? Wat duurt dat lang zeg! Heel dikke knuff weer voor jullie hoor. Hoop echt dat het tij nu snel eens mag keren. @Lau: hoest bij jou eigenlijk? @Alice: en met jouw mannetje? @zieken: even zo, want vergeet wellicht iemand: BETERSCHAP!!! @mezelf: schilderen weer klaar. Ga nu lunchen en daarna boven opruimen! Wasje draaien, strijken, satijnen roosjes naaien aan ´sesjesjurk´ Fem.... Hoop dat ik het allemaal red... Knuff voor allen!!!
Even een snel berichtje. Met Casper alles goed en woensdag gaat het wel worden maar: niet op Hyves of Facebook melden aub!!! Niemand weet er nog van en we zijn nog aan het nadenken over hoe we bezoek van de grootouders willen regelen. En vooral: hoe we gaan uitleggen dat we eerst een paar daagjes met z'n drietjes willen zijn.
Oh dat is makkelijk Cin: je legt niks uit. Je ZEGT dat jullie de eerste paar dagen alleen met z'n drietjes willen zijn. Dat jullie de rust nodig hebben. Kraambezoek: op advies van het ziekenhuis hebben wij dat pas 6 weken later gedaan. Juist omdat je eerst echt zelf moet bijkomen en wennen! Wij hebben 1 groot feest gegeven, zo hadden we alles in 1 keer gehad Dus: niks uitleggen! Gewoon zeggen waar het op staat. PS: Jeeeeejjjj spannend he!
Cin wauw dus woensdag zeker naar huis...supermooi zeg!! en geen exuses voor maken...denk dat iedereen het wel begrijpt dat jullie even van elkaar willen genieten in alle rust en ook wennen aan de hele nieuwe situatie..het is niet niks wat jullie allemaal hebben moeten meemaken.. knufff
@Fem: Het 'gewone' kraambezoek stellen we zeker nog eventjes uit totdat we een beetje de boel op de rails hebben, maar de opa's en oma's gaan we niet buiten de deur (kunnen) houden. En spannend? Ja, behoorlijk! Hij ligt nu aan allerlei kabels en plakkers voor de slaaptest. Morgen horen we of hij een monitor meekrijgt naar huis. (En ik zat er even doorheen toen hij maar 45ml wilde drinken en daarna gewoon in een diepe slaap viel. Dacht dat het hele naar huis verhaal direct afgelopen zou zijn. Maar verpleegster pakte het flesje en zei heel droog dat hij dan voor de voeding van 4 uur wel wat vroeger zou zijn...)