En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, das een fijn antwoord, en dan zo lekker droog, ha ha ha. Komt goed meisje
    Hoeveel drinkt hij nu per keer?

@ Milky, sorry geen ervaring mee.

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milk: Volgens mij heeft Elke een ByKay. Maar de draagdoekmama's zullen vast een tip hebben.
    Volgens mij heeft Pix net een mooie nieuwe doek van Didymos gekocht ;)

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Smallie: hij drinkt 65-70 per voeding. Ik heb me laten vertellen dat dat snel meer gaat worden dus ik ben benieuwd.

Leuke foto's van je meiden trouwens, wat een vrolijke Mega Mindy!

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    prima doek milky, je zou nrg kunnen pben. ze heeft zelf daar HEEL lang mee gedragen.
    ik heb geen ervaring mee. behalve 1 x geprobeerd.
    naar mijn idee een prima doek.. om mee te beginnen ;)
    een geweven doek mag je altijd bij mij komen proberen. kan je tips en showen hoe het moet geven, en mag milkman mijn manduca (voorgevormde drager) zelfs uitproberen als hij het durft ;)
    doeken zijn ook redelijk goedkoop te kopen 2e hands. en er is niks ergs aan een 2e handse doek ;)
    je mag mij altijd pben als je wil weten waar en wat in doekenland..
    remmie en lim zijn ook zeer ervaren!
    (word alleen juist beter en zachter op hihi)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dat klopt!! :D
    Bekijk bijlage 131992

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Oe, die is wel heel mooi Pix! Ik ben ook dol op gekko's en paars ;)
    Ik vind de doeken van didymos wel erg duur voor 'een eerste keer', vandaar dat ik eerst een bykay wilde proberen. Op de beurs zat die erg fijn, ik zal marktplaats eens afzoeken!

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, wat een mooie doek wowwie
    Lonneke vind dragen niet meer fijn, die tippelt leiver der zusje achterna... had zo makkelijk geweest :D

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Milk ik heb een bykay doek, evt te koop. Hij is petrol-blauw...heel stoer voor een meid :p

Heel weinig hier geweest want meisjelief is nog steeds ziek (leek gisteren beter te gaan maar vanmorgen juist erger) Naar HA geweest en kuur gekregen: keelontsteking en 1 oortje twijfel-ontstoken en longen klonken niet schoon. Ze is zo lamlendig en zoveel afgevallen, hoop dat kuur gauw aanslaat dan kunnen we ook weer gaan vetmesten!

Knuffels voor iedereen!!!!!!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @milk je hebt pb
    @smally Eva loopt ook graag liever maar als we ergens heen gaan waar we veel moeten lopen roept ze snel 'tillen' dan heb ik liever dragen. maar ik draag weinig laatste tijd.
    maar deze doek kon ik niet links laten. is een limited edition en ik vond de gecko;s al te gek en nu ze met de paars kwam.. tja.. zou gek zijn om het te laten. ooit hoop ik wel een 2e kindje VEEEEEEL daarin te dragen

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
  11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, wat een super nieuws dat het er nu echt steeds meer op lijkt dat liefCasper mee naar huis mag woensdag!
    Alleen nu dus de slaaptest om te kijken 'hoe' hij mee naar huis mag!

Ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt om (schoon)ouders te vertellen dat jullie eerste paar daagjes alleen willen zijn, ja alleen met zijn drietjes :D
    Misschien voorstel doen dat ze in het weekend langs kunnen komen? En uitleggen dat jullie het allemaal al spannend genoeg vinden en even willen kijken met zijn 3en hoe het staat/gaat en daarna de deur voor hen openzet om hem ook thuis te komen bewonderen. Zoiets?

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Alice, dikke knuff voor je meisje en voor jou! Niks aan zo ziek!

Pix, inderdaad echt mooie doek!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haaaai!

@cin: wat superspannend he, dat liefcasper eindelijk bijna THUIS is!
    wat betreft eerst met zn 3en zijn:
    helemaal eens met FEMadvies: kwestie van llef melden..

eerst rust voor casper (gooi het daar maar op) en jullie!

@draagdoeken: weet iemand het verschil tussen een beco butterfly en- :$ nou ben ik de andere naam vergeten!
    :(
    iets dat eindigt op ino dacht ik... :(

ik wil er ook 1 maar dan absoluut een voorgevormde kant en klare!

alleen tot nu toe wil florine hier weinig van weten.

@pix: ik zou best ook wel een proefwikkeldraagcollege willen- maar dan ook florine uit leggen hoe relaxt het is! :D

@smallie: hihi, lonneke die tippelt! wat klinkt dat schattig, en wat gaat de tijd toch snel... ik weet nog zo goed dat je zwanger werd/was.. en nu trippelt ze alweer!

@juud: ha, zou goed kunnen dat ze zowel qua verbale talenten als qua motorische gestoordheid op haar moeder lijkt! ;)
    hehehe.
    tis gewoon zon specifieke opmerking, naast alle geijkte ' leuk lief mooi schattig ', je bent zelf gewend aan je eigen beebje maar blijkbaar is het toch iets opmerkelijks.
    nu ik er op let zie ik inderdaad veel ' minder wakkere ' beebs, en eigenlijk is dat wel zo normaal!

ben benieuwd, ik denk zelf eigenlijk dat ze gewoon het nieuwsgierige van haar lieve kattenzusje aagje heeft geerfd! ;)

@leo, fem, lautje, en de andere mamas van (erg) zieke kindjes: een grote knuffel!
    vind het zo sielug allemaal!
    voor kindjes, maar dus ook voor jullie!

@lau: hoest nau, nog slechte moeder in de badkamer geweest? ;)

@remmie: arme boaz, ook knuffff voor hem!

@zuurtje: ik vind t wel eng. maar inderdaad, ken plenty mensen die ook bloedden en die nu mama zijn van datzelfde beebje.
    allen hoeveel ben je nu terug gezet?

@nai: duimmm voor je!!

@smallie: hihih, megamarije! :D
    en goeso van sexy!

@bykay: elke heeft er 1, das een leuke! ze schijnen ook echt goed te zijn. er is een awardwinning douchevariant trouwens!

@draagdoeken: HEEL eng verhaal gehoord van zus vriendin van me. ik zal het niet vertellen :(

@juud: knufff voor je moeilijke(re) dagen.. :(

@bow: HA! hij loopttttttttttttt! FILMSPAM MOET!

@natjes: hoest? geen enge buiken meer?

so, anders nog iets?

nee, ja!

florine is vandaag 2x omgerold van rug naar buik! :D
    HA!
    en toevallig ook nog ' on flim ' hiha!

het was volslagen onbewust, proest, maar dan telt t nog wel als een rol, toch :p

lachen seg.
    helemaal leuk!

verder ' komt' (S.T! :x) ze nog maar 1x, steeds later, vannacht 0530, dus ik denk dat we uit de lastige fase zijn- voor nu!
    overdag ook langer slapen, meer drinken, fijn!

verder druk sociaal weekje hier, dus zal er niet zoveel zijn.

SMAK dus!

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    weten jullie trouwens dat ik op een wachtlijst sta om draagconsulenten cursus te volgen om consulente te worden ?? ik was eigenlijk aan de beurt vorige weekend, maar heb mezelf terug op wachtlijst gezet.. voor persoonlijke redenen...

@klingel.. wat leuk dat jullie rolflorine op film hebben.. en fijn dat lastige nachten nu lijken over te gaan. mooi zo florine!!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik vind het steeds zo grappig dat draagdoeken hier zo 'in' zijn, ik heb er echt helemaal niks mee.
    Moet ook zeggen nooit gebruikt/nooit geprobeerd maar vind het gewoon niks voor mij (denk ik dan haha)

Klingel, wat leuk en super dat jullie meteen eerste rolletje van Florine op film hebben! Echt gaaf!
    Veel plezier met druk socio-weekje! En jeuj! voor 1 wakker worden om te drinken haha om term heen! :D

Pix, wat leuk dat je draagdoekconsulente wilt worden. is dat dan partime naast je baan of kan dat ook echte baan worden of is dat vrijwilligerswerk?

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    leuk pixie, zeker omdat je er zo mee bezig bent!
    de organic paarse van bykay is onderweg naar mijn huis, hihi.
    als die bevalt, kom ik zeker een keer bij je langs voor een consult ;)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @leo het is iets dat ik dan in vrije tijd zou doen (dus naast baan) want het zou iets dat op aanvraag zou zijn. Ik zou dan geregistreerd zijn bij VDC Draagdoekconsulenten

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    :D mag ook zonder consult ;)

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou goed. ik twijfel of ik zoveel geld moet uitgeven aan zo'n cursus want ik weet niet of mijn lichaam dat aankan.
    het is echt zwaar 'werk' en het is echt een grote gok die ik zou nemen want ik ben in die zin zeer onbetrouwbaar

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @pix: ik ken je dilemma als geen ander, maar soms moet je iets zomaar even voor jezelf doen, gewoon, omdat het leuk is, ontspannend en echt even tijd voor jezelf. Mocht het te zwaar zijn dat zie je dan wel weer, maar vind dat je echt jezelf iets moet gunnen waar jij nou echt blij van wordt, ook al kost het geld, en kun je het misschien niet echt missen. Gewoon omdat je jezelf lief vind!

@cin: wat leuk en spannend en en en dat casper hopelijk bijna thuis komt! Lekker de eerste dagen voor jezelf pakken. Mensen die in jullie belang denken zullen het helemaal snappen! En lijkt me ook echt fijn voor Casper trouwens, die rust..

Deel Deze Pagina