En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Goedemorgen dames.... sorry helemaal niet bijgelezen maar had even een vraagje...
    Waar is Remmar? ik heb haar al een hele tijd niet gezien hier en ook niet in ons twente topic :(

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, ik vind dat Milla het super verwoord, doen die cursus, is gewoon echt iets voor jou

@ Klingeltje, nu zelf draaien op film, wooohie

@ Milky,mooi paars :) wel foto's heh als je Myrthe draagt :)

@ Leo, Ja onze inzet word beloond wat betreft aan relatie werken, hebben er hard aan gewerkt, maar zo goed als van oudst nu... misschien beter ivm samenwerking en kindjes.
    Hoest met meisje nu?

@ Remmie, hoe is het met Boaz zijn waterpokjes? nog te doen?

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Sil, hoest met kindjes?

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ps, had ik al verteld dat ik n stuk van mijn haar heb af laten knippen, zo'n 5 cm. voel me meteen weer meer mezelf :)

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Het is dinsdag! :D
    BIJNA woensdag! :D
    BIJNA Casper thuis!
    Laatste dag ziekenhuis, morgen alleen om op te halen :D oke, en controle bezoekjes, maar die tellen we even niet mee!

Monsterpoep: tot nu toe iedere ochtend...met kleren en al onder de douche...gelukkig poepte ze vanochtend pas om 7 uur.
    Via babyfoon hoor je dan "oh ohhhhhh! Papa, oh ohhh poeoeoeoep. Bah, stinkie poep".
    Binnen 1 uur weer 3 keer omgekleed, dus ik moet nodig weer wassen...

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Fem, achgoss kleine meid toch en dan alles onder, knuf

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
  8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Even snel niet echt bijgelezen.
    Maar casper naar huis!!!! Wat een goed nieuws, maar wat zal het spannend voor jullie zijn!

Hier heeft ook het virus toegeslagen.
    Gisteren serieus overwogen om finn bloot in de douchecabine te laten spelen, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Hij bleef maar spetterpoepen en straalkotsen. Heel fijn heb dus halve dag op mijn knieen doorgebracht met poetsen. Maar hij drinkt braaf ors dus geen problemen verder. Nu weer snel verder werken

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Och Lau, bij Finn dus ook al...... Knuff!!

Maar jizelf was toch ook niet echt fit? Hoest nu? Je bent aan het werk, begrijp ik...?

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Knufffff voor alle zieke kindjes en hun mama's heel veel sterkte bij het wassen en poetsen....

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Komt altijd beetje 'rottig' over als je zegt dat je kindje 'verder' is op cognitief en verbaal, maar is hier echt zo. Vanaf dat Siem begon te brabbelen (al vrij vroeg) merkte ik dat hij veel echte woorden gebruikte en ook al heel snel zinnetjes maakte. Ook met puzzelen en memorie is hij soms sneller dan wij zelf :)... Naast snelheid maakt hij ook al puzzels van 60 of meer stukjes... Daaraan merk ik echt dat hij ver is. En hij wil echt al leren lezen en schrijven.
    Motorisch achter: hij kon pas heel laat springen en rennen kwam ook vrij laat. Wat hij nu wél heel goed kan: voetballen! ;)

Maar goed, wij hoorden dus ook veel dat hij echt alert was en hij kon ook snel 't hoofd recht houden. Ik heb nu een vergelijk en Fem is met de meeste dingen inderdaad veel later dan broerlief, maar uiteindelijk is die motorisch en verbaal heel gemiddeld...

Wat ze allebei heel erg hebben: mimiek! Ze zeggen veel meer met hun gezicht dan met woorden. Zooooooo lachwekkend, die theatrale blikken en bekken :D:D

Thanks voor knufffff! Kan hem nog steeds gebruiken.

Goed zeg! Florinerol al met 4 maanden! En op film? Ik zeg: linkje!
    En lijkt inderdaad dat springontwikkelregelsprongtijd voorbij is. Voor nu....;)

Geniet van alles!

Knuff!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @draagdoek: vind het echt jammer dat Femke er niet meer in wil. 'Lope lope!' Natuurlijk heel goed van d'r, dus ik stimuleer dat ook, maar vond het zooooo knus. Heb mijn tricot-slen al weg gedaan, dus helaas. Maar hoop dat doekenmama's er nog veel plezier aan hebben.
    @Pix: doen! Die doekenconsulentencursus. Is, wat Milla zegt, helemaal iets voor jezelf en je bent ECHT een HEEL GOEDE pleiter voor doeken, dus cursus/baantje is je op het lijf geschreven!!! Leuk! Lijf volgt wel meissie. En anders kun je toch gewoon een keer niet? Moet ook begrip voor kunnen zijn!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Small: wauw, jij nieuwe-coupe-vamp! Goeso van meer jezelf voelen!

@Nai: zal je weer eens zoeken op hyves! Hoest met dilemma-zenuwen? En verder? En met Naimama?

@Kling: hoest met jouw mamaatje nu?

@Bow: ik zeg ook: filmpje! Of tenminste foto!!! Had je nog helemaal niet gefeliet met lopen. LEUK! En trots!!!!

@Leo: knuff voor je meis weer. Heb je nu vakantie? Komt stiekum wel goed uit dan. Maar tegelijk ook niet echt leuk om zo je vakantie in te vullen.

@Female: en, pakt Nikita het vetmesteten een beetje? En wat sneu zeg, van die poep....

@Alice: hmmm, hjad me dus vergist, dacht dat je mannetje ziek was... Knuff voor jullie iig. Sneu zeg!

@Rem: inderdaad lang niet gezien hier. Knuff voor jou en de kindjes. Kom je effe melden?

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Casper: gewoon nog maar 1 dagje in dat ziekenhuis!!!!!! En dan lekker met pap en mam naar huis!!!!

Cin: zouden de opa's en oma's echt niet begrijpen dat je ze nog even drie dagen niet wilt zien? Zijn ze overigens al in het ZH bij Casper geweest, of zou het echt de eerste keer voor ze zijn?

Iig dikke knuff voor aanstaande emo-moment... Hoe mooi moet het zijn, de kleine man gewoon thuis. Maar hoe eng ook.... Wat doe je als hij 's nachts hevig huilt, als hij z'n flesjes niet leeg drinkt, etc. etc. ??? Troost je met de gedachte dat ook ouders van kindjes die voldragen en kerngezond thuis ter wereld komen dezelfde spanning hebben. Ik denk wel dat het voor jullie anders voelt, vanwege de geschiedenis die je al met hem hebt, maar zorgen en zorgjes horen vanaf nu helemaal bij je leven.;) Fijn hè?:p

HEEEEEEEEEL DIKKE KNUFFFF voor morgen!!!!!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @ego...: net waanzinnig leuk ochtendje Ballorig Venlo gedaan met kids. Beiden zoooooo lief gespeeld daar, en om 12.30 uur dikke pannenkoek met stroop. Fem zag er uit!!!!!!
    Om 13.15 uur thuis en Fem gewassen en naar bed. Siem kijkt nu DVD'tje, maar hangt er ook een beetje bij...

Vanmorgen hadden we de knuffels al 'in bad' gedaan. In gootsteen en dan wassen met Elmo- en Prinsessenshampoo... Daarna afgedroogd met hydrodoeken en op de verwarming. Zo schattig ( en was heeeeeeeeeeeel erg nodig!!!!)

Nu mama ook bekaf en dat drukt wel weer op mijn stemming. Die was al niet best, maar ik was goed afgeleid, dus had het leuk. Leerling van mij loopt overigens stage bij Ballorig (wist ik niet) en hem daar te zien was wel weer effe heavy. Hij vroeg me hoe het met me ging en wanneer ik weer kwam.... Zat meteen weer in piekermodus...

Gisteravond ook al weer piekerdepieker... Niet dat er veel echte piekerdingen zijn: tzijn mijn schema's die geactiveerd worden en de hele standaardriedel gonst weer door mijn hoofd. ZUCHT...

Maar goed, morgen weer sessie en daarna gesprek op werk. Plan verder morgen maar niets......

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Even ander vraagje:

Als je weekendje weg wilt (zonder kids) en je hebt de keus uit:

Madrid
    Barcelona
    Milaan
    Budapest
    Dublin
    Porto
    Faro

Ergens in april.... Wat zou jij kiezen en waarom?

Moeilijk hè? Daarom heb ik hulp nodig......

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    og juud meissie.. *knuffel*
    zo fijn als je dan even wat doe waar je pret en lol in hebt met de kindjes, maar zo confronterend dan weer als je daarna even niks meer kan, en dan alleen na denken enz.
    ik herken het .

@milla, bedankt meissie, en natuurlijk ook juud en smally. jullie hebben ook gelijk, daarom wou/wil ik het ook doen.. en daarom niet van de lijst afgehaald maar terug op wachtlijst gezet. vrijdag een 1-op-1 gedaan en het ging wel ook met mijn pijn, alleen heb ik er wel voor moeten boeten.. heb al dagen zo erg last dat ik in huis weer NIKS kan.(hobbies dus ook niet)

@lautje ag meis, wat naar voor de kleine man.. en ook voor jullie weer. :( *knuf*

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @juud barcelona, omdat ik er altijd naar toe heb willen gaan.. heb iets onverklaarbaars met spanje! omdat ik dan een reden zou hebben om wat spaans te leren.. en omdat ik gaudi leuk vind

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @pix Wij zijn afgelopen zomer langs het huis van Gaudi gereden en het museum.. Niet naar binnen geweest..

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en vond je het wel wat?
    bas is er niet zo weg van.. jammer genoeg vind hij het zelfs niks

Deel Deze Pagina