@pix wij zijn niet naar binnen geweest... Schoonfamilie wel.. Wij hebben alleen even gelunched in dat plaatsje
@Juud: Barcelona! Met een beetje mazzel heb je dan al lekker weer en Barcelona is gewoon superleuk. Maar ik heb er gewoond dus ben mss niet helemaal objectief, haha. Madrid is ook leuk trouwens, en de andere steden staan hier nog op het lijstje van 'te bezoeken steden'. Het ligt er ook een beetje aan wat je wil doen natuurlijk? Shoppen, cultureel, culinair?
Oh, en de slaaptest was goedgegaan dus we krijgen ons ventje morgen zonder kabels mee! vraag vd dag: welke flessenwarmer en sterilisator voor Difrax flessen?
Super Cin! Difrax flessen werkte hier niet met prenatal flesverwarmer, lag niet aan flesverwarmer maar aan fles. Omdat in de difrax gaatjes onderin zitten ging door het opwarmen de melk eruit. Geen idee of wij zelf iets fout gedaan hebben (zal wel ) maar wij warmen sindsdien ook in magnetron op.
Hier ook difrax flessen maar gewoon opwarmen in magnetron idd ivm het ventiel aan de onderkant kan dat niet in de flessenwarmer. Magnetronsterilisator heb ik gewoon van Avent werkt goed hoor alles uit elkaar draaien en erin leggen 200 ml water erbij en 4 minuten op 800 watt of 900 watt...
@cin super dat slaap test goed gegaan is!! MORGEN = CASPER THUIS!!!!! wij hebben philips scf 215 flessenwarmer...de difrax fles paste inderdaad er niet in.maar dat vonden we geen probleem om in een avent flesje op te warmen en over te gieten naar difrax fles. en deze sterilisator HEMA - baby - eten - drinken - magnetron sterilisator
@ Cin, had eigen merk van prenatal voor flessenwarmer, misschien hadden wij oude versie, want Difrax pastte gewoon. en steralisator, ook eigenmerk van Prenatal, groot wit rond ding met doorkijk plastic aan bovenkant (ha ha ha lekker duidelijk) Prenatal Eten & Drinken Flesaccessoires Magnetronflessensterilisator Prenatal 68460
Casper is bijna thuisss!!!!!!!!!!!! Jeeeeeuuujjjjjjjj!!! Cin heel erg fijn voor jullie en zal morgen aan jullie denken!! Juud ik ben gestart met een training 'De kracht van het anders denken' is gewoon bij mij in buurt (via Dimence) en helemaal gratis. Errug geschikt bij piekergedachten en ook om je in de toekomst te helpen positiever te denken. Miss is het helemaal niet bij jou in de buurt of heb je geen interesse maar miss is het ook wel wat voor jou.
Thanks lieverd, maar ik volg al een heel intensieve therapie en ik ben an sich geen negatieve denker hoor. Ben 'gewoon' beetje "verkeerd geprogrammeerd". Hoop dat het voor jou veel goeds kan doen. Hoe is het verder trouwens? @Difrax-flessen: deed ze gewoon in pan kokend water voor sterrilisatie... @Moedermelk niet in magnetron? Gelukkig heb ik het hooguit 4 x gegeven. Maar hoe doen ze dat dan op KDV? Wist dit echt niet hoor... @weekend weg: niet meer tips? We zijn er nog niet uit... @vandaag: foto's in album. Deze wilde ik echter even hier zetten...
@Cin: gewoond in Barca? Wauw! Tof zeg! Hoest nu met zenuwtjes? Probeer nog maar lekker te slapen vannacht, al kan ik met helemaal voorstellen dat je dat echt niet lukt!!! Knuff weer!
Jewel hoor, maar alleen op lage stand en hier idd ook: flessen uikoken in pan met water. Heb magnetronsterilisator, maar haast nooit gebruikt. En flessenwarmer ook niet.
zo, was ff achterste voren aan het teruglezen, maar heb ondertussen al geen idee meer wak allemaal heb gelezen.. Heb ondertussen al allerlei mensen via sms/twitter/skype gesproken enzo.. haha... Maar was er nog wel hoor (syl! lief van je!) @ draagdoeken en andere voorgevormde dragers: begin er niet aan, veel te verslavend @ florine: knapperd!! @ kling: hoop niet dat florine zo'n gefrustreerde baby wordt hihi... @ rest: kwijt.....
@BV opwarmen in magnetron: Omdat dan de antistoffen verloren gaan. Zeggen ze. Maar in de magnetron mag dan weer wel als en wanneer en mits (op lage stand en langzaaaaaammmmm). In het zh hebben ze het afgeraden want "er bestaan verschillende meningen en onderzoeken over maar wegens de onduidelijkheid doen wij het niet en raden wij aan het niet doen" Ik denk dat ik maar gewoon kolf en dan de fles ga geven, hoeft het gewoon helemaal niet bewaard of opgewarmd te worden Voorlopig gaat er hier wel gekolft worden, al drinkt Casper steeds beter aan de borst. Wel nog met tepelhoedje maar daar gaan we straks de lactatiedeskundige nog wel voor inschakelen En dan nu... even bankhangen NHNK!
ja wij hebben geen lage stand op magnetron en daarbij komt ook dat Eva slecht dronk en we vaak nog na half uur nogmaals probeerde.. dus magentron was al soweiso geen oplossing voor ons geweest.