@ juudje, nog even dikke knuf, want weet niet hoelaat je gesprek hebt. En hoe was het vanochtend? gaat het beetje. *KNUF*
zwp'en, poetsen, kolven, twitteren, hyven, farmerama, happy harvest, lezen, eten,... euh, genoeg zo??
aan het koken voor 3 dgn. morgen en vrijdag hele dag werken en pas laat thuis, als ikcdan nog moet koken wordt het te laat voor de kindjes. ben nu bezig met boerenkool stampot en lasagne. straks nog broccoli, cordon blue en aardappeltjes
YAY!!! welkom thuis Casper!!! : @Cin slapen!!! @Smally ik kijk glee en modern family. vind modern family leuker dan glee...maar glee is ook wel leuk.
@small heb glee gedownload maar nu al een hele tijd niet meer gezien omdat er leuke series uit zijn :d @pixie modern family kijk ik ook, maar dan wel direct uit usa :d
@cin: hoeraaaaaa caspertje ligt in zijn eigen bedje!!! @reunie: als ik dan nog goed 'mobiel' ben ga ik graag mee hoor! Gezellig! @vannacht: buuuhhhhh uiteindelijk pas half 5 weer in slaap gevallen! Getverderrie! @cavia's: mensen nog interesse in kleintjes over +/- 60 dagen? *zucht* 'Nee mevrouw dit zijn echt twee mannetjes hoor!'. (voel me net die kerel in reclame rechtsbijstand met die witte konijnen). Anyway..die ene zit regelmatig bovenop die ander te rijden.. Of zou ie alleen zijn lusten botvieren? (hope so!) @schoonzus: vandaag gesproken, ze is over 2 weken uitgerekend. Bloeddruk is verhoogd en eiwit in urine... vrijdag moet ze weer naar het ziekenhuis voor check. (waarom dan pas? dit is toch al teken dat.... ) @schijtluier kleine man: ja ik kom eraan...
Cin: jeuj, casper is thuis!! eng he, haha. maar wat heerlijk voor jullie, geniet ervan. date: had het er ook al met Juud over, ik ben helemaal voor (met beebs?) glee: ja, heerlijke serie, lekkere muziek (meestal), verder niet zo spannend, maar och cavia: vraag dat over 60 daagjes nog maar eens, we zitten er wel aan te denken om caviaatjes te nemen, leuk voor myrthe strakjes natjes: nee he, hopelijk is het niks en gaat je schoonzus gewoon snel bevallen! draagdoek is binnen, strakjes maar even uittesten
ooh leuk milky!! foto he hoop dat Myrthe het heerlijk vind. heel fijn voor de lente dagen lekker wandelen! @glee.. ja leuk muziek inderdaad.. vind goede zangers/zangeressen... alleen vind de verhaal lijn echt zo mager dat ik mij soms aan stoor..is beetje hak op de tak.. maar ja.. is te verwachten van een serie waar het echt om het muziek en dans enz gaat.
@Glee, zo'n vermoeden had ik al, dat het om de muziek ging en niet het verhaal @ natjes, ochjee, nee zijn echt 2 mannetje, ahum, nou ben benieuwd. @ Milky, jaaaa foto met Myrthe dragen @Busreunie, meeting Maart? ik heb zelf liefst op een zondag, want zaterdag moet Smallman werken. Met/zonder beebs, vind dat ieder voor zich mag beslissen. Ik zie het niet zitten om met 2 kids te komen, is het te ver voor. Dus ik kom dan alleen. voorstel: zondag 27 mrt zondag 3 april
WELKOM THUIS CASPER!!!!!!! En hoop dat je heerlijk hebt geslapen en mama en papa ook een oogje dicht durfden doen....
@busmeeting: Ja leuk maar ik laat jullie lekker even een dag uitvechten en zie dan wel of het voor mij haalbaar is @draagdoek: Wil ik ook! Denk dat ik er ook maar gewoon eentje bestel, ook al mag Casper voorlopig nog niet naar buiten. @Glee: Nooit gezien maar leek me wel een aardige serie. @Casper: heeft net een flesje gekregen van papa en ligt nu lekker te pruttelen bij papa op schoot. Hoe mooi!!! *snif* @natjes: Tsja, zal er wel aan liggen hoe hoog hoge bloeddruk is en hoeveel eiwit er in urine zat? Op zich is het al snel vrijdag en ik neem aan dat ze haar (en beeb) helemaal doorgelicht hebben? Vindt ze het zelf ook eng?
@Busmeeting: Wat dachten jullie van: Kinderspeelparadijs Ballorig Amsterdam Arena - het leukste speelparadijs voor kinderen Daar kunnen we allemaal met kids heen. Als we met minimaal 15 kids zijn, kunnen we een groepsarrangement doen voor 8 euro per kind. Daarvoor mogen ze spelen, krijgen ze 2x limo, patat en een ijsje achteraf. Hoef je naast de 8 euro per kind alleen nog je eigen drankjes te doen. PS: we kunnen natuurlijk ook kijken of we ipv patat ook iets anders kunnen krijgen, gezien de leeftijd van de kids! Zonder kids kan ook. Dan betaal je geen entree. Evt. 'leen' je het 2e/3e kind van een ander.... Ik koos voor deze, omdat het met OV makkelijk te bereiken is. Maar goed, dit was dus een ideetje voor meeting mét kids. Lijkt me zelf wel heel leuk, omdat we dan (eindelijk) elkaars kindjes eens in het echt kunnen zien. Heeft iemand een ander idee voor met kids, makkelijk met OV bereikbaar, dan kan dat natuurlijk ook. Ik zou graag willen opteren voor een zaterdag of zondag. Ik maak hierna wel even een invullijstje...