@Yadi: knap hoor, van Abby, nu al op het potje! Siem was daar nog lang niet aan toe op die leeftijd en bij Fem merk ik dat de tijd en aandacht daarvoor nu minder is, dus ik laat haar 'droog' oefenen en ga er pas in de zomer mee aan de slag... Trouwens: wat vind jij ervan dat Abby jarig is op eerste Paasdag? Ik vind het wel bijzonder en we vieren het ook dan, maar we zijn stiekem wel bang dat er daardoor minder mensen komen...
Batterij laptop bijna leeg, kids bijna thuis en ATWT is begonnen (hernieuwde verslaving sinds thuis-zitten *schaam*). Ga afsluiten en lees en reageer morgen verder. Vanaaf yoga en hoop dat dat ook helpt... Knuff! @Casper en familie: succes en plezier vannacht. Spannend, maar zoooooo fijn!
@Pixie: Joh depressie... das niet leuk. Ik las wel wat op twitter, maar was niet helemaal bij. Vervelend meid, Je hebt ook zoveel meegemaakt in je leven. KNUFF (wou er bijna een # voorzetten) @ Pixie: tjsa, het is weer een tijdje terug. Ik weet niet eens meer wanneer precies. Ik ben er mee de bus uitgegaan. Wat het allemaal zat. En ja, een tweede is welkom, maar in de rust. Ik denk dat een kind je duidelijk laat zien waar je zwakkere punten liggen en daarom hard werken. Abby op het potje, tsja... ze vind het leuk. We hebben haar klap eens in je handjes geleerd en ze kent bijna alle bewegingen... echt gaaf! Dat is ons potjes liedje.. ach ik heb de tijd, dus waarom niet. iemand gaf me het idee en ik ben het gaan doen. LOL @ Eva: heeee, kletskous... samen maar eens met Abby kletsen ... die kan er ook wat van! @ Juud: geen druk hoor. Ieder kind op zijn tijd. Abby begint nu een beetje te kruipen. Gek lopen kan ze al bijna...:S @ verjaardag: ja, ik vier het gewoon. Ik wil ook niet te veel mensen voor haar verjaardag en vanuit mijn perspectief extra feest @ Verslaving: makkelijk he een verslaving met thuis zitten Gaat nu koken... HIGH SPEED FOOD (rijst was al klaar!)
@meeting; mij lijkt met kids ook wel leuk! En dan inderdaad een Ballorig iets ofzo zodat die kinderen lekker rond kunnen rennen enzo. Dan kunnen er ook goede gesprekken gevoerd worden!
Dit verbaasd mij want ik kom nooit op twitter meer en al helemaal niet sinds ik weet dat ik een depressie heb!
thuis geen internet dus belabberd via phone... finn nog 39,2 maar niet ziek dus geen zorgen. Ik nog steeds last van borstkas maar gaat vanzelf weer over... zwaai naar allen!
haai meiden het is even geleden dat ik hier ben geweest maar ik wilde even tijd voor mezelf na alle gebeurtenissen en schrik afgelopen weekend eerst en vooral wil ik zeggen: CASPER WELKOM THUIS cin geniet ervan dat jullie eindelijk allemaal thuis zijn als een echt gezinnetje hier hebben we de knoop doorgehakt en we gaan voor een huishoudhulp 1x in de week aangezien ik niet wil dat mannetje naast zijn full time job ook nog bijna het volledige huishouden op zich moet nemen en ik op doktersbevel moet rusten leek ons dit de beste oplossing het is niet dat ik niets meer kan maar meer dat ik niet mag de gyn op spoed in het weekend heet gezegd dat ik het nog rustiger aan moest doen (mag niet heffen en veel mijn rust nemen, als ik dit niet doe krijg ik buikpijn en dat is niet goed) verder hoop ik dat het verder goed met jullie gaat
Hoi en zwaai meteen! Mijn lappie of eigenlijk adapter is stuk dus minder op internet aanwezig, wel via foon maar dat typt niet zo makkelijk. (ook al is het een iphone ) Meeten, ik zeg leuk maar ik sluit eventueel ook aan. Met of zonder kid dat weet ik nog niet. Dus kies een data en je ziet wel of ik erbij ben. (midden in die week is Leomeisje jarig en weet nog niet wanneer wij vieren) tot laters!!!
Heey meiden, ik hier ook ff kort. Ff beetje dagjes voor mezelf en de kids aan het houden. Wel op twitter en msn enzo, is wat makkelijker te volgen allemaal (begrijp me niet verkeerd, hoop dat jullie dat begrijpen) Ik vind data ook prima (voor zover ik in agenda heb gezien). Ben alleen afhankelijk van vervoer, vrees ik. Ik zeg: zonder kindjes. ik zie het niet zitten om met dit lichaam een (als een kip zonder kop rond rennende) nikki en een (gillend gekke van al het lawaai) boaz bij me te hebben... Weltrusten allemaal! Dikke smakkerd!
Nou ja zeg, zelfs de laptops worden ziek hier... Goedemorgen allemaal, remmar, neem maar lekker een paar daagjes voor jezelf, groot gelijk! Yadi, goedemorgen en wb! Cin, hoe was de eerste nacht met z'n drietjes thuis?
@cin: welkom thuis!!! Wat fijn dat jullie nu eindelijk met z'n drietjes zijn, en dat jullie mannetje het zo goed doet! @meeting: niet voor mij. Toelichting niet nodig denk ik... Ik haak weer even een poosje af hier. Liefs voor iedereen.
Goedemorgen lieverds! Allereerst dikke knuff voor Milla. Tuurlijk geen uitleg nodig meis. Wel jammer, want zou je graag eens live knuffelen. KNUFF!!!! En neem je tijd... @Casper: inderdaad, hoe was het??????? @meeting: ik denk dat we er zo niet uitkomen. Misschien is het toch handiger als we eerst allemaal even aangeven of we er nu wel aan toe zijn. De meeste meiden geven aan dat ze wel zien of ze komen of niet. Volgens mij hebben nog slechts 4 meiden aangegeven dat ze zeker komen en dan zijn die 4 het er nog niet over eens of het met of zonder kids moet. Smallie, ik vind je idee echt heel leuk. Misschien wat later in het jaar doen? En dan misschien gewoon 2x? Eén keer met kids bij Ballorig en één keer zonder kids weer in Utrecht. Was toen echt perfecte locatie en heeeeel gezellig!
Knuff voor Remmie: lekker tijd nemen!!! Knuff voor Zuurtje: jakkie zeg, zo rustig aan MOETEN doen. Hoop dat hulp fijn is en je de rust kan geven. Knuff voor zenuwen van PPver! Knuff voor Lau en Finn. Niet ziek, maar allebei nog veel last. Vind ik niet fijn voor jullie. Ik zeg: alles over! NU! *weet dat het zo makkelijk niet gaat, maar vind het echt zo naar voor jullie steeds...*
Ja, las inderdaad even mee. Ja, heb wel wat klanten, maar niet veel. Vind ik ook niet erg, heb een baan. 'Nagelen' is voor de hobby. Verder ik verkouden en Sanne verkouden. Zielig hoor, zo'n rochelend kleintje. Het is voor haar de eerste keer dat ze 'ziek' is. Ze is gelukkig enorm vrolijk en behalve snotneusje en kuchen is er ook niets aan de hand. Date.......lijkt mij leuk, met mijn kleine/grote meid.