whahaha... ik wist jullie aandacht te trekken. hihi... toch altijd leuk. Misschien weten jullie dat nog dat ik aan het schrijven ben. Ik weet niet of het ooit echt wat word, maar wie niest waagt. Ik ben met twee grote projecten bezig: een kinderboek en een volwassen triller. Al geruime tijd lees ik zelf ook heel veel waargebeurde verhalen. Nu ben ik geen biograaf (geloof ik dat het heet), maar het verhaal van Charlotte heeft met geraakt op een manier dat het mij niet los laat. al vanaf het moment dat ik het hoorde. Als Elke het leuk vind zou ik haar uitgebreid willen interviewen en haar verhaal op schrijven. dus dat is het project. @ Fem: IEEEEEUW.... Koffie iemand?
Koffie lekker!!!! En klinkt leuk, die projectjes! Was ook bezig, maar ben even gestaakt door vol hoofd... Ga nu studeren! Dus koffie kan ik wel gebruiken....
ben toch wel even benieuwd... jij was begonnen? Vertel: kom er achter dat zo veel mensen willen schrijven... ik wil meer weten van je en lezen!
Dag! IS er een magneet in de bus of zo?? ineens yadi en elke weer binnen komen leuk meiden dat jullie er ook weer zijn. @elke jullie dus aan verhuizen.. leuk dat jullie nu echt samen gaan wonen.. en Nadine die staat! goh tijd vliegt he?! @yadi je bent dus aan het schrijven. voor welk leeftijd is je kinderboek? is het geillustreerd? doe je dat dan zelf of heb je iemand die de illustraties doen? ben wel erg nieuwschierig naar. @juud je hoeft echt niks uit te leggen meis.. snap dat het ook even te veel kan zijn en dan is dit hier je afleiding dus om het dan ook nog hier ook te gaan bespreken is ook niet altijd wat.. *knuf* @ego ben vanmorgen weer op werk geweest. half uur op kantoor en dan koffie met collega in stad. net zoals dinsdag. volgende week ga ik kijken naar opbouw schema.. @milla voor jou een hele dikke knuffel meis! *dikke knuffel* @twitter kan ik al helemaal niet volgen ... was er ooit aan gewaagd maar na tijd gestaakt want ik werd er knetter gek van.
ja wist je het niet... de magneet... we zijn hem hard aan het zoeken... hihi.. sorry beetje melig... ga vanmiddag weer lesgeven in vlaggen en dat is voor het eerst sinds een lange tijd. beetje nerveus dus @ Pixie: mijn moeder gaat hem illustreren. Het is echt een voorleesboek vanaf een jaar of 7. Lekker voor in de klas. beetje in de stijl narnia/ pinkeltje en Yadi. Ik ben ook met een kort verhaal bezig over Abby en haar aardbei (over de hemangioom van Abby) en dat is echt voor ukkies (veel plaatjes door mijn moeder en korte zinnen) wat nou ego? ik is ego met mijn lappen tekst over iets wat nog bezig is. maar hoe ging het? Lukte het overzien van de dag enzo?
@yadi dat is wel erg leuk.. hou ons maar op de hoogte oke? ja het ging wel.. maar ik merk dat ondanks dat ik wel weer 'zin' had om weer te gaan werken (eerder wat anders doen dan thuis zitten) valt het mij enigszins toch tegen. en ik denk dat heeft te maken dat het daar momenteel niet lekker gaat nog. na een incident (bus al verteld daarover) is de sfeer nog niet goed gekomen en er hangt nog een hele donkere wolk daar! ga het wel met Leidinggevende bespreken want heeft wel invloed op hoe ik terugkeer
@juud, hier gaat het oke, slaap beetje slecht door bowman gesnurk en mijn lichte slaap. Niels heeft waarschijnlijk 5e ziekte dus die is wel beetje zielig.
@ pixie: lastig zo een donkere wolk, wel fijn dat de zin er weer is. Als je er nog eens over wilt praten hoor ik het wel en ik hou je op de hoogte. waarschijnlijk wordt ik net zo gek als met mijn scriptie @ Bowen: haay zwaai baai @ Abby: muziekdoosje viel op haar hoofd, nu een giga bult/ blauwe plek. De eerste... snif... arme uk... Zij is ondertussen lekker weer aan het spelen niets aan de hand... ik daarentegen... Ik moet gaan... tot snel... knufjes all around!
@bow ag arme nielsje... 5e ziekte.. zit hij onder de vlekken? Eva heeft het ook al gehad. ze had er eigenlijk niet veel last van. geloof dat ze alleen koorts had en de vlekken.. met zetpil was ze ook zo van de koorts af. @pixman die is 9 maart jarig.. en ik heb net een hele dure cadeau voor hem gekocht .nintendo 3ds op pre-order. pixman is een hele moeilijke om cadeaus voor te kopen.. is zo erg geweest dat ik dus helemaal niks voor hem voor kerst had gekocht (tja.. ik had ideeen maar hij had zo tussen neus en lippen door laten weten dat hij dat geen leuke cadeaus vond) ik heb toen tegen hem gezegt dat ik dan niks voor hem koop en dat ik wacht dan voor zijn verjaardag en dan zoek ik iets dat hij ECHT leuk vind.. (kleine bedragen koopt hem geen leuke cadeau helaas!) hij weet het niet.. maar hij heeft laten merken dat hij dit een gaaf ding zou vinden...
Zo! Twee lessen af. Nu op de helft en vanaf volgende les gaat er echt gebouwd worden!!!! Moet dan wel een eigen laptoppie hebben, want anders komen werk Juudman en ik door elkaar... Maar Juudman ging daar vandaag achteraan!!!! Spannend hoor... Ik heb nog geen openingsdatum, maar het komt steeds dichterbij....... Spannend!!! @Yadi: schrijven hou ik nog even voor mezelf, want wil het onbevangen doen. Leuke ideeën van jou iig. Vlag ze! @Niels en Abby: knufffffffjes!!!! Ook voor de mama's! Nu boodschapjes doen!
@sus: HA! zo leuk je ook weer even hier te sien! @bow: knuffel op de nielzer, en ook op joe seg. klote van lichte slaap en zware snurk :x meuh! @fem: hoest met jou??? en je korte adem en en? @yd: leuk aan de schrijf! en ook aan de illu via je mama. wil je proberen het ' te slijten ' ergens? of in eigen beheer? trouwens, zijn jullie nu nog ' actief ' aan het proberen voor een 2e? het is wel apart dat het ' zo snel ' weer lukte nadat het eerst zo lang duurde he. kan je weer zien, hoe onvoorspelbaar het allemaal is meuhh @juud: osteo, nooit noodzaak of nut van ingezien. ze is en beweegt helemaal prima, maar cb zag nu, doordat ze een duimkindje is, een lichte voorkeur voor rechts. niks mis mee, zelfs normaal met duimkindjes. alleen de asymm bilplooi moest even gecheckerd. toch maar blij dat dat helemaal goed was, toch sneu een spreidjurkje! @juud: succes met werk, en denken over werk! en spannend van bijna open! @pix: mooi kado! mooi is vaak duur he! maar is het niet vaak zo (las ik laatst) dat die spelcomputers binnen 1 jaar ongebruikt in kast staan? of is pixman wel een echte addict? @meeting: tja, blijkbaar kunnen meerdere hun mind niet upmaken- ik ben er 1 van! idealiter spreken we af als iedereen zwanger vind ik meuhhhhh met kindjes is leuk om de kindjes te zien maar nou ja, het nadeel heb ik al uitgesproken. veel ' echt praten ' zal er dan niet bij zijn. (misschien ligt dat aan mij hoor, die wens die ik krampachtig vast houd ook (juist?) nu ik zelf mama ben) @cin: hee seg vertel nog eens meer! hoewel- daar heb je geen tijd meer voor natuurlijk! dan maar een interview: - hoe slaapt ie? - waar slaapt ie? - kom je er een beetje uit met als wakker, dan wel of niet voeden? - hoe gaat voeden? moet mag het op bepaalde tijden of verzoek of allebei? - hoe was badje? hoe vaak doe je dat? - hoe is cinman met casper nu thuis? - heb je familie even kunnen weghouden? - hoe is jouw lijf? en geest? - heb je een fijne kraamhulp? leer je er veel van? laat haar lekker ' kuisen ' he! SO!!!! @remmie: hoest met liefboaz? @alle zieke kindjes: beterschapsmak, is toch niet normaal eigenlijk zo veel vaak en vooral tegelijk ziek nu! steken elkaar aan in de bus! @florine: slaapt opeens langggg overdag! ik vind t prima, hoop dat het doorzet naar de nacht. ik snap en weet en accepteer dat ze (steeds) haar ritme verandert en aanpast aan haar.............SPRONGETJES********** maar ik snap niet waarom ze dan heel janu onwijs doorsliep en nu weer niet. hoef ik ook niet te snappen, zou wel leuk zijn! minder/gebroken slapen went wel trouwens. so en nu gaak chocolademousse maken! morgen paar goede vriendinnen hier! toedels!
Hi ik is even back @ pixman: mooie datum he 9 maart... @ Pix: lastig he... heb voor Yadi-vent een sport horloge gekocht... nou dat wilde hij ook wel heel graag... @ Juud: onbevangen... ja, ik ken het, maar de ideeën zijn al heel ver en ik laat het door mensen lezen om te zien wat zij er van vinden. *maakt een buiging* dank u... vond de ideetjes ook leuk... heb nog veel meer! @ klingel: kleine bloem met haar sprongen. Abby is ook een sprongenkind. Over scheef en voorkeur: een inval van de cb wilde dat ik met Abby naar de fysio ging, mijn eigen arts vond het onzin... dus go figure. Over schrijven: ik weet het nog niet. Een vriendin van mijn moeder (daar tekent ze ook voor) is bezig en ik ben benieuwd naar haar ervaringen. Onze voorganger (van de kerk) is ook bezig in eigen beheer. Dus ik kijk gewoon even hoe zij het doen. actief, actief, maar met een draai. We willen wel, maar niet meer zo als de vorige keer. Ik zou het nu wel onwijs leuk vinden, maar het is gewoon anders. Tsja de vorige keer was errug bizar en ook heel jammer. We moesten wennen en toen was het opeens weer klaar.... grrr. @ meeting: het lijkt me leuk, maar het is rond deze tijd erg druk. Elk weekend is bijna vol. Tsja... wil ook wat tijd met de fam hebben. Morgen is er ook een meeting van een ander forum, maar ik blijf bezig. Ik had al met die meiden in oktober afgesproken enzo. @ klingel: gek he dat gebroken nachten gewoon worden. IK ben ook vaak even wakker omdat of speen kwijt is of ze ligt niet goed, nou ga maar door en ik ga om 6 uur mijn bed uit om - ja niet schrikken - te sporten. Nog snel even wat administratie doen en dan even chillen. Tot morgen ofzo
Zo net voor WIDM Elke, leuk om weer van je te lezen!! En wat super dat nadine staat! Wat doet ze het toch onwijs goed he! @ klingel, hmmmm chocolade mousse.... Ik zou wel willen dus stuur maar wat op . Langslaapster florine dus vanmiddag, hopelijkvannacht ook! @ meeting, datum moet ik echt even kijken, ik ben wel voor meeten zonder kids anders is het nog niet kletsen. @ rem, knuffie!! @ Bow, ach voor jou ook dan! Knuffie! Moet je trouwens nog veel aan liefbo denken? En hoe gaat het met nielzer? Ik moest trouwens wel lachen, eerst mis je bowman en nu laat hij je wakker liggen @ pix en juud, Knuff voor moeilijke momenten/ dagen @ fem, wat stom dat huis zo vies is! Krijgen ex-huurders nog wel rekening? Ben er weg van!!
@Kling: toch prima dat jij en Klingman zo duidelijke mening hebben over osteo. Florine klinkt ook prima en als jullie er het nut niet van inzien, niet doen. Ik geloof gewoon zelf heel sterk in de theorie erachter. Tis misschien bijna beetje spiritueel en daar ben ik van. Zo ook tai-chi, yoga en achterliggende theorieën; die pas ik toe op mezelf en kindjes. @werk en winkel: wil veel, kan niks en wordt overal zo gespannen en verdrietig van, dat ik me afvraag hoe goed het is. Echter, de kloof moet niet te groot... Bijna open? Dat zei ik niet hè... Ik begin met bouw-leren...... Heb eerst nog logootje nodig!!! @meeting: echt praten lijkt me ook heel fijn. Maar alle kindjes samen bij elkaar ook. Daarom opteerde ik voor beide mogelijkheden. Kan me namelijk ook voorstellen dat Florine, Myrthe, Boaz, Casper, maar zelfs Sanne, Nadine en Abby, daar nog weinig aan hebben (sorry als ik nu iemand vergeet..). Ach, we komen er ooit vast uit. Tuurlijk: idealiter met alleen maar mama's. Tis te oneerlijk dat dat nog steeds niet is.... @me: goed gesprek gehad net weer met Juudman. Moet hem af en toe, stap voor stap, ook inlichten over schema's en mijn hoofd... Heeft ons weer goed gedaan. Nu: mentalist en slapen!
haai meiden elke leuk om weer van je te lezen en wat knap van nadine dat ze gaat rechtstaan en om de vraag over de dozen te beantwoorden: nee nog niet allemaal wel al een gedeelte wat weg is nu zal het wel even duren voor er weer iets gedaan kan worden de aanvraag voor huishoudhulp is gedaan en nu is het afwachten tot ze contact opnemen om alles te regelen had ik al verteld dat ik ons kleintje al voel? ik weet dat het heel erg vroeg lijkt maar bij de andere kids kon ik het ook al heel vroeg voelen weer zo fijn om te voelen en toch ook weer een geruststelling
Zuurtje, fijn dat aanvraag de deur uit is? Misschien kan hulp ook nog wat opruimen of wil je echt voor schoonmaak. Leuk dat je denkt beeb al te voelen, maar is wel erg vroeg toch?!? Juud, fijn van goed gesprek met Juudman!
So! In bed. Lekkere thee, blaadje, snurkbaby die jetlag doet.... @leo wil best opsturen maar geef dan es antwoord op mijn whatsapppppvraag @ zuurtje ehh sorry maar ...dat het baby is die je voelt lijkt me niet écht mogelijk... baby weegt nu twee! gram! @Fem waar ben je? @@@ weuh rea per foon is irri. Later via Apple! Slaaplekkersmak!