Ha ha geweldig bed nog op klossen! Heb je die dingen zelf ff aangeschaft voor het makkelijke bij ons werden ze na week of 6 terug verwacht!
Heb gebeld of we ze wat langer mochten houden, dit omdat ik in dec nog zon last van rugkontstuitbekken had. Ja hoor, zei de uitleendoos, tot eind maart ! What ever heheh! Ohja slapen. Net nu ik melig ben.... :x Plofffff
heb een beetje vervelend avondje achter de rug.. niks ergs gelukkig alleen even niet zo leuk... dus gewoon even zwaai
Meuh..... Eerst een vent luidruchtig om 01 naar bed komt, Dan een debiele wekker die om 02 af gaat, Dan een florine om 0345 en nu .. Benieuwd wat er over uurtje gaat gebeuren! Blijft vreemd hoor, dit verschil van the baby formally known as the doorslapende baby @spiffy haai jij óók hier? *plof*
goedemorgen! Over beeb vroeg voelen. Bij de eerste met 12 weken, tweede met 10 weken! So en nu wassen, aankleden, fles klaarmaken, jongen aankleden en op naar het werk! Druk dagje maar ik stop braaf om 2 uur. Fijne dag allemaal!
goedemorgen kling zo vroeg voelen kan dus duidelijk wel zoon met 14 weken en dochter met 12 weken heb je nog kunnen slapen
Mogguh @ Juud: goed he die gesprekken met vent. Lastig vind ik dat altijd om al die schema's en emoties te vangen in woorden, maar het is zeker het proberen waard @ Zuurtje: dat kan toch. Ik voelde Abby al met 13 weken en mijn placenta zat voor. Leuk toch... eerder voelen nog sneller band @ Klingel: de mijne staat ook nog hoog... owh wacht... ik heb gewoon een heel hoog bed @ pixie: knuf... hoop dat je een leuke ochtend hebt @ Abby... neee je moet nog even slapen. Na het hardlopen wil ik graag nog even douchen...
morgen meisjes Buikauw was denk ik 1 dags buikvirus, Marije en Smallman hadden er ook last van. Heb afgelopen dagen en vandaag even kort lontje, kan niet zoveel hebben. Tuurlijk is Lonneke dan net beetje ziekjes, zielig moppie, had met spoed 2 pufjes ventolin nodig. Marije nog nachtmerrie over chocolade (door verhaaltje Jip en Janneke). Dus niet optimaal geslapen, grrr Verder dus ongi, afgelopen 1.5 jaar maar 2-3 dagen, zit nu al op dag 5, met bij behorende PMS klachten... zijn die normaal niet alleen voor ongi... niet tijdens? Mijn borsten knallen gewoon, grrrrr Collega is deze week op vakantie. Heeeeeerlijk. Voel me meteen meer gewaardeerd. Nog steeds niet veel werk helaas. Maar komt hopelijk snel verandering in. Heb gister een projectleider ingelicht wat wij (ik) allemaal voor zijn project kan doen, en goedkoper ben dan als hij het zelf doet... Door rare voorval voor collega der vakantie ga ik me zelf toch weer iets meer profileren. Ik ga der voor. Met Smallman en ik samen gaat erg goed, de kleine lieve dingetjes zijn terug, zinnetjes/woordjes/gebaartjes en dus ook Q-time. Marije heeft vandaag nog schoolvakantie, en Smallman ook Dus die gaan vandaag met zijn 2en op pad, met trein naar schiphol en daar vliegtuigen kijken. Ik ben benieuwd of hij nog foto's neemt
@zuurtje dat zijn op die termijnen mega verschillen in grootte he , 9weken of 14(toen voelde ik florine ook) Met 9 weken is foetus 3cm en 2gram, dat is toch niet te voelen? Omdat beestje gewoon de kracht nog niet heeft, en bewegen pas dan een start krijgt. Maargoed! Nog uurtje geslapen, wil nu nog even proberen Meuh @jd hardlopen, lekker!!!!! @small Haaaaai!!! Smak!! @rest *crash*
@smallie: goed dat je jezelf wat meer laat zien op het werk en wat fijn dat relatie ook beter (zelfs goed als ik dat zo lees) loopt. Hoop voor je dat ongi snel weg is. @kling: slaap je al? Zo, en dan nu vroedvrouw bellen en vragen op bv-advies. Wil van het tepelhoedje af en denk ook dat Casper dat kán, we komen er alleen niet uit hoe.
Cin, ik heb ook tepelhoedje gebruikt. Toen ik er vanaf wilde ging ik 'm halverwege eraf halen. Dus eerst met hoedje laten zuigen, dan als de tepel wat groter is geworden het hoedje eraf halen en proberen of hij dan wel de tepel kan pakken zelf.
@beebje voelen... Ik voel nog niks .. misschien placenta weer ervoor liggen.. @tepelhoedje durfde ik er niet eens af te halen, quinn zoog dan mijn tepel helemaal kapot..
even snel, hoorde net op de gang dat collega die 3.5 jr geleden naar andere afdeling ging, weer terug komt, en onze nieuwe chef word. Is een serieuse, vriendelijke man, zooooooooooo veel beter dan onze huidige chef. *blij*
@Smallie: Fijn! Goede en prettige baas is toch wel belangrijk voor de werksfeer! @Fem: Hm, dat is het proberen waard. Doe het nu andersom. Eerst proberen zonder en als dat te lang duurt (tot vanmorgen altijd) tepelhoedje erbij pakken. Heb net vroedvrouwenpraktijk gebeld en er komt dit weekend nog iemand langs. Toch wel heel blij mee, hopelijk kunnen ze ons weer eens stapje verder helpen. Niet dat dat tepelhoedje nou zo'n drama is, maar zonder lijkt met prettiger en ik heb sterk het idee dat Casper nu niet op de goede manier uit de borst leert drinken. Hij gaat ook niet meer vooruit in hoeveelheid die hij uit de borst drinkt dus kan wel wat tips gebruiken.
@ klingel....uhm ja, beide schatjes hadden bedacht dat 05.00 uur de tijd was voor bob de bouwer....dochterlief nog over kunnen halen om nog even de oogjes te sluiten en zoonlief is met dekentje en melkje op de bank gecrasht....
Hallo, ben ik weer, met geprikte Myrthe. Heb het zelf drooggehouden, maar Myrthe liep rood aan en zette het toch op een janken Verder natuurlijk weer gewogen en gemeten, met 8,5 week nu 5570gr en 56,5 cm. Thuis lekker getroostvoed en gedraagdoekt, nu ligt ze lekker in bedje te slapen. Elke, Yadi, Spiffy: hihi, leuk die magneet. Date: ligt er een beetje aan wanneer die gaat zijn, want op de ene dag kan ik wel zonder Myrthe, maar op de andere dag zal ik haar toch echt mee moeten nemen.
haaaaaaaaaaaaaaaaaai! @Milk: Wat goed doet Myrthe het dan al zeg! Nadine was vorige week 66cm en 6360g. @Small: wat goed dat het in je relatie weer goed loopt! En die nieuwe baas klinkt ook goed! @meet: heb ik gemist! Wie wat waar hoe wanneer en waarom? @cin: Nadine heeft het nooit geleerd, echt te klein, maar wij deden ook eerst met en dan zonder tepelhoedje. Gaat het kolven nog steeds goed? @all: smakkkkkkkkkkkkkkkk! Lunch!