@ Jedje, ha ha, mijn 3e naam is wel Maria (misschien nasleep van ziek vorige week en daarom alles nog zwak) Eens kijken of ik Smallman zo ver krijg voor een massage... anders vanavond maar hete douche erop Smallman had net gebeld, ze hadden genoten op Schiphol, marije vond vooral de speelgoedvliegtuigen leuk, ha ha ha Ze heeft nog in indoorspeeltuin gespeeld en Smallman had wat lekkers gedronken bij Starbucks. Heb Marije zelf ook nog aan de lijn gehad, zo leuk, eigen kindje aan de lijn. Ze had van papa ook nog een hele grote koek gehad... met chocolade erin Ik vroeg of ze verder nog wat had gezien..: Nee, want ze keek naar buiten toen ze in de trein zat. lekkere logica
@Smallie: Ja, hier ook meestal wel lage rugpijn voor/tijdens ongi. @natjes: Toch een manier van lijf om je nog rustiger aan te laten doen. Of stom toeval. In ieder geval reden genoeg om er van te balen Nog effies meid, dan is hij er al. Dus als je toch plat moet, geniet van beeb in buik. NHNK. @Tisch: TSR is het probleem niet, de melk stroomt al voordat hij aanhapt. Of misschien is dat toch het probleem en kan hij het niet bijhouden. Kan ook vermoeiend zijn natuurlijk. Heb in het zh wel eens voorgesteld om eerst iets af te kolven maar daar geloofden ze er niet zo in. Ben benieuwd wat vroedvrouw morgen zegt. @Smallie: Niks gezien want ze keek naar buiten, heerlijke opmerking toch!
@ natjes, ik moest meteen denken bijwat je schreef aan trombose been. Had vriendinnetje ook, als pijn blijft echt even langs ha hoor! Evt in ziekenhuis echo laten maken. Deze zwangerschap zit het je echt niet mee he qua gezondheid/ongemakken. Gelukkig allemaal voor goed doel @ kling, waarom wekker om 2? Kus voor gebroken nacht! @ elke, heerlijk om te lezen dat Nadine het zo goed doet! Snel nieuwe foto hoor! En mag ik nieuwe adres? @ yd, actief hoor dat je zo vroeg opstaat! En jebent echt ineens weer terug he! @ zuurtje, fijn nieuwe lattenbodem. Die krengen zijn inderdaad duur! @ cin, grrr van schoonouders maar jeuj voor superieur en jij supermama! Badje doen is leuk! Vindt hij eruit gaan erg ofniet? @ kling, hoe vindt florine badje nu? @ milk, ahhh Myrthe prikjes gehad! Knapperd dat jij geen tranen hebt gelaten maar volgens mij kun jij daar allemaalweltegen he! @ keelpijn, bah ga weg! @ gisteravond, leoman en ik lagen gisteravond in bed en ineens was lamp beneden aan. Dus leoman uit gaan zetten, hij kwam toen niet meteen naar boven zat ik meteen van alles te bedenken dat er inbreker was die hem bedwelmt had en wat ik nu moest doen. 112 bellen maar dan wel of niet naar leomeisje meteen want wilde inbreker natuurlijk niet alert maken op mij en leomeisje. Gelukkig toen leoman weer terug naar boven dus mijn hysterisch denken was voor niks. Poezen net van tevoren hard door huis gerend/ gesprongen en waarschijnlijk gewoon tegen lichtknop ha ha!
Joehoeeee!!!!! silvia, ik heb je als goed is op twitter ook toegevoegd, dus dan weet je dat je er een nieuwe volger bij hebt!
oh haha dus ik heb volger terwijl ik niet wist haha! Komt omdat ik veel via foon moet doen en dan weet ik niet of het allemaal wel klopt Rem, goed hoor en met uwes?
Heeee meiden! Heb alles bijgelezen, maar hoofd blijft een stormgebied, dus vergeet ook weer zo veel.... Knuff voor Natjes iig. En voor Smallie haar rugpijn. Voor nog altijd zieke kindjes en voor rottige (reacties van) schoonouders... Ik heb even een totaal ander vraagje: hoe houden jullie het vol om én hier, én op hyves, én op MSN, én op Twitter en misschien ook nog wel Facebook oid alles bij te houden...? Hoeveel PC-uurtjes moet je daar niet in steken???? Geen oordeel, want ben ergens ook wel benieuwd ivm aanstaand bedrijfje en sociale media en zo... Ik ben van mezelf echter niet zo'n modern type die maar aan alles meedoet. Twitter lijkt mij bijvoorbeeld zo iets onnodigs... *sorry*... Maar goed, ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet hoe je muziek down- danwel upload voor je MP3 (vast ook achterhaald apparaat) en ik koop ook nog gewoon films op tastbaar DVD'tje in de winkel (die ik dan wel weer op XBox van Juudman afspeel, want DVD-speler hebben we niet meer.. Awel, ik raaskal door... Vraag blijft: hoe doe je dat en waarom? Hier verder veel aan het nadenken over bedrijf en werk-combi. En over wens anders te willen werken als Siem naar school gaat. En over inhoud werk. En over inhouden en randvoorwaarden bedrijf. En dat allemaal gestoord door achterlijke schema's.... Kworgek! Dus nu DVD SATC film 1. Juudman op stap. Rust boven. Lekker niks..... Knuff voor iedereen!
nog even een berichtje voor ik de laptop afsluit natjes ai dat lijkt me pijnlijk doe je wel rustig aan nu cin ik heb geen tips voor je ivm voeden met tepelhoedje wegens geen ervaring ik hoop dat ze je morgen kunnen helpen en goede tips hebben juud je vraag: ik houd alleen zp bij en maar heel zelden kijk ik nog eens op hyfves of msn en ik heb ook geen verstand van mp3, iphone en wat is het nogg allemaal tegenwoordig van hoogtechnologische standjes sil wat ik nog wilde vragen al enkele dagen: toen jij die bloedingen had door ? hoe heet het ook alweer had je dit dan dagelijks of varieerde dat door dan wel eens en dan hele tijd niets meer ik ga het zeker meenemen naar de fa woensdag, eens horen wat hij ervan vindt ik ga asfluiten want ik ben heel erg moe
Haaaiiii Hier een relaxte dag op werk gehad ook weleens lekker. Finn weer fitter en koortsvrij. Vandaag weer verpleegkundig gesprek gehad en even trots want we doen het heel goed zegt ze. Meeting, weet t nog niet, kan van te voren niets zeggen over situatie met finn. En met of zonder maakt me niet zoveel uit. Bijhouden social media, hier hyves, faceboek en hier af en toe. Gewoon op mijn vrije dagen en s avonds. Heb wel twitter maar kijk het nooit. Veelvuldig gebruim van whatsapp en skype, sms en bellen. Tijd, ach ik maak tijd voor mezelf. En ja met een kind dat na 21 maanden nog niet door slaapt heb je s nachts ook tijd over.
Juud, hyves is elke dag aantal minuten en dan is het ook weer bij dus ook weer geregeld. Meeste wat ik daar doe is spelletjes en op www's reageren dus zo gedaan. Twitter, kan via telefoon dus net als berichtje krijgen soms ff bijlezen en ook even wat plaatsen. Facebook, heb ik wel maar nog niet helemaal uit wat ik daar mee wil/kan dus steek er ook nog niet zoveel tijd in en dan heb ik nog hier en ander forum, die kosten me de meeste tijd maar 's avonds in luie stoel en ook voor tv is makkelijk te doen. Dus al met al echt geen uren per dag mee kwijt hoor, heb wel wat beters te doen hihi.
Lau, fijn Finn koorstvrij en fitter en jij fijne werkdag. En super om te horen van expert dat jullie het goed doen maar had ook niet anders verwacht, zulke super ouders! Maar complimentje krijgen is altijd fijn! Small, fijn dat je leuke baas krijgt! En dat goed gaat met jou en Smallman, echt blij mee! Nai, hoe gaat het met jou? Hoe waren reactie's op jullie leuke nieuws? En hoe gaan schoonouders en schoonzus er nu mee om? Pix, knuffel!
@Lau: fijn dat Finn koortsvrij en fitter is!! @sociale media: oké, misschien duurt het voor jullie niet zo lang, maar dan is eigenlijk mijn belangrijkste vraag: WAAROM? Ik kan me voorstellen dat als je er echt iets mee wint, dat het handig is om bij te houden, maar is het niet meer dan een pagina ergens op het WWW dat je hebt omdat het kan? Of wil je er echt iets mee bereiken (dit in het kader van mijn winkeltje)? En als het is om je vrienden te informeren over je wel en wee, waarom dan niet beperken tot één medium? Denk er voor winkel over om hyves erbij te doen. Moet ik dan ook echt al die anderen? Welke toegevoegde waarde?