@pix: Is er dan helemaal niets (therapie/medicijnen ofzo) wat het stukken dragelijker kan maken? (ben ook maar leek hoor). Lijkt me zo frustrerend!
Goedemiddag lief busje! even ego: Vroedvrouw is geweest en bv gaat eigenlijk gewoon goed. 't was natuurlijk ook direct een voorbeeldige drinker, zal je net zien. Tepelhoedje moest ik me geen zorgen over maken, heeft hij gewoon nog even nodig en met z'n techniek was niks mis. Hij zal vanzelf meer gaan drinken en dat klopt ook, hij dronk direct 60 aan de borst. Bijna een hele voeding dus ook geen fles meer bijgegeven, dan is hij straks maar wat eerder wakker. @Elke: als kling foto's kan plaatsen dan kun jij dat ook leren. Ze is te leuk om niet te showen!
Nou ja, contact... ze heeft het enkele van ons laten weten in een PB. Ze is nog wel actief op zp hoor (andere naam). Cin: tuurlijk gaat het dan ineens goed! Volgens mij is het echt zo, dat als je rust in je kop hebt, het ook makkelijker gaat. In jouw geval heeft het bezoek dus de rust gegeven
@natjes lief dat je meedenk.. ik heb al zoveel geprobeerd. fysio/ cesar/diclofenac/antideprissivia (amitriptiline)zelfs. alles werkt of niet, of tijdelijk of averrechts.. ik hoop dat als ik mindfulness volg dat ik daar hopelijk ook baat van zal krijgen.. FIBROmyNET - mindfulness en fibromyalgie
Pixie.... Ik las laatst op hyves van een mevrouw die onderzoeken doet dat het stoppen van het gebruik van Aspartaam dat dat een hele gunstige werking heeft op de pijnklachten bij fibromyalgie.... Mischien een google poging of zo iets waard?? Weet zelf dus absoluut niet of het wel of niet werkt maar las het toevallig van de week dus vandaar dat ik het nu even noem
haaai!!! @natjes: hier ben ik! drukke socio week gehad, dus beetje kwijt! @natjes: sigit an met je lijf! enne, ik weet ook nog dat ik het waanzinnig vond dat jij 2 dagen voor uitgerekende datum aan het IKEAen was- maar inmiddels weet ik dat als je je goed voelt (of beter gezegd, DENKT dat je je goed voelt.... ) je ook.... prima op de uitgerekende dag kan HEMAen (en over de kassa hangen van de venijnige weeeeejen! ) @cin: sie! je doet het goed. en wat fijn is dat om van een expert te horen he! ik moet zeggen, ik hoor juist vaak van ' even de druk eraf kolven ' dus ik zou dat zeker proberen... enne, dat badje, ach ja, overal is t advies anders, maar om de dag lijkt mijzelf ook voor teer huidje prima! trouwens, heb je wel BALNEUM extra vettend? geweldig spul!!!!!!!!!!! @cin: aha, ik dacht dat je zei dat je, als casper thuis, kraamhulp zou krijgen, vandaar mijn vraag. maar ik kan me voorstellen dat je na al die bemoeienissen van de afgelopen weken casper helemaal voor JESELF wil hebben! hoe is de nacht gegaan? en dank voor al je antwoorden hiha! lief he, die pruttelgeluidjes filmpje maken!! @bow: waar is de bow? en hoest met kleine loopnielzer? @pix: wat had je geschreven? niet hart luchten? knuffel? @socio media: ik zei het laatst al- de helft van de businnen zit ' achter de schermen ' te twitteren waar hebben we dat hele ZP nog voor nodig? @juud: waarom? tja, waarom zp, waarom sms, waarom bellen; het zijn manieren om in touch te blijven. sinds ik een superfoon heb die alles aan elkaar koppelt vind ik het wel handig, even via twit wat te krijsen. dan is ZP weer lastiger op kleiner scherm. kost me weinig tijd, of beter gezegd, als je tijd wint door niet te slapen heb je tijd sat! @small: dat zou ik dan weer nooit durvenkunnenwillen, op werk op zp en twit enzo. zou me schuldig voelen, erg he komt echt door mijn ' kasteelcarriere met duitse invloeden van de jaren 40 ' , daar kon je nog niet eens naar de WC zonder dat je gemist werd *herinnert zich vol plezier hoe ze om een sms aan elke te sturen, de linnenkast in dook* @zuur: aha, een nieuw bed! lekker! trouwens, over die dozen, het voordeel van zwanger zijn is dat je vast ook nesteldrang krijgt, zijn ze zo weg hihhiiiih! @leo: HIH! wat een spookgedachten, maar ik snap ze (nu zelf mama) heel goed. wat doe je dan inderdaad? 112 bellen.... toch dochter ophalen... heu... als ik iets engs hoor en klingman gaat kijken gil ik al ' niet gaan kijken! als ' ze ' dat in de film doen worden ' ze ' altijd vermoord ' wij hebben slot op slaapkaamdeur, zou ons daar maar opsluiten dan.. brr! @boaz: hoest met de mazeltjes? @nielzer: en de 5e? @nikita, leomeis: virus al weg-weg? @finn: en bij jou? @eva, lonneke, fem, en de andere dreumesen: niet siek worden! @alle mamas: ook niet! :x @cin: fijne reactie weer van opaoma.. huil je weet wel dat je het langs je moet laten gaan maar toch wou je zo graag dat het ' gewoon fijn ' ging he, dat contact.. @milk: hoest daar? en WOW, al 5700 met 8 weken! (florine was dat met 12, maar wel een stuk langer hihhi) wat goed, ze doet het super op milkmelk! @leo: badje=in bad met mama en of papa, zie foto album! dat vindt ze goddelijk. wordt helemaal slap van de ZEN. klein badje doen we niet meer dus @juud: hoop dat de storm wat gaat liggen.. het lijkt me enorm moeilijk als het zo daalt en piekt... neem je elke dag nog AD dan? (en , werkt het dan/dus wel goed/genoeg?) @veronika: een meisje in oktober ja, en ze is hier nu onder een andere naam. veronika- niet dochter! @elke: elmo (moderator) vroeg laatst naar je! of nou ja, naar nadine heb gezegd dat ze het fantastisch doet , en en passent laten vallen dat ze anders het nadinetopic even weer moest openen zodat jij zelf je happy end, met foootooospammmmm, kon plaatsen! denk dat daar (letterlijk) vele vele meelevers wel op zitten te wachten! nadine is een BZPer! @pix: klote van je lijf... het onthandt letterlijk he heb je nu ook meer last, met kou en regen enzo? @gaby: kreeg haar nieuwe nummer, hoe zou het gaan? vind ook dat toch wel een sad story, zoals we er meer in de bus hebben gehad.. maar gelukkig is ze wel weer happy @ *ieks! florine wordt wakker, die krijgt de TIT en dan gaan we op pad. die kleine melkterrorist kwammmm (S.T!! :x) om 0345 en 0500 en 0600 en 0730, echt gezellig! en toch is het dat, als je zo in de slapende nacht ligt, met trouwens 2 lieve lieve goede vriendinnen in de logeer *kaasfondueattack met goede diepe gesprekken *, en iedereen slaapt, en alleen jij&zij liggen tegen elkaar aan... nou ja, dan denk ik wel aan oa remmie en blijmeis en en en, ik weet dat ik niet helemaal ' alleeen ' ben! wel beetje behoorlijk moeooeoeoeo maar toch krijg je meteen weer energie van 1 enkel lachje! dus, hopsa glitterjasjes aan en even naar de stad, kampeerbedje! so! zwaaismak en kus en sorry @ de rest, maar moet nu wegggg ohja @ppv: ik DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!
Middag! @ Elke, echt gezellig om steeds weer van je te lezen! @ Cin, tuurlijk doet hij het dan voorbeeldig als er iemand komt kijken. Maar goed om te horen dat tepelhoedje dus nog wel even goed is en vanzelf weg zal gaan. Wat doe je het goed!!!! @ Pix, ik vind het echt zo klote voor je dat je zo'n last van lichaam hebt! Ik hoop echt dat die cursus/ training verlichting voor je kan brengen. Collega van mij had veel last van allerlei lichamelijke kwalen steeds, hij is aan een cursus meditatie begonnen en mediteert nu 2x op een dag en hij heeft minder last ervan. Misschien ook proberen waard? Maar misschien wil je helemaal geen tips/ adviezen, weet dat ik het klote voor je vindt! Hoop dat dat je toch beetje steunt! @ Juud, ik gebruik al die sites zeg maar omdat ik het gewoon leuk vindt. Ik weet niet of je voor winkeltje echt alles moet openen/ gebruiken. Ik moet zeggen dat ik altijd over die reclames heen kijk als die geplaatst worden, dus mij zou je er niet mee bereiken. Maar wie weet heel veel andere wel! @ in badje, leomeisje minimaal 3 x in bad soms ietsje meer. @ Natjes, veel plezier met high tea! Lekkerrrrrr! @ Prenatal, vandaag even naar Prenatal geweest en daar samen met leomeisje op foto gezet. Is actie van bugaboo/aidsfonds dacht ik. Krijgen over paar weken foto thuis gestuurd, leuk! @ Fem, hoe gaat het met huisje? Hebben jullie al nieuwe huurders?
Pix, niet uitstappen! ga anders in koffervak zitten, hebben Bow, Rem en ik ook al paar keer heerlijk geslapen. Staan nog lekkere geurkaarsjes en is echt lekker ruim! Knuff!
Middag, Hier een brullende babe die niet wil maffen. vannacht ook al niet... @ klingel: ik hoop dat je kleine bloem uit haar sprong is, maar hier zit er eentje in. Naast dat ze ook niet lekker is. @ Leonie: yep kinda back @ Twitterella's: lekker bezig... als je het leuk vind zoek maar een CappuccinoMommy.. dat is ikke @ Juud: hoe ik het combineer... ach mijn werk zit op de pc en ik heb bepaalde tijden dat ik dingen doe. Twitter, Facebook en LinkedIn heb ik via een programma (dat zijn er dus al wat), Forums heb ik gewoon standaard als pagina in Firefox. Die onthoud waar ik ben geweest. Hyves doe ik via desktop. En alles gaat via de iPod Touch. Twitter is grappig als venting plaats en even op de hoogte te zijn van de ander. Vind het wel grappig. Ik steek er veel tijd in, omdat ik veel tijd in mijn organisatie steek. Abby speelt op mijn studeerkame/ slaapkamer en we nemen ook tijd om te wandelen en te spelen... eigenlijk gaat het goed... moet steeds beter gaan als vandaag de studeerhoek opgeruimd is... Daarbij doe ik ook veel in de avond. Dat is mijn schrijf moment... @ Juud: Social media... qua bedrijf is het makkelijk voor de snelle reclames of om mensen aan te trekken. Het is een variant op mond op mond reclame. Voor mijn organisatie is het belangrijk omdat het alleen in de virtuele wereld bestaat @ Smally: verslavend he social media... @ natjes: heerlijk... Tygo op de wc... hih tea ze @ Pixie niet uitstappen hoor, maar lekker even in de stenen ruimte...
@Pix: Sorry, uitstappen kan pas weer bij de volgende halte Nee meid, als jij even een paar haltes over wil slaan is dat toch goed, als je maar weet dat je altijd weer in kunt stappen. @koffervak: Volgens mij hebben we een apart bagagewagentje nodig @Kraamhulp: Heb ik ook gezegd Kling, dat dat iets zou zijn voor als Casper thuis kwam. Heb me bedacht Ook al wist de vroedvrouw wel te vertellen dat ze van de organisatie waar wij hulp van zouden krijgen wel degelijk 'licht huishoudelijk werk' doen. Nu nog geen behoefte aan, misschien volgende week, als Cinman weer aan het werk gaat. @nachten: Gaan goed, Casper houdt netjes het ziekenhuisschema aan. Niet strak natuurlijk, vannacht lag hij voor 4 uur alweer in bed na de voeding van 4 uur
@ Cin, wat fijn dat het goed ginbgv net vroedvrouw en Casper meteen 60 drinken wowwie @ Klingeltje, ze hebben bij ons op werk aangegeven dat het mag zolang je werk er niet onder lijdt. maar moet je bedenken, collega is 28 uur aanwezig, ik 24 en ik had deze week maar 10 uur werk..... en collega was nog wel op vakantie , dus normaal misschien maar 4-5 uur. (dit is al ruim 30weken zo) Hoog tijd dat hier weer alles op pooten komt en dus meer werk voor ons komt. Gelukkig komen er veel projecten aan volgens de planning, goed voor ons. Gelukkig mezelf al beetje in project gedraaid, denk voor zeker 10-15 uur per week tot project af is. (Mijn werk bestaat uit 8 uur per dag ondersteunen met computerwerkzaamheden, zit dus elk moment van de dag achter de pc) Bij andere banen ook nooit gedaan.....
Komt toch hopelijk niet door mijn vraag? Vind het gewoon zo vreemd en onvoorstelbaar dat ze tegenwoordig voor alles wel wat hebben en kunnen ontwikkelen, maar dat er eigenlijk niets 'gemaakt' kan worden wat het echt draagbaar voor je kan maken! Hoop ieder geval dat de cursus mindfullness je verder kan helpen!
@veronika-schuilnaam: wil iemand die 'm weet pb-en? Ben zo benieuwd hoe het nu met haar is! @high tea: erg lekker en erg bijzonder om met z'n drieën zwanger aan tafel te zitten! Alleen wat een ACHTERLIJK bedrag aan p-geld moest ik betalen zeg!2,5 uur en 4,50 betalen..vind ik best veel!
haai meiden pix neem je tijd, je plekje houden we warm natjes hoe is het met de pijn? ik doe het rustig aan hoor, doe hele dagen niet anders dan bankhangen, slapen en voor de kindjes zorgen als manlief niet thuis is want dan doet hij het (in bad zetten, zorgen dat ze op tijd in bed liggen of op school zijn) ik vind het nu al vervelend en verveel me ook maar alles voor de gezondheid van ons kindje dus ga ik er ook niet over zagen
Nee. Ik hoop met al mijn hopen dat het niet zoals vorig jaar gaat worden (of erger!). Toen heeft het een half jaar leeggestaan. Die strop om de nek is niet zo lekker
*stapt weer in* nou oke, ik heb jullie steun nodig meiden. ik ga een nachtschade-vrije dieet volgen, en daarnaast dus ook koffie, chocolade, melkproducten vermijden. ik heb een enorme klote dag gehad, en heb veel nadenken gedaan en ik heb dus besloten dat ik er wel zelf wat aan kan proberen doen en het begint echt bij mijzelf. mijn lichaam is mijn probleem, dus mijn lichaam is dus wat ik aan moet werken.. @natjes nee meis.. ik stapte niet uit vanwege wat je zei.. ik zat weer zelf in een knoop en met de gedachten al van 'kijk niet naar de onmogelijkheden maar de mogelijkheden' ben ik gaan nadenken wat het is dat ik nodig heb. ik heb een gezonde lichaam nodig. en ik ben het enige die daar aan bijdraagt dus het is voor mij om op de eerste plaats zelf voor te zorgen dat ik alles doe dat ik kan , dan pas mag ik klagen
@pix, het is absoluut niet zo dat je niet mag klagen hoor. Integendeel! Maar kan me voor jezelf wel voorstellen dat als echt alles eraan gedaan hebt wat binnen jouw mogelijkheden ligt, dat je je er dan beter bij neer kan leggen bij de situatie. Of zie ik dat helemaal verkeerd? @fem, waar was dat appartement ook alweer? Misschien heb ik nog iemand in de omgeving die wat zoekt! @mijzelf, oh ja het is midden in de nacht. Laat ik weer eens proberen te slapen...
@ Pix, ik merk zelf dat minder kololhydraten ook helpt bij FM (maar ze zijn zo lekker) heel veel succes, ik hoop dat het je lichaam helpt en zo minder pijn hebt. zet hemop (dieeten zijn altijd zo moeilijk) @ natjes, zusje is niet zwanger, was der lichaam die weer ongi werd na 2.5 jr (zw+bv) @ Elke, ha ha ha, ja raar heh, komt er denk ik toch van dat zusje zwanger is en is niet... of ik moet wereld wonder creeen (Smallman knip en ik pil) Je klinkt trouwens super. ha ha ha, dat niet samenwonen was dus eigenlijk nog enig niet op papier, nu wel echt samen op boerderij? @ natjes, das wel fijn dat beebje weer even van positie veranderd is. zo zoop de wc, wat een kanjer. @ Zuurtje, goed zo, doe maar rustig aan Vanacht Lonneke overgeven, ik hoorde der weer roepen, ik sta naast der bedje en ze geeft zo over in mijn handen. Ik snel ik fonteintje doen en weg spoelen... en ja hoor, ga er zelf 3 x overheen overgeven... (lonneke nogmaals inder bedje) Gelukkig was Smallman ook wakker geworden, bij mij zakte het toen snel weer, en samen met Smallman Lonneke der bedje, dekentjes, pyjama verschoont, even met meisje geknuffelt en het ging weer.