Pix: de volgende tekst staat op de site van het reumafonds; Nachtschade Sommige alternatieve genezers hanteren wel eens het advies om geen voedingsmiddelen uit de nachtschadefamilie te gebruiken. Dat zijn aardappelen, tomaten, paprika, peper en aubergine. Maar deze adviezen zijn niet op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd. Er is daarom tot nu toe geen reden om deze voeding weg te laten. Small, beterschap met kleine meid! Female, zit Rotsvast ook in Den Bosch, daar heb ik goede ervaringen mee voor verhuur. Elke!!!!! Leuk je weer es te lezen!!! Nu lekker vroeg naar boven, eerst in bad met goed boek en dan lekker de luikjes dicht in bed!
@cin nog welkom thuis voor casper. @busmeeting, niet voor mij dit omdat het nu ff te gevoelig en te confronterend is. @me, ik kom ff langs om te zeggen dat ronde 3 van iui ook mislukt is. Na de inseminatie heb ik last van gelast van bijwerkingen. Uiteindelijk zag ik zaterdag dat waarschijnlijk toch een menstrautie aan zat te komen. Maandag ochtend wil ik toch weer een afspraak maken voor de gyn. En we gaan toch voor ronde 4 van iui. @de rest een knuf voor iedereen die het wel kan gebruiken.
hoi rustig dagje hier vandaag. wij waren in rotterdam op bezoek bij mijn oma. @ppver dit is echt mega sh*t.. geen woorden meid. weet dat ik aan je denk! @lonneke ben je eroverheen meissie?? hoop het zo voor je.. is niet leuk. @lautje. ik eet 3 x per week paprika, min. 2 x per week aardappels en ook regelmatig tomaat/tomaten saus.. en paprika poeder gebruiken we bijna dagelijks verwerkt in ons eten. ik kan alleen maar afgaan van mijn eigen ervaring.. het is te proberen. ik merk vanzelf wel of het verschil geeft. verder alles wel oke daar bij jullie?
@pixie lief dat je aan me denkt. @me in de bus lijk ik er heel rustig onder maar ik voelde het onwust toch wel een beetje aan komen. een paar dagen geleden was het een enkele traan die over me wangen ging. ik had toen duidelijk het besef dat het misschien deze ronde ook mis kon gaan. en vandaag heb ik ook ff uit gegooid en flink gebaalt. nu ben ik rustig en weet dat ik weer verder ga met me droom.
goedemorgen meisjes! @ppver wat klote dat het weer niet gelukt is zeg! Bah! @rest fijne dag vandaag @hier, nog 2 weken werken en dan verlof! Tot die tijd werk ik nog halve dagen. Vannacht heeft kleine man bij opa en oma gelogeerd en ik blijf het maar raar vinden ha ha.
Moggel @ ppver: Ach meid... wat klote... MEGE UBER KNUF @ Pixie: soms wel goed om aan jezelf te werken. Kan heel veel helpen. Knuf... doe wat je denkt wat goed is! @ Smally: arme jij en arme meid... beterschapsknufjes @ rest: geen idee... knuf dan maar... @ ego: abby heeft een sprong at the moment... gisteren was het 2 uur toen ze sliep... #%&#^*(). Nog niet kunnen hardlopen omdat ik zo gaar was. Dus dat vanavond maar. Gister een gesprek gehad met hubby over de organisatie, maar we hebben er compleet verschillende ideeën over en dat vind ik best moeilijk... zo dat was de ego... Verder ontbijten en schoonmaak rellen...
Ppver hele dikke knuf voor jou meid, ik hoop dat iui jullie toch nog dat wondertje zal kunnen geven waar je op hoopt!
@ ppver, ach meisje toch, hele dikke knuf Lonneke gelukkig weer beter. maar even druk thuis, Smallman heeft tarkett gelegd boven, nu alles weer op zijn plek zetten, uitzoeken, opruimen, weggooien etc. Lonneke is klimgeitje geworden, sinds zaterdag klimt ze overal op, net natuurlijk weer van de stoel gevallen, buil midden op der voorhoofd. Marije weer naar school, ze had er zo veel zin in Gister naar Alkmaar Stedelijk museum geweest , was ook tijdelijke tentoonstelling van Sesamstraat, was super leuk voor de kindjes, ze mochten bijna overal aan komen, konden Ienie Minie aankelden, kleuren, tv kijken, Purk in bad doen, Tommie zijn hoedjes passen, etc. Zal van de week foto van plaatsen. Ook gisteravond bij mijn ouders wezen, erg lekker (heb restjes meegenomen en in de vriezer gedaan, perfect voor na een drukke dag werken en geen tijd om te koken) Relatie zusje en der man gaat niet zo goed, ben benieuwd...
@ klingeltje, weet niet of ik het had egzegd: wel erg fijn dat der heupjes goed zijn, met spreidrokje had ook gewerkt, maar toch fijn dat dat niet hoeft. @ Lau, en wat bad en boekje fijn? nachtschade ook aardappelen en peper, goh weer wat geleerd
Pix: knap hoor, aan zo'n dieet beginnen. Je moet veel lekkere dingen laten staan, maar je krijgt er hopelijk een sterker lijf voor terug! En als jij het gevoel hebt dat het gaat schelen, dan doet het dat vast ook Small: Blij toe dat Lonneke weer beter gaat. Je hebt wel vaak leuke uitjes met de kids zeg! Wel even schrikken van relatie zus, of niet? Hopelijk is het van voorbijgaande aard, zeker met twee van die kleine kids... Lautje: lekker he, even relaxen in bad en dan lekker je bed in, daar knapt eens mens echt van op! Pix: balen van IUI drie, maar verlies de hoop niet! Ik ben zelf het bewijs van het 'geloof verliezen', en was ineens IUI4 zwanger! Ik hoop voor jou op net zo'n mooi resultaat! Natjes: wat blijf je raar vinden? Dat je mannetje uit logeren was, of dat er alweer bijna een tweede is? Nog leuke plannen voor je verlof (ikea ofzo)? Yadi: lekker zo'n sprongetje, schoonmaakse! Net terug van eerste keer babymassage. Wel leuk, en lekker ondergeplast en gepoept door Myrthe, haha. Ze was er wel erg rustig onder, dus ben blij dat we het zijn gaan doen. Vandaag maar eens hobbyen, heb nog wat foto's in te plakken enzo.
Hoi Milk: whahaha... heb nog helemaal niets gedaan aan het gewone schoonmaak, maar zeker wel wat aan social media... Mededeling Yadi is hyves zat en plant om weg te gaan. Het kan dus zijn dat ze zo maar weg is van je vriendenlijst. niet getreurt, we deden er toch niet zo veel mee. Ze is te bereiken via facebook en twitter. Hoelang het eerste blijft is ook maar de vraag!
KLOTE ppv! so, dat is een lekkere binnenkomer, maar het is gewoon SHIT dat het niet gelukt is met IUI3.. inderdaad, geef de moed en hoop niet op... de gyn vond het dus weer zinvol om voor IUI te (blijven) gaan? dat is wel ' goed nieuws ' dan misschien? @milk: ha lekker massage! domme vraag: leer je daar meer dan wanneer je thuis (zoals ik) een beetje aan het masseren bent? @zwemluiers (een twit-onderwerp eigenlijk): heb ze gevonden, een keer raden welke figuren er op staan! :x (en een keer raden of ik ze gekocht heb **********) @pix: wat goed van je, deze houding aan te nemen. moeilijk wel, maar zon ' mindset ' kan echt wonderen doen. inderdaad, jij bent deels de enige die jouzelf kan helpen! niet met medische dingen, maar misschien wel met het dragelijker maken. goeso! lijkt me wel een lastig dieet, hoop dat je de paprika niet teveel mist @bow: knuffel voor joe seg! waarom zo kwakkelig huil... doe je veel vitamientjes? @cin: jij mede-nacht-spokin! wat goed dat casper meerrr drinkt en slaapt! hihih! helemaal blij. hoe voel je je verder ? wat een wonder he!!!!!!! @finn: hoe is finn? @lau: seg eens? en dan ook meteen hoe is jou? @remmie: MP! @natjes: hoe gaat t nu met rug, zenuw, buik? lukt minder/weinig/niets doen een beetje? @zuurtje: en hoe hou jij het vol, doe je echt helemaal niets? ik kan me voorstellen dat je ' op omatempo ' best nog wel actief kan zijn of ni? *herinnert zich eigen omatempo eind zwangerschap, pies* @tisch: MP! :x ik weet dat je je verveelt dus M!!! *zet GORDON op de achterbank van de bus. nakend! @ehhhh waarom doe ik dit toch altijd uit hoofd en zonder recent bijlezen? ik denk dat ik sowieso die hele megareas ga dumpen hoor en gewoon net als jullie kort rea. hoe doen jullie dat toch? gewoon niet alles inhalen zeker? heu! wek!!! @fem: jemig, vergeten te zeggen, maar wat GOOR dat huis so GOORRR is! crisis! en hoe schoonnn zal het wel niet zijn nu/bijna! (denk je niet stiekem, als het ' best schoon ' is, dat dat genoeg is zegmaar? ) hoop onwijs dat jullie er nu snel vanaf komen.. dubbele lasten zijn echt klote, huil! @small: ja fijn he! paniek om niks (alweer ) met broekjerokje was ook prima gekomen, en geen ramp, absoluut niet, maar ja, als je mocht kiezen.... fijn dat je een lieve nieuwe baas krijgt trouwens! @allemaal: zwaai! drukke week, veel bezoek, leuke dingen, en straks de fysio, maar das ook een schatje dus ook leuk. nacht was ' ok ' als in niet zo terror als afgelopen tijden! ben wel enorm EMOE dus ik jank al als je BOEH zegt *doet oren dicht voor grapjassen* jank eigenlijk alleen van geluk/verliefdheid/vertedering hoor. maar wat vaak! alles wat ik in zwangerschap niet deed (echt weinig van hormonsters gemerkt) haal ik nu in! anders nog iets? ja best wel veel, maar dat komt later wel! smak!
@ppver dikke knuffel!! en wel goed van je dat je toch voor poging nummer 4 gaat!! Hopelijk wordt dat jullie geluksnummer!! @small klinkt leuk, ben benieuwd naar de foto's @milk ouder gepoept en geplast hihihi
klingel, je hebt verschillende merken zwemluiers; huggies en etos en kruidvat eigen merk! Ik alles oke, druk druk...