*grapjas hier* Klingel :BOEHHHHH!!! Wat oren dicht, dan lees je het lekker nog wel emokussie voor je!
kling, 9 maanden ontzwangeren hoort er ook echt nog bij. Gaan echt nog zoveel hormonsters door je lichaam! Lautje, smakkkk!
*zwaai* @smally blij dat het weer wat beter gaat met lonneke. zoiets moet echt niet te lang duren, moet helemaal niet gebeuren natuurlijk, maar als het in een dag weer over is dan is het wel fijn. @nachtshade @smally wat dacht je dat er bij hoorde? @dieet eten.. nou ik heb al een recept gevonden die ik ga proberen voor vervanger van tomatensaus (spaghetti en pizza) vanavond eet ik ipv aardappels bij mijn spinazie, een spinazie, feta, uien rijst casserol meot wel wat extra voor doen, maar ag, zal vast meevallen. straks de rijst al koken, dan is dat al gedaan, hoef ik alleen alles vanavond in de schaal te gooien en in de oven een half uur @milk je zei pix ipv ppv. leuk babymassage!! @klingel ja ik ga de paprika ontzettend missen..maar hoop wat lekkers voor terug te vinden wat fijn dat je zo gelukkig ben lieverd! zo hoort het ook! hou het vast.
haai meiden ppver een hele dikke knuf en erg dat het weer niet gelukt is kling: boe heb me deze voormiddag eens laten verwennen bij de kapper er is minstens 30 cm afgeknipt ook al meteen cadeautjes gekocht voor de 2 jarigen volgende maand voor dochter een juwelendoosje die muziek maakt en een barbiepop die ze na de taart krijgt (ga de pop in de taart steken ipv alleen zo een bovenstuk) moet nog voor een ander cadeautje kijken maar weet nog niet goed wat en mannetje krijgt een nieuw mobieltje deze voormiddag telefoontje gekregen naar aanleiding van mijn aanvraag voor huishoudhulp ze komen morgen de papieren in orde maken en vrijdag komt de hulp al wat ik heel raar vind is dat ik nu al onder kraamzorg hoor en we krijgen dezelfde kraamhulp als ik bij dochtertje heb gehad wat fijn dat dat kon, en ik heb het zelf niet eens hoeven vragen want ze vroeg het zelf natjes doe jij maar rustig aan kling ik doe niet veel meer, boodschapjes doen, eten maken voor de kids zorgen mocht zelfs deze morgen niet voor de kindjes zorgen, ik moest en zou in mijn bed blijven liggen van zoetje zodat ik kon rusten lief dat hij zo bezorgd is maar af en toe een beetje te bezorgd
Heeeeel dikke knuff voor Ppver. Wat ongelooflijk triest dat het weer niet mocht zijn.... IUI4: een Milkje dan maar? Hoop zo dat je de moed kunt vasthouden meis. Denk aan je! Knuff voor Pix ook en heel veel succes met uitzoeken en volhouden dieet. Hoop dat het je wat brengt. Verder gewoon even knuff voor iedereen. Ben druk, maar vooral therapeutisch. Als ik niets doe, gaat het slecht. Hier meelezen en willen reageren kost me ook moeite, want ben meteen geneigd mijn eigen shit weer te deponeren en dat gaat me niet helpen... Wel nog even voor Kling: emo: ik heb het nog steeds. Geen ontzwangering meer aan. Maar sinds de kids huil ik al om K3, diertjes op TV, en inderdaad, vermoeidheid gooit olie op het emovuur. Vind het eigenlijk wel leuke eigenschap, soms echter wat genant.... Lieverds, tot ??? Hou me even met mezelf bezig!
@natjes fijn dat je over 2 weken met verlof kan. @smal fijn dat lonneke nu beter is. @milk fijn om te lezen dat de babymassage een succes was. @zuurtje zo te lezen is er een aardig stukje van je haar afgeknipt. @juud een knuf voor joe. @pixie ik wens je veel succes met je dieet. @me, ik ga bewust voor poping 4 kiezen. als ik volgende week de inseminatie heb dan valt in me vakantie. (tja ik ff onder om van de carnavalsdrukte af te zijn ) volgende week dus ff de rust en tijd voor mezelf. ik denk dat dat ook goed is voor me lichaam.
grrrrrr, hopsa, alle tekst weg. kijken hoever ik nu kom @ Pix, had me nog niet in nachtschade verdiept, maar had nooit bedacht dat aardappels erbij hoorde @ Juudje, hele dikke knuf, je hebt het zwaar @ Klingeltje, je hoeft toch geen mega reacties te doen, en je mag ook alleen laatste pag. bijlezen, of gewoon niet, of gewoon lekker ego reageren, mag hier allemaal @ Milky, massage sessie klinkt goed, jullie hebben er beide van genoten. foto Sesamstraat komt eraan, maar nu eerst deze: (2 x Mega Mindy pak, 1 van buurmeisje-was haar te klein, en 2. van neefje-die is nu Mega Toby) Marije mocht nog even der Mega Mindy pak aan na het eten. En Lonneke keek zo trots naar de grote zus als Mega Mindy, dus dach tik, tja kijken of anders dat iets kleine pakje voor Marije net bij Lonneke past. Ik vind dat het super pastte (flink omslaan mij benen en armen ) maar heb van mijn Mega Mindy's genoten.
@small: acchhhh gossie wat een lieve foto! @all: zwaaiiiiii!! @hier: alles rustig en beeb ligt anders waardoor zenuw weer ruimte heeft. GELUKKIG!!! So.... en nu.... GAAP! Geen zin meer om te werken, nog even doorzw-pen tot 2 uur. (oh nee ik bedoelde doorbijten tot 2 uur )
@natjes hier gaat alles goed merk niet eens dat ik zwanger ben .. behalve soms heel erg moe Jij hoeft nog maar 8 weken pffff wat gaat alles snel!!
@Nai: Nog geen buik? Beeb al gevoeld? @all: even iets minder hier. Casper doet het goed maar heeft verborgen reflux en heeft daar veel last van. En wij dus ook. Ik zat er gisteren en vannacht even helemaal doorheen, gelukkig dankzij Cinman toch een paar uur kunnen slapen. Dan weten jullie dat MP roepen geen zin zal hebben
@cin arme mannetje, wat wil je nu tegen reflux gaan doen?? @cin buik zat er nog hahah.. en soms denk ik jah ik voel iets maar dan denk ik weer neej zal wel iets anders zijn hahah...
Ja lief heh #mega mindy's @ Cin, verborgen reflux, gelukkig ben je der snel achter. Jullie gaan snel meiden, gaat sneller heh 2e
@nai: Had zelf pas met 20 weken zoiets van: oh ja ik ben zwanger! En toen ook pas buik die flink ging groeien. @small: echt een stel meiden om trots op te zijn! @cin: agossie! Hoe zijn jullie erachter gekomen? @buikfoto: als ik niet vergeet zal ik vanmiddag als ik thuis ben eentje in album plaatsen!