En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh ja even abby spam... ze was zo lief aan het spelen met de visjes...

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    visje leuk

hier net op de weegschaal gaan staan
    2,7 kg erbij tot nu toe

hoeveel waren jullie bijgekomen

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    geen ideee... ik sta nooit op de weegschaal en mijn vk heeft nooit wat gewogen...

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ natjes, mooie buikjes hoor, super

@ Ppver, ik duim voor je hoor, laten ze dan IUI evegoed doorgaanals kwakkie slecht is?
    Of is ie slecht maar nog net op randje goed?

@ juudje, is weer woensdag, hele dikke knuff en succe smet psych

hmm, weer even kwijt,

bedankt voor alle lieve reacties op mijn mega mindy's :D

heb nu zelf de snottebelleritish, bleeeh, hatsie, pruttel
    (gelukkig geen koorst etc.)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Zuurtje, vk woog mijmet 2e zw ook niet, alleen 1e en laatste keer

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Abby: leuk zeg. Mijn moeder heeft ook aquarium en dat vinden mijn kids ook fantastisch! Ze zoeken altijd de 'schoonmaakvis': die zit ergens tegen het glas geplakt...

@Small: beterschapsknuff.

@Natjes: buik gezien! MOOI!!!

@weegschaal: ik viel zo pril in de zwangerschap beide keren eerst af. Uiteindelijk best weinig aangekomen...

Iedereen dank voor knuffs. Had/heb ze echt nodig. Wat een terugval is dit zeg. Weet niet wat lastiger is: terugval zelf of teleurstelling over terugval.... Maar blijf positief denken en houd mezelf bezig. Wil niet helemaal terugvallen naar bankhangen (al lonkt die enorm...)

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Yadi: heb zojuist je blogjes gelezen: petje af hoor, voor je veranderingszin en je looplust. Werken de schema's voor eet en schoonmaak? Of is dat de 20-minutenregel? Iig: HULDE!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn regel was: zwangerhonger en BV-honger = ETEN!!! :D

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmmm, ben aan de dunne....:)

Voel me verder goed, en Juudman was vanmorgen ook al behoorlijk aan het borrelen en zo.... Denk dat we gisteren iets verkeerds hadden. Hoop dat het blijft bij leegloop van onderen, want heb kindjes beloofd dat ik er vanmiddag bij ben. Wil ze (en mezelf, want leuk!) niet teleurstellen... Als het de saté was, zullen kindjes er wel niet teveel last van hebben. Hebben maar weinig op.... Hoop ik...

We'll see!!

En excuses voor deze post.....:)

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hooi Juud, nou ja... ik heb niet alle blogjes vandaag geschreven hoor. whahaha... de 20 min regel is dat je bijna alles kan doen in 20 min. ik zeg bijna, want niet alles... Wanneer ik een wekker zet werk ik sneller door... daar ga ik later over bloggen. Het helpt mij om mijn huishouden iets sneller te doen en als ik de tijd bij elkaar optel kan ik in principe elke dag het huis schoon hebben incl de badkamer...

schoonmaak schema werkt aardig... weer nu iig dat een keer in de week alles schoon is. Eetschema is lastig... blijf er een liefdes haat verhouding mee hebben. Heb nu drinkontbijt en dat helpt wel... voor de lunch heb ik regelmatig is makkelijks en warms en snoepen doe ik bijna niet meer...

Je geeft me wel een leuk onderwerp om over te bloggen, maar eerst 20 min huiskamer knallen en de was er in lazeren... Bed weer eens lekker soppen...

Koffie iemand??? wil iemand zetten? Senseo staat boven!

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    btw: abby vind de visjes onwijs... geen tv nodig... is ze aan het gillen of nergens zin in zet ik haar voor het aquarium... dan is ze na 5 min weer blij... lol

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Juud: het heerst ontzettend hoor! Zou zomaar een buikgriepje kunnen zijn. Hopelijk was het de sate :p Dan ben je er sneller vanaf!
    Dikke knuf en veel beterschap!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zou ik me bij een buikgriepje (ik weet dat het heerst) niet wat zieker moeten voelen? Ik heb echt alleen maar last van dunne ontlasting, en ook niet voortdurend. Ik kan het gewoon ophouden. En heb beetje, maar dan ook beetje last van buikkrampje.

Female; hoest verder eigenlijk met jou? En Nikita?

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb zojuist KiesKompas gedaan en weet het nog niet, maar zit in een richting.... Gelukkig niet totaal afwijkend van normaal....

En heb op hyves effe ge-update....

Ga verder met wachten op monteur vaatwasser en evt. wat kleins knutselen....

15. natjes

natjes Niet meer actief

@zuurtje: bij mij gingen de kg's erg langzaam vergeleken met Tygo. Heb even gekeken, enige wat ik dit keer bijgehouden heb ik het volgende:

16 weken + 0,7
    27 weken + 5,7
    29 weken + 6,2
    32 weken + 7,8

Bij Tygo was dit veeeeeeel en veel meer!

16. natjes

natjes Niet meer actief

@nachthonger: uiteindelijk niks gaan eten en toch in slaap gevallen..vanochtend lekker 2 boterhammen. Begin nu weer te rammelen, zo even lunchen bij me moeder als ik de kleine ophaal!

@kieskompas..ik kreeg pvv. Nou dat weiger ik dus ik ga hem nog een keer maken!

17. natjes

natjes Niet meer actief

@stemmen: nog een keer gedaan..toch maar VVD!

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ben ik weer... zo heee... dan voel je opeens waar al die spieren zijn gebleven. Man, dat pilates is ook niet voor de poes hoor...

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    pfff. man..
    ik ben met Eva naar de speeltuin geweest omdat het zo mooi weer is. ze vind de glijbaan echt super.. nou dan kan je voorstellen hoe moeilijk het is om haar weer naar huis te krijgen. ze wou echt niet. bij de voordeurhad ik haar aan de hand en ik was de deur aan het openmaken en ze trok los en rende met een spoed richting de weg. Ik haar naam hard schreeuwn en achter haar aan rennen.. er kwam een auto aan van rechts en heb haar net op tijd kunnen onderscheppen voordat ze een voet in de weg zou zetten.. man oh man de schrik. ik heb haar nogmaals naar de deur genomen onder mijn arm zij gillen en schoppen ...ik zet haar neer en ze gaat tussen de bosjes en raam op het voetpadje kruipen . heb de tijd genomen om tot 10 te tellen.. net voordat ze aan de andere kant is ging ik haar halen en was ze wat rustiger..
    is al niet zo'n best dag omdat ik mij niet zo lekker voel..
    eenmaal binnen wou ze de trap natuurlijk niet op,ze is op de onderste trap gaan zitten dus heb maar in de stilte naast haar gezetten voor 5 minuten..vond niet zo erg want ik was echt helemaal op! kon wel huilen!

nou ondanks hoe klote ik mij voel en hoe vervelend vanmorgen ging ben ik toch nog gaan stemmen...groenlinks natuurlijk en voor pixman PvdA

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    goed gedaan meid dat stemmen...

zo dat is lastig en eng...

Deel Deze Pagina