Doe vanwege de hond ook elke dag een beetje, stofzuigen enzo en vanwege man en kind elke dag wel opruimen. 1x per week doe ik zelf 4 uur flink poetsen en 1x per week de hulp. En dan blijft het meestal wel lekker lang gezellig en schoon. Wie kijkt Desperate Houswives?
ja door mijn hond stofwis ik ook elke dag de vloer! en ik doe 4 keer per week dweilen, door al die poot afdrukjes op de vloer haha
weet iemand waar je miss grote letter sjablonen ken kopen ? ben al bij een hobby winkel geweest maar die hadden alleen maar kleine letters
die maak je toch gewoon zelf? Op internet zoeken op google, kan je ze in alle maten zelf afdrukken en dan uitsnijden
hmmm dan blijft het goedkoper om ff een simpele printer te halen hahahaha als ik zie wat die letters kosten maar botenzaken en zaken waar ze bootspulletjes verkopen hebben ook vaak van die letters in juiste grootte, maar ze zijn wel aan de prijs hoor
@gaby: je kunt ook plakletters bestellen via internet. weet alleen niet welke site, maar een vriendinnetje heeft dat pas gedaan
ik schilder het dan maar uit de hand tis voor die reddingsboei en die moet vrijdag ochtend almee , dus ik moet opschieten