Precies, dat denk ik ook, het komt altijd ergens vandaan. Ik droom soms dat mijn lief on-lief tegen me doet, een ander heeft, ofzoiets, en dat kan ik altijd wel herleiden tot een onzeker momentje van mijn kant.. Moooooooiiii Klingel, zucht, dat was vast een fijn gevoel! Hopelijk voorspellend. Was het bruut wakker worden, dat je denkt, SHIT het was een droom? @ Milla Rose: ja wat kan dat erg zijn he. Ik heb er nog geen last van, maar ik voel ook echt NIKS dusssss. Toch afleiding zoeken he, lekker naar de film ofzo, is de avond zo om.
bijna goed - ga naar Sharing in het menu en kies dan - Home page setup en dan onder 1e regel (Your Charting Home Page Web Address je ziet naar een link staan, dat is hem
oooh veronika ik voel me bleeehhhh maar ik ga niet klagen. t'is voor een goed doel. ja klingel ik ben iets rustiger vandaag.
Haha toch leuk hoor Yinte, das BAH! Inderdaad uitzitten moet! Hou vol zoek afleiding, ga sokjes breien ? Kun je dat eigenlijk, lastig wel he, lijkt me.
nee sokjes breien kan ik niet. heb wel al 1 truitje af en ben met een andere bezig en met nog een andere ook 8)
he debs. ach wat zal ik zeggen. ik mag eigenlijk niet klagen nu ik zwanger ben. maar ik voel me zooo bleeeehhh en eenzaam, heel beangstigend bijna. zeker voor iemand die al sinds zijn 15 e voor zichzelf moet zorgen. ik hoop maar dat ik me snel minder beroerd voel en dat de lucht dan weer wat opklaart
Eenzaam? Wat naar, hoe komt dat dan? "Lucht weer opklaart", bedoel je troubles thuis? STOER die truitjes, of loop je me te dollen?
Ok, thanks, ga die denk ik ook proberen. Over bezoekje gyn, ik heb sowieso 14 okt afspraak bij de fertiliteitsarts, dus dan wordt ook alles uitgebreid onderzocht. Mocht morgen naar gyn, maar heb verder geen klachten dus ik wacht de andere afspraak gewoon af, denk niet dat de gyn me nu wat kan vertellen.
oww meis..je eenzaam voelen is zo'n rot gevoel daar kun je heel verdrietig door gaan voelen... hoop dat de luch snel weer opklaart voor je meis *knuff*
ik voel me erg beroerd veronika. en lieffie kan daar niet zo goed mee omgaan en doet juist de verkeerde dingen. ( lees vooral alles negeren.)en ik ben blijkbaar hypergevoelig op moment ofzo. kweet het ook niet.