ja eenzaam voelen is het meest vreselijkw at je kunt meemaken. en geloof me ik zou er onderhand aan gewend moeten zijn. maar niet dus,
@klingel mijn schoonzus die borduurt hihihi ze is 2 jaar ouder dan mij gheheehe dat zal ook wel GILL voor jou zijn Ze is nu iets voor de kinderkamer aan het maken geloof ik.. Ze is in Oktober uitgerekent
debs je wil zeker geen 2 poezebeestjes om je gezelschap te houden in jen ieuwe huisje ik moet er 2 wegdoen van lieffie maar niemand wil ze hebben. en ik heb de kittens ( inmiddels dus 6 maanden ) zelf grootgebracht. probeer al maaaanden een goed huisje te vinden. waarom willenmensen alleen kittens van 7 weken die nog niet eens klaar zijn om te verhuizen.
nou meisjes zoals ik al dacht...heb bijholteontsteking Pijnstillers en neusspray om het toch open te houden.. Kan wel drie weken duren.. bah bah bah! Nog even gevraagd over ibuprofen en mogelijke vrucht.. Volgens haar geen probleem.. Ben er toch huiverig voor dus doe het wel met paracetamol! En nu maar weer lekker nestelen op de bank met tv zachtjes aan en laptoppie lekker warm op schoot.... 1 voordeel: kan nu wel mooi een relax ei kweken en relaxed laten bevruchten
@yinte wat vervelend meis... sommige mannen kunnen zich ook niet inleven of weten niet wat ze met hun gevoelens moeten... Nou heb ik dan niet zon vriend, maar ik weet dat er genoeg zo zijn
goeiemorgen dames na weer paar uur gewerkt te hebben op mijn vrije dag nu even pauze. @Klingel: jij rijden met gebroken teentje? jij dan ook opdraaien bij eventueel schadegevalletje @ yinte: kijk eens naar buiten, zoek het zonnetje en laat je verwarmen door het licht.. denk positief, wapper alle negatieve gevoelens uit je en denk aan al het moois dat komen gaat @nour: K met peren dat je toch ongi bent, hoewel dit ook wel heel posi is, eindelijk ongi. @gaby: ben erg benieuwd naar uitslag.. waarschijnlijk zegt arts dat je niet meer te redden bent @debs: lees vaak dat die elastiekjes kapot knallen, zijn dan ook niet de meest stevige elastiekjes die ze gebruiken. @mezelf: gisteren niet meer "geklust" had echt geen zin meer en mannetje kwam naar boven, rook kussen en deed snurk . Vanmorgen werd die wakker, bood zijn excuses aan dat die in slaap was gevallen, aaide mijn buikje en vroeg zou het dit keer gelukt zijn liefje? Denk het niet, maar goed. denk wel dat eitje is gejumpt, steken zijn weg en nu alleen weer de altijd aanwezige vage buikpijn na ei.
als ik geen allergie had gehad dan had ik het overwogen meis....maar helaas kan ik geen huisdieren hebben (al zou manlief het wel heel graag willen zoals je de vorige keer met die kitten wel begreep) ik heb het vorige keer overwogen het toch maar wel te doen maar ik heb alleen mezelf er maar heel erg mee...het doet niet ten goede aan mijn gezondheid dus ik kan het beter maar niet doen hoe leuk en lief ze ook zijn waarschijnlijk willen ze zo'n klein bolletje allemaal omdat dat zo leuk is zo'n klein humpie in je huis hebben dartelen denk ik
ik snap het debs. je gezondheid komt op 1 8) veronika heb foto gemaakt voor je kijkm aar ff in me album moet alleenn og "werken"aan die mouwinzet maar ik heb nog een paar maanden he 8)
@yinte: had er graag een paar willen hebben..hetzij dat ik nu al 2 vrij terroritale poezebeestjes heb... Ben als de dood (weet bijna zeker) dat ze daardoor een de meest irritante plaatsen gaan pissen... Heb je foto's van kittens? Deze die ik nu heb kreeg ik pas met 4 maanden via asiel..vond het juist ideaal omdat ze al zindelijk waren! Zijn ze zindelijk enzo? En zijn het binnenpoezen of buitenpoezen? Had het er laatst over met hubbie om er nog eentje bij te nemen.... Als ik er eventueel eentje of proef mag... misschien ben ik dan over te halen..hihi (leer het ook noooooooit he, ben zo gek op die beestjes.. Zoek er nu eigenlijk eentje die constant op schoot wil en wil knuffelen. Deze die we nu hebben willen wel knuffelen maar avsoluut niet op schoot! )
@naoibi: kben een groot fan van zelf kleren maken, heb heel vroeger zelfs NAAILES gehad (je zou denken dat dat 20 jaar later wel zou helpen met klussen maar HO MAARRR) borduren? maak me GEK! ik heb onlangs een soort van geborduurde blije foute mooie rok gekocht met grote bloemen in kruissteek. (hangt bij DIDI in de etalage, check it!) kortom: DUBBELGIL! @yinthe: meisjemeis.. het zijn ook de hormonen die nu met jou en dus je lief spelen he, niet vergeten.. en wat betref die katjes, ik kan je ook niet helpen heb er al 3.. puzzcat misschien? we kunnen er op ememem nog wel over praten als je wil? KNUFFF @natjes: YAK ben je zo ziek? KNUF KRUIKJE KNUF! als je er genoeg aan hebt zou ik voor de paracetaol gaan, misschien voor het slapengaan een ibu? beterschap.... @nour: wat lief! ik hoop het ook voor jou; het mag wel weer eens na de afgelopen tijd he! @mezelf: ik heb heeeeeeel voorzichtig laarzen aangefrummeld. geen pijn=niet erg toch? (lim?) broodje eten, zekerheidstamponnie in, oto rijden proberen............. *mocht klingel om 20u nog niet terug zijn, kijken jullie dan allemaal even in de berm? mocht je een glitterKA zien liggen, even overeind takelen en klingel redden? THANX* liefs! klingel
hoooooooooooooi ben ik weer. ik ben vervelend... Ik kan me niet concentreren en ik moet... ik heb wel goed bericht gehad over mijn evaluatie. Die had ik naar mijn stagebegeleider gestuurd en die vond het erg goed. Das wel erg fijn om te horen. Ik vond het een beetje eng.. over die droom... plienneling heeft ook wat geschreven over dromen op ememem...
*WAARSCHUWINGSBERICHT VOOR MEDEWEGGEBRUIKERS* *ZIET U EEN LOSGESLAGEN KLINGELVROUW IN GLITTERKA, BLIJF LINKS RIJDEN EN PROBEER MET LICHTSINGALEN DE GLITTERKA TOT STOPPEN TE BRENGEN*
ja ze zijn zindelijk. ze leven binnen en buiten in onze tuindie omheind is met stroom. ( komen dus noooooooit op straat )op het moment meer buiten dus omdat we net verhuisd zijn en alles nog op zijn kop staat hier. eigenlijk wil ik de broertjes samen laten verhuizen zeker als ze toch bij vrij dominante andere komen. dat ze nog iets aan elkaar hebben snap je. ze zijn inmiddels na bijna een half jaar natuurlijkb ehoorlijk verknocht aan elkaar. als je eventjes wacht ik heb net en foto gemaakt en ben hem aan het bewerken. dan zal ik hem in mijn album zetten. ok.
@ Yinte, echt super dat truitje, zoo schattig! @ Klingel, thanks meis, ja dat vind ik ook wel eigenlijk.. @ Jedid, fijn van je evaluatie, is voor je scriptie toch?
whahahaha... ik zit tegen mijn scherm aan te kijken en dat is mijn activiteit... nou ik ga nu echt weg hoor... @ nour: nee mijn stage...
@klingel ehhhh ik kom niet door friesland alleen als ik naar Ameland ga.. Dus moet je maar effe wachten met je glitterKA