En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knip dan mooie letters uit.. pak een tijdschrift.. teken ze na of weet ik veel wat :)

darmonderzoek is vervelend ja :(

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    haha ik doe het dan wel uit de hand schilderen whaha (ja ik weet het eigenwijs ;) )

ja heel erg vervelend tis nu al iets de 10de keer dat ik het krijg hoor ,maar je went er nooit aan zelfs niet met een roesje want de laaste 3 keer ben ik er gewoon van wakker geworden en werd ik agressief :oops: dat weet ik nog dat ik die dokter zat uit te schelden en te gillen van de pijn en dat ik ze hoor zeggen geef dat meisje snel huppelepup medicijnen ahahhaa

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en die dokter heeft agenda vol de komende jaren als jij belt voor afspraak? :)

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

whahha :)

nee heb net een nieuwe arts want dit is de eerste keer dat ik hem in zwijndrecht ga krijgen ;)
    ik zat eerst in nieuwegein in het ziekenhuis
    dus die nieuwe arts kan zijn borst vast nat maken, maar dat ga ik ook wel vertellen voor dat ze me onderzeil maken ;)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff, mannetje is maandag begonnen aan nieuwe baan samen met een andere collega.. en die schijnt echt mega veel respect voor vrouwen te hebben (NOT).. heeft het steeds over die snol van directeur ( secr) etc.. en ook tegen directeur zelf he over die secr.

hoorde van mannetje dat die verloofd was en ging verhuizen voor mij.. kreeg collega bijna rolberoerte.. lullo is 45 jaar, maar dat wijf van hem ( zo liefjes) die kon hem pot op.. hij ging echt niet trouwen of samenwonen.. want hij jonge god ( schijnt mega creep te zijn) had het veel te leuk met de mannenweekenden, jaja, en dan ging die stappen etm alleen maar kerels die hij kon vertrouwen..

oo zegt hij tegen mannetje: dat wijf van pz is lief he.. oh zegt mannetje, ze is aardig, maar mijn vriendin, die is lief. Belde mannetje me net op, zat alleen op kantoor met die creep en zegt.. skatje.. i luv u sooo.. hoorde je collega van die braakgeluiden maken..

ik denk jeetje.. ben je 45 jaar en maar blijven ontkennen dat je een vies frustie mannetje bent bij wie de peno pauze rap heeft toegslagen...

als ik zon verhalen hoor he, dan ben ik toch zo blij dat mijn mannetje gewoon respect heeft voor vrouwen.

6. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Dames, ben ik weer, ik hou van mijn huisarts, ze is zo lief en begripvol!
    Mag van haar naar de gyn, maar zelf denkt ze dat er niets uit gaat komen omdat ik hoogstwaarschijnlijk niks heb en gezien mijn medisch dossier (lichamelijk eigenlijk blanco).

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dan is het helemaal lief nour dat ze je doorstuurd, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust

8. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou ja zeg limmeke wat een kinderachterige kwal !
    bah wat een rare vent joh, hij is miss wel jalours ,of hij is gewoon kei hard homo !

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje, ga even een kwartier weg en jullie kletsen alweer 2 pagina's :D
    ging even een bloemetje halen voor mn moeder. Vandaag was haar laatste bestraling van de 35. Dat heeft ze dan wel verdiend!

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hebben ze bij de ha ook een test gedaan of je zwanger ben?
    want aan je cyclussen te zien ben je toch nooit zolang ?

11. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

dat heeft ze dan zeker verdient !
    hoop niet dat ze al te ziekjes is :( ?
    gaat het wel goed komen ?
    als je er niet over wil praten moet je het ook niet doen hoor!

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    das lief Jolan!

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ow ik kom trouwens zo weer terug ik moet ff vriendlief van zijn werk halen :)

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ze is heel erg ziek geweest. Was echt vreselijk om te zien. Je moeder met pijn en huilend :( Maar we hebben goede hoop da thet goed komt. Over 2 weken heeft ze een onderzoek en dan hoort ze hoe het gegaan is denk ik.
    Weetje.... je denkt altijd bij die ziekte: als dat in mijn nabije omgeving gebeurt, dan word ik gek. Maar dat viel echt reuze mee. Heb het er wel heel moeilijk mee gehad hoor, maar ik kon er vrij goed mee omgaan. Gelukkig! Ga vanavond even langs, gelukkig gaat hte de laatste week alweer een stuk beter met haar.

Bedankt voor je medeleven! Daar kunnen somminge mensen in mnijn omgeving nog veel van leren. Onbegrijpelijk soms!
    groetjes jolan

15. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    @ Limmeke, ja lief he, denk ook dat ze 't daarom doet, om me gerust te stellen.

@ jolan, beterschap voor je mama, ze mag nu zeker wel verwend worden.

@ gaby, nee geen test bij de ha gedaan, ze heeft alleen aan m'n buik gevoeld en geluisterd.
    Normaal niet nee, alleen 2 cycli na de curretage, daarom vind ik 't allemaal zo raar.

16. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Hele fijne huisarts. Haar mening doet eigenlijk niet toe, want je weet zelf het beste voor je lijf, maar wel fijn dat ze je doorstuurt!

17. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    r.e.s.p.e.c.t terug voor Lims aanstaande!

18. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Wat is het toch een vreselijke ziekte! Sterkte en huggies!

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ooh het leven is zo vaak vermoeiend... Ik zie het allemaal even niet meer zitten hoor...

20. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ja ze is echt heel fijn, heb tot nu toe alleen goede ervaring met haar, ze is ook heel open en vertelt over zichzelf.
    Ze zei trouwens dat stress een zwangerschap niet hoeft te beinvloeden, er zijn genoeg mensen die onder hoge stress leven en zo zwanger raken.
    Zelf was ze binnen 1 maand zwanger en daarna nooit meer, ook zoiets...

Deel Deze Pagina