Dat is waar, maar je kan ook echte filmpjes neerzetten. ik zal het zo uitleggen op mmm.. ja ik mag ff online zijn ben aan het eten...
Nahh zeg, das ook flink stom, tjonge jonge Maar dus nu morgen langs voor ei echo. Hou je dan die vervangende gyn of krijg je n andere? Deze is niet duidelijk en dat heb je jusit nu zo nodig. *knuff*
nou heb antwoord terug gekregen van spirigarden: Hallo Debby, Dank voor je mailtje. Hopelijk doet (of deed) het armbandje ook zijn werk, maar ik denk dat het een zwak plekje in het elastiek was, waardoor het armbandje kapot is gegaan. Kun je ons je adres doorgeven? Dan zullen we je een nieuw armbandje sturen. Met vriendelijke groet,
meisje ben zo weer op pad, cursus hele middag dus tot vanavond.... onee, heb vanavond ouderavond... misschien er even nog voor of tussendoor
idd Small..goed om te weten dat hun service goed is Veel plezier op de cursus vanmiddag...tot morgen!
De makelaar komt straks langs om onze Maisonette te beoordelen en te koop te zetten.. Hopelijk kunnen we dan snel naar overijssel terug verhuizen /me stuurt natjes van Jedi's rug af aangezien Jedi haar werk al af heeft