Wat zijn jullie allemaal spraakzaam Ik moet alweer weg, snel koken en vanavond een werk-receptie...bleh!
wij kunnen ons droomhuis ookniet kopen aangezien de makelaar ons huis heel laag taxeert terwijl wij het zelf nog maar 9 maand geleden gekocht hebben ik nu depri wou heel graag terug verhuizen maar jah niet met zon enorme schuld omdat we dan van dit huis af willen....
@ Naiobi: same here @ limmie en elke: whahahaha... blijft lachen met jullie @ mezelf: je spoort niet. Ik stink (ja echt ik produceer lichaamsgeuren vanonder mijn armen en vanuit mijn mond) en ik kan overal om janken. Twee minuten later zit ik te brullen.... van het lachen... Het lijkt wel of de PMS klachten vroeg beginnen deze maand... Overigens ga ik nu even eten... en ik weet nog niet of ik online kom... ben erg moe en ga lekker tv kijken...
he meisjes, hier even smalletje voordat ze weer naar ouderavond moet.... eerst maar weer even bijlezen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben der weer! @elke&lim: echt keihard lachen hier in mijn 1tje whooohiiiiihiiiiiiiiiii! die pantoffels! dat nummerbord! GIL! nou hep de reis van een niet nader te noemen klein durp in de buurt van meppel helemaaaaaaaaaal naar het enschedese overleefd! 8) koppelen met mijn rechter grote teen: EItje! fijne high lightjes in haar en en passent (en hinkelent!) 1 bloemenjurkje, 2 rokjes en 3 truitjes gekocht! HA! en toen? toen gingk een fruitkat-test doen. en toen? zie ik met mn scherpe ogen gewoon weer dat '2e lijntje waar dat lijntje zou moeten zitten' hield hem net enorm voor een lamp voor het raam, terwijl de buurman (die net een baby heeft gekregen, de rotkerel, hij wel) langs liep ik moet foto nemen als vriend thuis is dan dan p pc huppelen voor jullie mening! GIL hier nog wat spannends gebeurd behalve de intenet-gestapo die achter jedid aan zit hi hih hihii? smak klingel
goede vraag elke! waar=sjors? ze zit toch niet alleen in de krakkekar te koekeloeren he? @lautjuh: ooooooooo meisje KNUF KNUF KNUF.. rustigaan jij he... knuf kling
tjemig klingelding, ik snap je bericht niet vanaf die fruitkast test? Heb je een zw test gedaan en je ziet een 2e lijntje?
werk ze Gaby @ Limmeke, even checken of ik het goed begrijp, makkelijk omdat ze dachten dat ze je vol konden plannen...., of dat je eigenvervoer hebt en daardoor overal inzetbaar bent, of gewoon dat ze het nu snappen...?