@naiobo: zou nog maar eens een andere makelaar raadplegen. @gaby: jeetje, balen, clomid omhoog... maar duimen dan dat je niet ongie gaat worden! Hoe was het bij UWV gisteren? Hier ook beetje dipje wat gezondheid betreft. Ben zo moe.. kan gewoon niet wakker worden.
moe miss wel zwanger ja bij de uwv dat is nog met vraag tekens ? ze moet eerst ook met de wetgever erover hebben omdat ik natuurlijk al een aantal jaren heb gewerkt! maar het was een hele lieve vrouw die arts! ze zei ook jij heb wel de heletijd op je teentjes gelopen met werken! en ze begreep me ook heel erg goed! dus ik moet nu gewoon afwachten tot de volgende brief
Nou.. hoop het heel erg, laat me deze maand ook wel beetje gek maken door de pendelaars.. Op ememem staat lijstje klachtjes, liegt er niet om! Maar heb altijd die klachten, op 2 dingen na. Spannend UWV! Dat je iemand hebt die met je meevoelt is al een goed voorteken. Hoop dat het snel rond is voor je, dan valt er denk ik een last van je af!
pfff daar word je altijd knetter van die wachtbank :x heel erg fijn dat die vrouw zo lief was idd! ze leefde echt met me mee! ik zat al te denken ik krijg natuurlijk weer een heel kil iemand , maar gelukkig dus niet
morge hihi dat is niet dom hoor dan heb je een hormoon afwijking een langere cyclus en je kan cystes in je eierstokken krijgen maar je eitjes kunnen ook moeilijk groeien
Morgen dames, even snel want na een vrije dag ligt er ineens een lading werk waar ik niet goed van wordt. @survivor: hele dikke knuf meid! @sjors: een jongen! Vandaar dat we je hier niet meer zagen @gaby: volgens mij solliciteert die gyn naar een heet klingel-strijkijzer. @naiobi: zéker nog een makelaar laten komen, liefst nog meer. Bij ons zat er meer dan 30.000 euro tussen de hoogste en de laagste 'taxatie', en we hebben het hier over een huis van onder de 250 duizend. @jedid: loop je nog leeg of zijn je darmen al wat rustiger? @all: fijne dag vandaag en tot laters!
@ Gaby, jeetje wat een pruster gyn was die andere dan zeg, mag je bij deze gyn blijven? maar eitje dus nog niet gesprongen.... verdorie. Betekend wel dat je no goptijd bent voor klussen. Niet leuk dat je meer medicijnen moet nemen straks. En PCO, had die andere gyn niet vrtled, echt mega prutser zeg. ben benieuwd naar volgende brief UWV... @ Jedid, tijd voor dropjes en honing in je thee @ Sjors, wat fijn dat je er weer bent, jeetje wat spannend allemaal. Hoe weet je nou dat he tnu niet raak is en wel super spannend als je straks misschien met eigen vriendje aan de slag zou kunnen (zo leuk voor je, vriendje ) @ Naiobi, jeetje wat een verschil zeg, zijn de prijzen zo erg gezakt. tjonge. Maar snel naar je eigen plekje is je ook wel wat waard denk ik... kijken of het tegen elkaar opweegt.
nee ik moet naar een andere! ik was nu ook in een ander ziekenhuis omdat daar als eerste een plekje vrij was maar hoef gelukkig niet naar die gyn die mij alleen die clomid had voorgeschreven! yinte idd we hebben al genoeg hormonen, mja ik blijkbaar dus niet genoeg
Ouderavond was trouwens zeer informatief. Was dieetiste uitgenodig. Legde uit over eetpatroon kinderen en wat zo ongeveer per dag nodig hebben. En wee doen het niet eens zo slecht
ja doet je kleintje het ook okey joh een dieetiste zitten er zoveel kinderen met over gewicht dan of zo ?