Ja, ze doet het goed Zijn er veel hoor met overgewicht. En veel kindjes die met n jaar of 10 flink overgewicht hebben, en dat komt dan door al verkeerde voeding vanaf geboorte. @ Debs, dacht soms beetje ongezond, is echt vlees monstertje, blijkt goed
@mila hmmm ik duim voor je Ik slaap sinds de mk ook als een blok ben nog eerder in slaap dan me vriend pffff en dat zegt wat @Smallville jah onze eigen buurt weer terug zegt veel maar jah dan is het niet het droomhuis wat ik al op het oog had @Cindy Die makelaar heeft bijna alle huizen in de buurt te koop bij hun, dus als wij ons huis dan duurder aanbieden komen we er misschien helemaal niet vanaf DRAMA HUIS VERKOPEN @Sjors Die man weet hopelijk wel van je kinderwens af ? Of wil je het voor hem nog wel een jaar bedenktijd geven?
@Smallville ik weet niet wanneer mijn ei is Ik heb gewoon mijn oude cyclus ingevuld voor de vmk en maar hopen dat het ook zo is..
Neonie Gefeliciteerd! De rest lees ik vanmiddag wel even verder. Moet me nu haasten met m'n dochter naar het ziekenhuis voor een foto.
goeiemiddag @smalletje: ik heb 2 kids met overgewicht waarvan 1 al 4 jaar onder behandeling staat van dietiste. Aan hun voeding is dus niets aan op te merken, ik doe het wat dat betreft al jaren goed. Bij hun heeft het veel te maken met erfelijkheid, hun pa's kant zijn allemaal van die tientonners. Ze mogen dan ook niet op dieet, maar worden wel 3maandelijks gecontroleerd. @ gaby: wat balen van je ei! Maar als die pas over dag of 5 gaat springen.. hoe komt het dan dat je al dikke week last hebt van aankomende eisprong? is dat ook bijwerking clomid of kan het toch zo zijn dat er al 1 ei is geweest en dat er later nog ei is gerijpt? ( je leest vaker van 2 eisprongen per maand)
het zit hem idd niet altijd in het eetpatroon van mensen ( al denken vele wel dat het zo is dat elke pondje door ut mondje gaat) Lekker werkochtend gehad lim?
@ Limmetje, das ook zielig, denkt iedereen dat ie veel eet maar zit gewoon in zijn genen (om die rede durf ik ook geen patatje in openbaar te eten)
werken ging wel debs.. hehe smalletje.. kheb maling aan wat men vind wat ik in openbaar eet. pfff.. lig bijna te rollen van de buikkrampen.. eens even een toiletbezoekje proberen..
Hey meiden! Ik ben jarig... Voel me niet zo Ach ja ik gaan gewoon lekker kleppen met zw.pag peeps! Hey weet iemand toevallig of je utrogestan kan gaan gebruiken 7 dagen na je eisprong?
dag schatjes ik ga eerst even 100 uur onder de douche staan en dan eens lekker bijlezen. heb al wel slecht nieuws meegekregen: survivor what happened? heel veel sterkte meisje.... snik.... KNUF liefs overtijdzonderpositestklingel
@puzz: ooooooo! de 'smal' is een SMAK maar ik denk dat je ook wel blij wordt als je smallville op je verjaardag krijgt hihihihih ....hee zeg; kan je ook ongi worden via je MOND tandenpoetsen meets horror zonet onder de douche! echt bekvol puur bloed geen beetje drupje spuug zegmaar! BEHHHHHHH en neen [-X ik laat dit hier niet even 'terloops' vallen in de hoop dat ik hoop krijg van de experts, die weten dat dit ook een zwangersymptoom KAN zijn.. want dat weet ik zelf ook... maar ja zolang clearblue 2x en matcare 2x (op 1 nepstreepdiejegewoonzelfverzintstreep na) én de fruitkat mij trakteren op nega testen... GROM en temp is ook stom. zo dat was genoeg ego, ik ga zo een megareageerverhaal aan IEDEREEN schrijven: you are all warned! liefs klingel http://www.fertilityfriend.com/home/202f6d