klingetje, zie ik nou goed dat je vadaag weer getest hebt? En die temp is toch nog niet echt een daling op dip volgens mij hoor. Ik ga gewoon heel hard roepen dat je zwanger bent!
Toch nog even pessimistje spelen: toevallig geen pillen/medicijnen geslikt waarvan je bloedend tandvlees kan krijgen?
hi lieve cin.. ja ik snap niet; temp doet niet droppen maar testen doen ook niet posi worden. zal wel iets klem zitten (heb ik al helemaal bedacht vannacht: verstopte eileider rechts dacht ik opeens ) morgen dok dus dat komt toevallig (of niet) goed uit
neey niks geslikt! alleen mijn brave foliumzuurtjes slik ik. maar juist fijn dat je pessi en kritisch bent; vind ik persoonlijk veel fijner dan ongefundeerd hoop geven!
Hallo mensen, Ik loop al twee dagen niet meer leeg...Ze zijn wel duidelijk in de weer Erhm nee dank je... het idee maakt me al misselijk Gefeliciteerd De vergadering is over en ik ben nu aan het proberen mijn twee broodje naar binnen aan het krijgen. Weet je dat wanneer je let op je eten dat ik dan moeite krijg met eten. Ik was gisteren heel erg moe toen ik mijn stagemap ging weg brengen het was niet normaal. Ik dacht dat ik ter plekke van mijn stokje ging. Ik had me toch honger. Had alleen niets bij mij. Ik heb gelijk in de winkel een paar pakken meeneem koek gehaald. Het laatste zeurtje. Mijn broek past niet. nee hij zakt niet van mijn kont af, maar hij zit krap. Mijn darmen zijn echt van slag... grom.. het lijkt wel alsof ik 12 weken zwanger ben... ik zal een foto op ememem zetten... Gromdiddle
Dat vind ik zelf ook altijd prettig, hoewel ik over het algemeen (en vooral bij mezelf) beter ben in het ongefundeerde hoop gedeelte... En hoe kom je nou ineens bij een verstopte eileider? Jedid: Da's ook niet fijn, zit je nu verstopt?
@jedid: wat je zelf ook zegt klopt denk ik als een (august)bus: hoe meer je er mee bezig bent, bv met eten, hoe meer het tegen gaat staan... ik zou dan ook persoonlijk niet, vóórdat je bij de dok bent geweest, er een hele studie compleet met foto's van maken.. om rustig te blijven en omdat het wellicht zonde van de stress(?) en tijd is maar als je je er juist lekkerder bij voelt: uiteraard wel doen! @cin: kweeniet. hoewel ik vrij wetenschappelijk alles benader (feiten!) kan ik snachts nog wel eens een beetje piekerig rare dingen verzinnen.. omdat ik al 5 dagen van die ei-pijn heb, en ik alleen rechts ei-pijn heb sowieso (maar dat schijnt OK te zijn) misschien beetje verleden ding qua alles wat met baarmoeder+eng te maken heeft.. zeg! jouw temp klimt mooi op trouwens! heb je een goed gevoel over deze maand? liefs kling
@ klingeling: zoals gewoonlijk heb je gelijk. Het is wel moeilijk, want ik moet mijn eten opschrijven. Dit is dus confronterend, want bij elke hap denk je er wel aan. Nou morgen zul je wel wat er over te horen krijgen, maar nu ff niet meer...*knuf*
@jedid: zag je fotootje op mmm...... poeeehhh heeee! Hopen dat de dok je snel kan helpen @klingel: misschien dat een paarse glittertest wel posi uitslaat? Waarom moeten die dingen altijd wit zijn en een roze of blauw streepje.. Wij willen gewoon glittertest met metallic paarse streepjes en glitters! (ps snap jouw lijfje ff niet hoor) @cin: wat hoor ik nou, gaat je tempkaartje zo goed? @mijzelf: zit met koorts, loopneus en voel me zielig... Net arbeidsinspectie gehad (lees baas=paps) hahaha nou ben goedgekeurd om thuis te blijven zitten hoor hihi
meiske. je moet doen wat het beste voelt voor je. opschrijven moet je zeker doen; een enorm 'verslag' ervan maken wellicht niet. omdat het dan veel te groot wordt wellicht *dit is weer 1 en al bescherm-ingrijp-bemoeienis van moeder klingel. zeg maar als ik er mee op moet houden*
ps jedid: heb je niet stiekum enorme echte stress gehad (bv giga ruzie met je vriend ofzo)? dan val ik ook zo echt 5 kilo af (op 58 )(bij 1.82)( ) en dat zijn niet de strijkijzers die ik dan af val morgen zal dok je helpen! en mij ook! we hebben een dubbeldate 8) @natjes: ziekje zieligje? KNUFFELTHEEKRUIKJEDEKENTJE! rustigaandoen! en ben het helemaal met je eens qua glittertesten! 8) grutjes jullie beginnen me nu al wel echt te kennen als jullie weten wat mijn hoofdingredient is! smak (of een smallville zo je wil)
Denk dat die glittertesten een gat in de markt zijn aangezien het toch op foto vastgelegd zal worden als je posi test... Staat dan toch helemaal super een knalroze glittertest ofzo? Een nieuw handelsmerk? We kunnen het wel in productie nemen. " de maffe melige meiden positieve knalroze glittertesten "
*gebruiksaanwijzing van de maffe melige meiden knalroze glittertest* Voor gebruik eerst in maanlicht leggen zodat ie positief gestemd is Afspoelen met koud water en dan een nacht onder je hoofdkussen. De volgende ochtend kan je hem gebruiken. Praat lief tegen je testje zodat ie niet bang wordt. Houdt de test 10 sec in de urine en lees na 5 minuten de test af. Indien er niks te zien is kan deze test in 1 beweging uit elkaar gehouden worden. Met bijgevoegd vergrootglas kan je dan speuren naar tekenen van lijntjes...... Indien je dan niks ziet probeer je er direct nog één en nog één... (hahaha )
@NATJES briljantttt wij beginnen gewoon, ziek en mank en al, een florerende fluoriscerende glittertesten (immer posi?) handel!
Geen gevoel eigenlijk Ik bedenk me net dat ik dat, hou je vast, broodje filet americain waarschijnlijk beter niet had kunnen eten als lunch... Totáál niet aan gedacht, dus als dat een voorbode moet zijn dan zal ik wel ongi worden over een week, of twee. Ik heb geen idee, hihi. Ik weet alleen dat manlief vanochtend erg teleurgesteld was over m'n temp. Hij wacht op het dipje, haha.
@ Puzzcat: Gefeliciteerd met je verjaardag! Weet jij toevallig wat je tegen een fistel kan doen, behalve dagelijks in een bad met soda of biotex gaan zitten? @ Small en Debs: Ze hebben een foto gemaakt van haar scheenbeen en enkel om te kijken of er afwijkingen zijn aan het bot. De laatste maanden klaagt ze veel over pijn en ze willen uitsluiten dat er niks met het bot aan de hand is. @ Natjes: Beterschap! Op mijn ovu-test is nu een licht streepje te zien. Ben benieuwd wanneer hij er vanaf knalt al denk ik dat ik dat al wel weet. Zal zaterdag wel een posi test hebben, als ik weg ben Zal zo nog even de dietiste bellen voor m'n dochter i.v.m. haar allergie. Goed dat jullie het daar over hadden. Ze is trouwens erg handig geweest....... ze heeft met een 'toversteen' op onze auto gekrast Opeens hoor ik 'kijk mam, ik kan met deze toversteen tekenen'. Nu hebben we rondjes op de auto in de lak. Ze was zich van geen kwaad bewust en zei dat ik even door de wasstraat moest om het eraf te halen.