Stomme scriptie en stomme stage... Ik kan me heel slecht concentreren. Heb drie zinnen op papier gezet en die zijn ook al slecht...
dat weet ik, maar ik kan het niet van mij afzetten... Eindelijk is er wel iets met mijn computer gelukt... dat was ook ff frustrerend...
@ Gaby, scheelt je weer @ Limmeke, wat een vreselijke lul die collega van je mannetje. @ Nour, fijn dat je naar de Gyn en dat zonder echt te moeten zeuren ofzo. Fijn dat ze zo aardig is je ha. @ Jedidjah, *knuf* kan ik iets voor je doen? Hele dag druk geweest met niets doen. Heb wat templates gedownload voor psp (paint shop pro), lijkt me leuk om wat te gaan knutselsen, soort van digitaal scrapen. EN wat een honde weer zeg...en dan is het hier in het dorp kermis (voor de onbekenden, kermis betekend hier dat er ergens een kermis staat maar ook 3 biertenten en daar gaat het eigenlijk om, hele dorp 3 dagen dronken) maar ja al die mensen die vanochtend zijn begonnen met het eerste deuntje (1e biertje 11.00) zijn allang dronken dus merken dat net meer Als het morgen droog is gaan we wel even naar de echte kermis met de kindjes (samen met man, zusje, neefje en moeder) Mijn vader en zwager dolen dan waarschijnlijk flink aangeschoten rond bij de harddraverij.
klingel komt trug na drukke lange dag *whats new* EEEEE hebben we een aparte clupperdeclup voor de augustBUS? giga, dat lost veel zorgen op heheheh! heel ememem hierheen, of andersom natuurlijk wordt nu wel multitasken hoor...! nog nieuws? kreeg mee dat puzz ongi is? HUIL........ *knuf* liefs klingel
hey hey ja puzz is ongie geworden haha tis nu puzzelen waar iedereen is hé maar het is nu heel erg rustig vooral! maar overdag zit iedereen gewoon hier er word bijna niet gepraat in augustus of oktober liefs gaby
Heeeeey hallo allemaal Hoe is het hier? @natjes, balen dat je last hebt van je knallende koppijn daar wordt je ook moe van! Nog even en je mag naar de gyn @yinthe, idd mooi kado zeg! @ppa, ik zie dat je pendel voor augustus niet is uitgekomen? Balen joh, kan me voorstellen dat je er dan toch klein beetje rekening mee houdt @debs, jammer van je nega test! @Jedidjah, spannend solliciatie, waarvoor? @debs,.......lief berichtje van je hubbie! @nour, fijn dat je zo snel al terecht kan @lijners.......hier nog zo 1 @mamay, ja dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk je mannetje vertellen. En lekker adrenaline kwijt bij Madonna. @jedid, misschien moet je toch eens opzoek naar de schrijver van dat beruchte boek van hier. Die schrijver kon ook goed schrijven @giegel, leuk zo'n viervoeter, wij hebben er ook 1, een boxer, skatje @gaby, he getsie, weer darmonderzoek. Balen,10e keer?! @limmeke, wat een eikel zeg die collega van je hubbie, die moet een flink op zijn muil gaan. @nour, wat goed dat je ha je doorstuurt, Super! @jolan, sterkte met je moeder meis! Heel lief dat je bloemetje voor haar meeneemt. Heftig hoor die bestraling en kuren. Ik ben mijn moeder aan die ziekte verloren. Knufff @jedid, Knuffel meid @small, ja die kermissen kennen we hier ook wel Zooww heel verhaal ondertussen geworden. Ik heb vandaag bericht gehad dat ik ben afgewezen voor mijn sollicitatie. Baal ik wel een beetje van. Ik had er wel een goed gevoel over. Vanavond mijn super laarzen opgehaald. Ben helemaal blij Ik heb afgelopen maand voor de gein mijn temp eens bijgehouden maar nu zegt FF dat ik mijn ei afgelopen vrijdag al heb gehad? Officieel volgens banner vandaag eisprong maar voel niks, maandag voelde ik wel krampjes enzo misschien ei iets vroeger geweest? Ik hoop niet vrijdag want dan hebben we net te laat gesekst?
Bowen hoiii, zo jij heb een hele waslijst ja iets van de 10de keer ken zelfs al meer geweest zijn heb die onderzoeken al vanaf me 16 de dus dan loop het op! hé meid balen dat je niet ben aangenomen maar de nieuwe laarzen beurde je zeker wel weer op ik ben sins me vorige ronde met temperaturen begonnen maar snap er soms ook helemaal niks van heb je wel op die dag geklust dan?
Stoppen en iemand anders naar laten kijken werkt goed. Dat je het zelf slecht vindt, wil niet zeggen dat het slecht IS. verder werkte een strakke deadline vroeger wel goed voor mij. Wanneer moet ie af zijn?
Goedenavond lieve meiden! Hoe is het hier? Veel te veel blz. om bij te lezen, hoe doen jullie dat toch....