En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @cin, ik denk dat weekje voor NOD filet americain ttaal geen kwaad kan. no worries!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden
    mag ik even klagen?
    Ik zit zo ontzettend ineen dip sinds ik vorige week ongi geworden ben. En eigenlijk nog niet eens zo zeer om mn ongi, maar meer omdat mn luteale fase weer voor de tweede keer 10 dagen was. :( Maak me er zorgen om. De één zegt dat 10 dagen nog wel kan, de ander zegt het is te kort.
    Ik vind de stap naar de huisarts groot, die ziet me al aankomen. Ben net 3 rondes bezig.... Zou het door het ontpillen kunnen komen? Zijn er hier meer meiden die minder dan 14 dagen tussen ei en ongi hebben? Bij mij zitten er 11/12 dagen tussen positieve test en ongi, maar ja mn ei is natuurlijk niet tegelijk met mn positieve test.

Sorry weer genoeg gemeut! Hoe is het verder hier?
    groetjes jolan

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Giegel, o das zielig als meisje zoveel pijn heeft, hopelijk iets duidelijks te zien wat snel en makkelijk te verhelpen is.
    Tenminste lijkt mijn beter dat ze iets kunnen vinden dan niets, blijft ze pijn houden en artsen kunnen niets vinden....
    Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Wil ook wel glittertestjes :)

Meisje sheb even dipje, moeilijk gesprek hegouden hier tegen collega die al het wert pikt, wel beetje uitgesproken, maar of het ook gaat werken....
    Gaat met mij meteen weer fout, meteen weer last van mijn Fibromyalgie, dat zich uit in hoofdpijn, pijn in schouders, nek
    En dat probeer ik dan natuurlijk weer weg te eten.
    Wat natuurlijk niet lukt..... gelukkig heb ik niet meer zoveel eetwerk hier op werk liggen, maar als ik straks thuis ben ga ik zeker alle kasten af........

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingeling: je mag mamsel spelen hoor... dat heb ik wel nodig. Erhm stress... ja en nee. Ik had een maand geleden stress en nu niet meer eigenlijk. dus...

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @jolan: ik heb er geen verstand van maar dacht niet dat een LF van tien dagen te kort was?

@kling: ach ja, eigenlijk weet ik het ook wel, maar ik merk dat ik er in vergelijking met afgeopen ronde veel minder op let. Ik heb gisteren op de receptie ook een glaasje wijn genomen.
    Ik moet alleen nog even een smoes verzinnen voor zaterdag, dan ga ik eten en stappen met vriendinnen. Óf ik vertel ze waar we mee bezig zijn, óf ik zeg gewoon dat ik de verloren kilo's er niet direct weer bij wil drinken...maar of ze dat laatste gaan slikken betwijfel ik.

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    small: da's ook apart, meestal hoor je van collega's die hun werk proberen te lozen!

gieg: ik hoop dat ze niets verdachts zien aan het bot!

@mezelf: hup! aan het werk jij!

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Wanneer krijg je de uitslag ? beter idd ff laten nakijken dan haar met pijn rond te laten lopen ;)

ik heb nog 3 dagen te gaan maar gezien onze verhuizing en vermoeidheid zal er wederom deze maand niks van komen dus nog een een rodnje voor mij ;) maar dat moet dan ook wel de laatste zijn en dan op roze aub :D

heb je niet ontzettend je lach in moeten houden toen ze ze mama doe hem even door de wasstraat dan is het er zo weer af :confused: ...ik zou dubbel liggen ( was wel eerst een beetje boos geworden als ik die krassen had gezien) ;)

Ai ai Smallie: moeilijke gesprekken zijn altijd rot om te voeren...snap je "vreet"buitje heel goed hoor...zo beni k ook als ik me elendig voel of een dippertje heb ;)

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden!

Jep maar denk niet dat je het wilt weten...
    Je krijgt dan een elestiekje door je fistels naar buiten,en die houden je fistels open
    Of als je radicaal wilt doen halen ze alles weg...

Ik spoel trouwends met een douche kop,doe er verders niks aan alleen maandverbandjes dragen en dan van die extreme goedkope waar geen plastic aan zit Want dat isoleert weer teveel waardoor je ontstekingen krijgt

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De uitslag gaat naar de huisarts en zouden ze over 3 á 4 werkdagen moeten hebben. Ben wel benieuwd en heb nog geprobeerd of ze op de röntgen al wat wilden loslaten, maar ze zeiden helaas niets.

Spannend weekend voor jullie!
    Kamertje voor beeb is al klaar, dus dan inderdaad volgende maand maar op roze! Tegelijk met mij in november :)

Ik heb inderdaad mijn lachen moeten inhouden en ze bedoelde het ook heel erg lief. Ze was zich van geen kwaad bewust en bedoelde het als een 'opsteker' (als iets goeds dus). Heb haar even goed duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hmz oke, ik blijf het eerst wel even proberen met de douche.
    Heb het al eerder gehad, maar dat is alweer even geleden, toen moest ik dagelijks met mn achterwerk in een biotexbad gaan zitten.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @Jolan: ik heb ook een LF van 10/11 dagen.

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    zit nu aan de krentjes die ik nog in mijn tas had, eigenlijk voor kleine meid.....

@ Jolan, je kan op FF naar de chartt gallery kijken en dan pregnancy en Short Luteal Phase kiezen

@ Cin, ja deze pikt alles in, niet leuk. Is heerlijk als ie even n paar dagen weg is, heb ik het gevoel weer lekker normaal aan heet werk te zijn, gewardeerd te voelen etc.

@ Debs, erg moeilijk, ...... zat met tranen in mijn ogen, 1tje is zelfs ontglipt..... gebeurd gewoon.
    Dacht ook wel dat ik niet de enige was met die "vreet" buitje

13. puzzcat24

Ik zou gewoon gaan spoelen met de douche,maar meid is het ook ontstoken?
    Ohh een tip:
    We hebben een wc in de douche (toevallig) en ik ga daar altijd op zitten en benen wijd :oops: en goed spoelen Misschien een idee om een plastic krukje in de douche te zetten of als je een wc daar hebt daarop gaan zitten ;)

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, heb je dat altijd gehad? ook met je andere 2 zwangerschappen?

haha jeetje wat een verhaal over fistels..... hou maar op, mn man had er ook 1. Kreeg dat net voordat we gingen trouwen, moest eraan geopereerd worden, heeft 3/4 maanden geduurd voordat het dicht was. Rare dingen die fistels

15. puzzcat24

Ik heb de ziekte van crohn en het zal altijd een probleem blijven voor mij... :cry: :cry:

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik ben er nog niet zo lang achter dat ik geen 14 dagen heb. Heb gelezen dat je minimaal 10 dagen nodig hebt om zwanger te kunnen raken, maar toch lees je ook vaak dat er mensen zijn die met een kortere LF spontaan zwanger worden.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    uhhhhh misschien ben ik heel blond hoor, maar kan hetn iet vinden :( hoe kan ik dan short luteal phase zien?

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hij is niet ontstoken, maar wel pijnlijk en daardoor herkende ik het ook net als de vorige keer.
    Ik heb geen crohn, maar wel vaak darmproblemen die zijn verergerd sinds april.
    Wij hebben een bad met een zitje erin, dus kan daarop wel gaan zitten :)
    Bij de wc kan niet omdat we geen afvoerputje hebben in de badkamer verder (alleen in het bad waar de douche boven hangt).

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja idd heb ook gelezen dat 10 nog wel kan, alleen vind ik het voor mezelf moeilijk te bepalen hoe lang het nou precies is bij mij. Ik had zeg maar op za 30 aug. een positieve o-test en op 10 sept. werd ik savonds laat ongi.... vind het moeilijk om te bepalen wanneer ik mn ei had en dus hoeveel dagen er tussen zaten.. hoe bereken jij dat dan?

Deel Deze Pagina