En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi giegel,
    heb jij ok last van een fistel?
    ik weet dat ze tegen mn man zeiden dat hij juist niet in bad mocht omdat dan het vuil er weer in ging. Spoelen is het beste en een echte fistel kan volgens mij alleen operatief verwijderd worden omdat het gewoon ene soort gangetje is. Of heb je een abses?

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jaaaa! Ik leef nog ;)

Ga even snel wat nieuwtjes proberen te lezen.

Korte update misschien?

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wil je de plaatjes zien van zwangerschappen met korte LF...

Zeg maar dan leid ik je er naar toe.

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owowowow... ik zit heerlijk te nietsen... iemand nog wat leuks te melden?

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja doe maar....

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Aaah, Puzz is jarig:

GEFELICITEERD!

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De vorige keer was het een fistel zeiden ze en nu ben ik er niet mee naar de dokter geweest omdat het hetzelfde voelt en eruit ziet.
    Ze zeiden de vorige keer ook wel dat de kans groot was dat het terug zou komen en dat het dan operatief verwijderd moest worden. Maar ik probeer het eerst wel weer met spoelen, want heb geen zin om weer het ziekenhuis in te gaan voor iets anders dan een bevalling :p

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    update:

Zomaar een dag uit het leven van de augustusbussers:

Kreupele Klingel voelt zich zo onthand dat ze ruzie met iedereen zoekt en als je haar eisen niet inwilligd, begint ze royaal met strijkijzers te gooien, Giegel heeft iets met Fistels maar dan weer andere dan die cactussen die bij limmeke op de vensterbank staan, Debs is te moe voor sex en besluit eigenhandig alle pendels in de wind te slaan en weer ronde te wachten, Smalletje heeft een eetprobleem in het openbaar, Natjes is al dagen haar bijholtes aan het zoeken, die waren nl verstopt, Jolan en ondergetekende denken nu een tekorte LF te hebben, Eitjes komen en eitjes gaan, Gaby die gaat gewoon voor 2 eitjes, want die loopt al week in haar eigen slijm rond te waden en heeft nu gehoord dat het eigeel pas over 5 dagen aankomt kakken, JD had buikloop en heeft een opgezet buikje en weigert dan nu te eten hoewel ze weet dat ze dat wel moet, Survivor heeft helaas een MK gehad :( en Yinte ging een uurtje slapen en dat is inmiddels 6 uur geleden.

einde update

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    idd eerst proberen met spoelen, je kan altijd nog naar de huisarts gaan!

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ok, schrijf hem even voor je :)

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nee klopt niet,een fistel word niet zo snel geopereert
    Dat doen ze meestal 9 van de 10x met een abces...
    Maar met je kont in de biotex dat is juist het beste,ik moest zelfs van de MDLer een bad aanschaffen ervoor...
    Ik doe dat niet dat kost mij 500 euro...

Dat ik zeg dat met de elastiekjes is alleen om het open te houden
    Je kan medicijnen gebruiken tegen fistels MTX (soort chemo om de fistel uit te drogen)

Echt het beste is SPOELEN SPOELEN SPOELEN!
    (of biotexen hihi,want dat water word juist gezuiverd door dat spulletje)

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    uhhhhh schaam schaam,
    ik ben erg slecht in engels, kan iemand me helpen vertalen hahaha

How do I know if my luteal phase is long enough?

The normal luteal phase length is from 10 to 16 days. If you notice over a few cycles (with clear ovulation patterns on your charts and accurate data collection methods) that your luteal phase is less than 10 days, then this is something to mention to your doctor who will be able to help you. If you have several cycles with well-timed intercourse during your fertile period, and a luteal phase on the short side of normal (10 or 11 days) then you may also consider bringing this up with your doctor who will be able to help you determine whether or not this could be an issue for you.

en dan vooral het dikgedrukte stukje

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hej limmie Ik weiger niet te eten... ikheb al heel veel naar binnen gewerkt, maar dan wil nog niet zeggen dat ik het fijn vind...

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als je meerdere cyclussen hebt met daarin regelmatige sex op de juiste momenten, dus tijdens je vruchtbare dagen, en je LF is aan de korte kant van het normale, 10/11 dagen, dan kan je misschien een bezoekje brengen aan de dokter die met je kan uitzoeken of het een probleem voor jou is of niet.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bedankt lim :D had ik het toch goed begrepen hahahhaha.
    mijn engels is echt belabberd :(

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hmpf..vriendin belt net helemaal happy de peppie: vorige week werd ze tante van een meisje...en vandaag tante geworden van twee knullen :( Leuk voor der

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Voor Jolan:

Bovenin FF zie je de regel met tabjes:
    Chart/Calendar/Weight…./ etc..
    Kies hier: Chart Gallery
    Hier staat een stukje tekst,met daar onder in het vet gedrukt:
    Quiklinks, kies hier voor Search
    Bij het volgende scherm kies je als volgt:
    Category: Pregnancy
    Keywords: With (deze blijft dus gewoon staan) en het vakje rechts ervan kies je
    Short Luteal Phase (<10)
    En kies dan daarna op Search

Je krijgt die verschillende tempkaartjes te zien, met Next page kan je naar de volgende pag……

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Morgen ga jij naar dr hiervoor toch? Dat afvallen en je andere klachten?
    Wat heb je gegeten vandaag als ik vragen mag?

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je wilde gewoon weten of je wel genoeg gesext had he :p

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

How do I know if my luteal phase is long enough?

The normal luteal phase length is from 10 to 16 days. If you notice over a few cycles (with clear ovulation patterns on your charts and accurate data collection methods) that your luteal phase is less than 10 days, then this is something to mention to your doctor who will be able to help you. If you have several cycles with well-timed intercourse during your fertile period, and a luteal phase on the short side of normal (10 or 11 days) then you may also consider bringing this up with your doctor who will be able to help you determine whether or not this could be an issue for you.

Vertaling:normale LF is 10 tot 16 dagen
    Als je alles goed bijgehouden hebt en gemeten met je temp je ovu testjes en je weet presies wanneer je eisprong is,dat je erachter komt dat de LF korter is dan 10 dagen Dan is het verstandig om je dokter te raad plegen
    De dokter kan dan uitmaken of het er iets toe doet of dat het gewoon normaal is voor je

En het staat er 2x hihi ;)

Deel Deze Pagina