En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Hier kan je ook teksten laten vertalen (kies Free Translation)
    http://www.freetranslation.com/

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

goh wat is zo'n bros reep toch lekker :p

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh crap... ik was een film aan het kijken, maar het is onderdeel van een miniserie... Argh waar heb ik de andere onderdelen ook al weer gelaten... Nou ja dan ga ik maar weer muziek luisteren...

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Das een stoere site Dit is wat er gezegt is

De normale luteal faselengte is van 10 tot 16 dagen. Indien u over enkele cyclussen opmerkt (met heldere ovulatie modelleert op uw grafieken en nauwkeurige gegevensverzamelingsmethoden) dat uw luteal fase minder dan 10 dagen is, dan dit is iets om te vermelden naar uw dokter die u zal kunnen helpen. Indien u enkele cyclussen met goed-geregelde betrekkingen tijdens uw vruchtbare periode hebt en en een luteal fase op de korte zijde van normaal (10 of 11 dagen) dan u zult ook zult misschien brengen misschien dit op met uw dokter beschouwen die u zal kunnen helpen vaststelt of dit al of niet een kwestie voor u kon zijn.

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb een lf van 9 a 10 dagen en was dus zwanger. Heb het aan de gyn gevraagd maar het hoeft geen probleem te zijn. Ze wachten net zo lang met ingrijpen als je niet zwanger wordt als bij een ander en pas bij een tweede miskraam gaan ze het onderzoeken...

Hier gaat het vandaag wat beter, buikpijn is iets minder, vloei alleen ontzettend, om de 2 uur een nieuwe super plus, morgen ga ik weer werken.

Heb de afgelopen dagen niet echt veel meegekregen wat er bij jullie allemaal is gebeurd. Nog spannende nieuwtjes?

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en dan moet jij als goeie vriendin helemaal blij met haar meeleven :) Heerlijk he, al die mensen die zwanger zijn en snel bevallen of net bevallen zijn.. zucht

schokkende update

ik ben helemaal niet meer blij als iemand in mijn omgeving zwanger wordt of zwanger is of bevallen gaat of is! Hoorde laatst bij client dat zijn andere hulp nog 2 jaartjes wilt werken, en dan schafte ze een beeb aan ( waren der letterlijke woorden).. stomme muts heeft geen idee dat het wel eens minder easy kan gaan dan ze denkt.. hoewel ik gevoel heb dat om mij heen iedereen de beebs gewoon bij pakje boter geleverd krijgt.. zo zijn ze aan de pil en zo zijn ze 8 maanden later uitgerekend.. oja.. MK? wel nee, dat komt overal voor behalve bij ons.
    Hmpff.. heb ik al gezegd dat ik dus helemaal niet meer blij ben? Op moment dat iemand me liefjes verteld dat ze weer in verwachting zijn, dan slik ik en dan switch ik heel snel van onderwerp. Yup, niet leuk voor de zwangeren, maar dat bomt me op dat moment geen ene......

einde schokkende update

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik moet toch op de site fertility friend zijn? kan die tabjes boven aan niet vinden, alleen aan de linker kant

8. debsje1977

Jeetje meis..morgen alweer? kun je het aan om weer aan de slag te gaan?
    ik moet eerlijk zeggen dat ook ik de ochtend na mijn mk alweer achter mijn bureau zat hoor..maar goed..kan me ook voorstellen dat je zo van slag bent dat werkene cht nog niet lukken wil ;)

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ limmie:

als ontbijt twee bananen (een beetje weinig, maar ik had geen tijd. ik weet het stomme en slappe smoes). Tussendoor een had chocolaatjes en twee bakken thee. Als lunch twee broodjes kaas, drie bakken thee en een glas melk met limonade. Nu heb ik een bak met andere chocolatjes voor mij. Op het ontbijt na ging het goed vandaag... dus...

@ Puzz: handig zo'n tekst...

@ smally: handig zo'n site..

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi lautje
    ja las idd dat je een miskraam had gekregen :( klote! kan er niets anders op zeggen. ben je eindelijk blij dat je zwanger bent, gaat het fout.....

maar jij hebt dus ook een korte lf, gebruik je o-testen? hoe bereken je dan je lf?

11. debsje1977

ECHOECHOECHOECHO...hoor mezelf zo af en toe praten :p

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ limmie: groot gelijk...

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Klik dan eerst in het linker menu My chart, wat kijg je nu?

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    vertaalsite:
    We moeten hier soms redelijk wat vertalen, en ben natuurlijk lui en zoek hoe het makkelijker kan :)

Heb meer van dit soort sites :)

15. debsje1977

ik gebruik vaak lec.com voor de vertaling naar frans en spaans maar omdat onze zinsopbouw anders is maakt tie er ook wel us een rommeltje van :(

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kijk, daar heb ik iets aan! THANKS!

@survivor: wat K*T zeg! Hele dikke knuff.
    @Gieg: fistels, hmmm da's naar. hoop dat je niet teveel pijn hebt!
    @natjes: echt waar, die komen terug. hier een ervaringsexpert ;)

@all: het blijft onrustig in zwanger-wordland. Aangezien ik nog wat HCG heb (ik ben 'pas' 8 weken zwanger) strooi ik dadelijk even voor jullie.

Heb helaas niet zoveel info over/verstand van LF en dergelijke, maar sta jullie voortdurend in mijn gedachten bij meiden!

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG hcg hcg hcg hcg hc.. h... ... drup drup...

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gevonden :D:D thanks

ok dus als ik dit bekijk kan het dus wel... zwanger worden met een korte lf? ach weetje moet me ook gewoon niet zo druk maken.... ben pas 3 maanden bezig en wie weet als ik die o-testen niet gebruikt had, had ik het wel nooit geweten.....

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik ha dzo'n site maar die is toen gestopt. of beter hij was niet meer gratis :)

19. debsje1977

volgens de videopendel kan ik echt nog 1 ronde overslaan hoor ;)
    positest pas op 5 nov

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier zwangere die het totaal niet schokkend vindt hoor. Ik kan niet anders dan meeleven en voel me soms bijna bezwaard te willen klagen over mijn kwaaltjes. Helaas voor jullie ging het zwanger wórden bij mij inderdaad 2x heel makkelijk, maar het zwanger zijn is helaas niet vanzelfsprekend. MK's of bloedingen zijn idd aan de orde van de dag, dus mensen moeten gewoon beter nadenken voordat ze zoiets raars zeggen.

Nogmaals: steun voor jullie van een zwangere! (die zelf heel trots is, maar ook realistisch(er) is geworden sinds mijn deelname hier)

Deel Deze Pagina