lautje: meerdere.. en mijn cyclus is elke keer erna meteen op gang gekomen lol smalletje.. dat is gewoon ouderdomsacne meis kheb net DE vraag aan boek net antwoorden gesteld: Ben ik zwanger? antwoord: Ja, zeker weten volgende vraag: word het weer een MK? antwoord: tuurlijk, dit lukt je? ben ik zwanger in oktober 2008? antwoord: helaas niet nou ja zeg, stom boek!
mennnn dat boek is echt wazig. ik vraag: heb ik ovre 2 weken een positieve zw test in handen: antwoord: vraag het je vader! dit is nog erger dan die hoe ziet je baby eruit pagina
Hihihi mijn eerste vraag was ook, word ik deze ronde zwanger? En mijn tweede, wordt het een jongentje?
ehmmm kweet niet wat mijn pappie allemaal doet whahahaha maar ik stelde de vraag: word de hele augustusbus deze maand zwanger? en weer moest ik dat pappie vragen... uhm... toch maar eens checken wat zijn nieuwe hobby is hahahahahaha
rofl leuk om te zien hoe debs zinvolle invulling geeft aan haar werkdag en dan rustig de foon laat rinkelen
ja nu zeg je me wat :-k ik had daar nog nooit van gehoort wat je nu zegt,anders had ik die vraag wel aan de gyn gesteld maar denk niet dat ik al een eisprong heb gehad want ander moet hij al in me baarmoeder te zien zijn ! maar ik baal niet echt van me ei maar nu meer de gedacht mocht ik nu niet zwanger raken dat de dosis hoger gaat worden ga weer ff bijlezen nu