En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yeah debs... zou mooi zijn dan als je dat kamertje kon krijgen.

ik weet nog bij nr 1.... bedje stond in kamertje.. mooi hemeltje erom heen etc.. eerste wat mijn kraamhulp deed was hemeltje etc verwijderen want dat was niet veilig hahaha

sta je daar als nieuwe mama...

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    yep zoiets dus en ze worden nog steeds verkocht god weet wat ze kosten.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Leuk Debs!

Hier ook dat prijzendilemma..

Voor Siem bijna alles tweedehands gekocht, behalve dan de hydrofiele luiers en de kleertjes natuurlijk. Maar kamertje is tweedehands, kinderwagen/buggy, zelfs maxi-cosi. Was maar € 50,- kwijt en voor wagen slechts €150,-
    Kamertje dan nog wel 600,- maar nieuw was die 1300,- We vonden hem mooi genoeg om die 600 uit te geven, maar dan wel inclusief wandplankje, matras en heel veel extra's die die lieve mensen nog meegaven.

Nu weer op zoek naar tweedehands bedje voor Siem + commode. Tenzij we voor rond €400,- nieuw klaar kunnen zijn, bij bijv. IKEA

Kinderwagen hier trouwens ook nog oké. Ga hem alleen met de bak gebruiken en daarna z.s.m. gewone buggy. Dát scheelt ruimte ne gewicht!

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hemeltje nie veilig? :confused:

dus mag geen hemeltje op bedje hebben dan dus?
    of was dat nog in de oudheid ?

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik gaat ff hond uit mand sjorren en buiten mikken en daarna eten.

tot laters ;)

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Cin ehhhh soms rond NOD... vorige zwangerschap had ik alleen maar last van maagzuur.. En nu is het over als ik iets eet.. dus niet hetzelfde..

en niet ongi worden hoor!

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nou zover ik weet is aan die regel weinig veranderd. ( er veranderd verder ajarlijks zo'n beetje iets. ) ik weet wel dat stootkussens en dekbedden inmiddels verboden zijn. maar debs een hemeltje is ook "niet slim" laten we het zo zeggen.

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    jeeeeeej, hopelijk kunnen jullie hem ophalen :)
    Zag dat het dicht bij JD en mij was :)

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    heb je siems spulletjes niet meer? nieuw is echt niet doig hoor en voor 400 eui ben je ook bij ikea niet klaar hebben wij ook naar gekeken. ik vind een nieuw matrasje enzo wel belangrijk namelijk. maar een bedje ofzo kan best tweedehands.

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    mijn vriedinnetjes zijn bijna allemaal dit jaar bevallen en mochten hemeltje gewoon laten hangen... vooral in de zomer juist, tegen muggen

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Heb gewoon hemeltje.....
    Heb hem pas weggedaan toen kleine meid hem kon pakken door spijlen en mee ging spelen

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    bij mij komt er geen in milla. het iddee alleen al brrrrr...

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik las niet goed juud. je zocht bedje voor grote man ;) dat weet ik niet of dat lukt bij ikea. maar aan 1 commode heb je toch genoeg. je kan ze toch niet allebei tegelijk verschonen.

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    bij kraamverzorgster hier mocht hemeltje wel

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    bij schoonzusje hebben ze ook niets gezegd van het hemeltje.. maargoed, verschilt wrs ook per kraamhulp.. niet dan?! zoals zoveel..

Nouja, geloof niet dat we tot nu toe zoveel dingen hebben gekocht die we niet zouden gaan gebruiken of bijna niet... heb wel eerst ff rondgevraagd enzo ;)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hemeltje, stootrandje alles moest weg... had ermee te maken dat stof door spijltjes heen kon komen.. ovre babies hoofdje kon zitten en die kan het niet van zijn gezicht afhalen.. met alle gevolgen van dien.

dekbedje hebben we nooit gebruikt.. wel meteen dekentjes.

17. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    wij willen een nieuwe babykamer, maar moet eerlijk bekennen dat ik korting krijg bij de prenetal (heb er paar jaar gewerkt tijdens studie)

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zojuist al bericht terug gehad en inmiddels besteld!

Ben benieuwd en plaats foto als ie binnen is!

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    met het hoe een baby in het bedje moet liggen is ook zo grappig fenomeen. ik heb zometeen 3 kinderen die alledrie voor hun veiligheid anders in bed gelegd moesten worden. jaja. wordt er amar wijs uit. op mijn proestbui omdat het dus weeeeer veranderd was zei de kraamzorg een beetje verbolgen. ja de onderzoeken staan niet stil he. ik zeg nee....waar heb ik dat eerder gehoord..... ;) ow het het wel of geen dekbed of dekentje issue speelt ook al heeeeel wat jaartjes. op het moment is dus het dekbedje weer verboden het eerste jaar blijkbaar en het stootkussen.

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik wist niet eens dat dat nie mocht :confused:

Net als ik nu hoor dat je geen stootkussen mag hebben...dekbedje wist ik wel van dat het niet verstandig was en beter een dekentje kan nemen...wist ook alleen niet dat het zelfs verboden was :confused:

Deel Deze Pagina