Hemeltjes mogen gewoon hoor! Ik had het hemeltje wel vaak aan één kant open en de beeb ligt ook niet helemaal bovenin het ledikantje. Ook zijn er soort dekentjes verkrijgbaar die lijken op dekbedjes. Die heb je voor zowel de kinderwagen/wieg als voor een ledikantje. In de (betere) babyspeciaalzaak kunnen ze je ook informeren over wat wel en niet mag. Zeker wat de dekentjes betreft.
Klopt, maar is wel fijn om in Siem's nieuwe kamer een eigen opbergmeubel te hebben. Daarnaast niet handig om Siem te verschonen, aan te kleden, zetpil te geven etc. als andere kleine slaapt. Zeker niet wanneer dit midden in de nacht moet gebeuren... Vandaar. Dus alleen nieuw bedje (groot bed met ombouw) en commode. Maar tweedehands dus ook prima!
Ik heb een katoenen hemeltje gehad, die stijf en daarom ver van bedje bleef hangen. Zodra Siem erbij kon gewoon weggehaald. Nooit opmerkingen gehad.
ja, over die plaats in het bedje oudste moest wel onderin.. zodat die met voetjes bijna tegen voeteneind zat.. maar lag half op linker of rechterzij jongste moest ook onderin.. maar gewoon op rug.
ow echt!...dat zou ik wel prettig vinden....ben bang dat er in echte dekentjes wol zit..en aangezien daafje en ikke allebei niet tegen wol kunnen zou dat een kreem zijn om het overtrekje te verschonen dan...dus dekbedjes lijkend op dekentje....ik meld me aan!
Heb zelf katoenen dekentjes! Erg warm hoor. En gewoon HEMA. Zie trouwens mijn album voor hemeltje. Bedje daar nog opgemaakt voor pasgeborene. Vrijwel geheel onderaan dus. Hemeltje hing er puur voor de sier. Dekentje daar is van katoen!
wat zijn er trouwens een hoop dingen waar je rekening mee moest houden zeg ....bovenin/onderin ....links of rechts liggend./........jeetje...heb nog hoop te leren merk ik wel ...ze zouden een handboek moeten uitbrengen voor aanstaande ouders van 1ste kindje haha
ik heb vorige week de speciale astma dekentjes van mijn nichtje gekregen van mijn schoonzusje. lijkt me toch dat daar geen wol inzit. eventjes informeren naar de mogelijkheden. maar dekbedje ( of overtrekje met deken erin)is echt niet handig hoor.ivm met bloot gaan trappen ook enzo na een paar maandjes. een lakentje met dekentje kun je opzij instoppen zeg maar. maar ieder zijn ding off course! smaken verschillen nu eenmaal.
Hai alle dames hier! Wat is het gezellig hier! Even geen wanhopige wachters (sorry, ben er zelf ook een) maar lekker keuvelende bijna mama's. Ik wil me graag aansluiten als ik jullie zo hoor! Juud, wat fijn dat alles goed is met je!
wij hebbenook katoenen dekens over slaapzakje Ja, Debsje, nog zo veel dingen, maar je hebt gelukkig nog even omje erover in te lezen
Ik zal eens kijken watvoor merk het is, zodat ik hem kan opzoeken op internet om je een idee te geven.
lieve debs zo'n handboek zou in notime weer verouderd zijn. daarom krijg je kraamhulp meis. die leren jou dat allemaal. je niet druk maken erover.
had je er nog een lakentje onder liggen Juud? als ik het goed zie wel toch? sorry hoor maar ben ff compleet in de war nu.....mag je ook al geen overtrekjes gebruiken? waarom verkopen ze die dingen dan! heb al zoveel leuke in de kast klaar liggen
Daarom heeft kleine meid trappelzakje, kan ze zich in der slaap niet bloot trappelen en heeft ze minimaal trappelzakje aan als dekens weg zijn