ooo debs.. jij weet de mensheid blij te stemmen lol.. alleen ik heb mijn twijfels bij de betrouwbaarheid van Ja en Nee... kijk maar eens je allereerste vraag terug.. is astrid der voornaam lImmeke? had die NEEEEE moeten zeggen hahahahaha @gaby: ik vraag het me af of die dat in je BM had kunne zien.. ze kunnen in prille zwangerschappen toch ook nooit iets zien?
der Forumnaam vroeg ik lieffie als je der maar blij van word hihihihi zo en nu ga ik afsluiten en weer aan de klus in me huissie tot morgen lieve lady's !
lachen zeg die pendel tussen de wilhelminapepermuntjes! leg dat maar eens uit als je baas/collega vraagt wat je uit spookt! debbs: laat die telefoon rustig KLINGELEN hoor hihihihih maar: je pols bewoog wel verdacht veel! 8)
Hai dames! Hoe gaattut hier? Puzz GEFELICITEERD!!! Leuke kadootjes gehad? EDIT: whaa klingel zeg eens heb je al nieuws? Misschien misschien misschien....!
mensen ikheb net het document voor mijn scriptievoorstl geopend... nu komt het grote probleem... hoe begin ik?
limmeke idd je heb gelijk heb ik ook niet aan gedacht zou ff goed die foto's bestuderen heb 4 echo's mee naar huis gekregen wie was dat nou met die fistels ? ik heb er ook een paar gehad dat is geen feest geopereert worden en 2 weken met 2 drains in je lies te lopen! puzzcat GEFELICITEERD meis
hee, hoest hier? Vandaag mijn temp weer omhoog, goeie zaak. Had vannacht zoiets grappigs: ik word wakker, pak de thermometer, zegt mannetje: "wat ga je doen?" Ikke: even tempen en dan douchen. Zegt ie: maar het is half twee... Voelde me inderdaad al niet echt uitgeslapen... Vervolgens ben ik om het uur wakker geworden, op het eind zelfs elke 15 minuten, zucht. Nu ga ik koffie zetten, voor ik wel instort
Hier alles goed. Hele (vrije) dag besteed aan hypotheekgesprekken, ja, we doen ons huiswerk goed! Vanavond laat nog een Dan twee dagen training, GRRRR moe.... Verder zit ik alleen maar op jouw nieuws te wachten HE dames wat is dat voor naars, fistels, gelukkig heb ik dat niet, het klinkt geheimzinnig en niet fijn ieg. BAH en sterkte. Milk, hai, bah zeg, dat is ook niet echt lekker zo'n nacht. Vandaag hopelijk beter slapen!
*Milla denkt: mooi geschreven Lim, terwijl ze haar positieve-energie-wonder-poeder over de bus strooit*
nou van die echo van me baarmoeder word ik ook niks wijzer haha ik zou vanaaf wel foto's er van maken en ze in me album zetten kunnen jullie mijn baarmoeder en me eitje bewonderen
@veronika: hypo gesprekken op vrije dag? goed zo! word je slimme veronika van! wat voor werk doe joe dan? en voel je al spannende dingen? qua zwanger that is, niet qua hypotheek? hier geen nieuws... tamponietest: maagdelijk wit. toch wel vreemd nu allemaal ik zeg: of ongi kom, of beeb kom! vandaag nog!
moet je vanaaf maar in me album kijken maar me vriend moet ze er ff op zetten ik heb op deze laptop geen programma van me foon!
Het is maar een idee, maar misschien het volgende: Stoppen met forummen en andere internet-hobby's, jezelf flink onder de kont schoppen, en je bezig gaan houden met de dingen die moeten...? Zoals bijvoorbeeld school.. Maar het is maar een ideetje.....