En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik had een tummytub en een badje, maar heb eigenlijk alleen de tummytub gebruikt. Als ik weer zwanger wordt weet ik ook nog niet wat ik moet gaan kopen, want de tummytub met bad en stander heb ik destijds verkocht.

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ze heeft wel verteld dat ik me daar moest aanmelden maar niet voor een bepaalde week ofzo.

Heb gister det ummytub, badje en luieremmer van vriendin gekregen.
    alleen badje zit geen standaard bij dus nog ff kijken of je die ook los kunt kopen.
    begreep wel dat de tummytub voor die kleintjes helemaal geweldig is of zo....alleen als ik dan zien hoe je die hoofdjes moet vanst hebben....krijg ik al de rillingen en horrorverbeeldigen...heb er nachtmerrie van gehad vannacht dus denk dat die mooi ongebruikt blijft

3. veronika

veronika Niet meer actief

Haha precies. En dan vergeet ik het allemaal weer en weet er dan als het zover is ook niks van, zoals Debs, heel normaal denk ik, en ga hier dan alle vragen stellen ;)

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Debs, gewoon dingen vragen wat je wilt weten! zet t desnoods op papier en blair het hier een keertje rond! genoeg mensen die altijd wel wat weten! En samen komen we er dan wel! Meid, komt allemaal goed! en je echt niet dom voelen! (en je weet ons te vinden meid!)

DIkke knuff

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier aanmelden voor kraamzorg voor 12e week...

zou maar gauw gaan bellen debs :) stelt nix voor hoor.. je zegt hallloooo... ben debs en ben zwanger en krijg dan en dan een baby... en dan sturen ze je een formulier toe.. ff invullen.. op bus ermee en dan is het geregeld .

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Da's heel dom! ZIJ weet dat, jij niet. Wat Yinte zegt: meteen doen, zodra je de kans hebt. Liever vandaag dan morgen.

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    heb standaard met tummytub gekocht en waar badje ook op past.. verder ook niets.. al die poespas.. achja.. we zien wel!

meiden, ik ga weer richting werk!

Tot vanaaf!

DIkke smakkert!

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ps. en ff bij verkering doorgeven debs.. ook ff bellen met t zelfde bericht van lim ;)

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Verkering of verzekering Rem? ;)

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Bij de verkering al? Schrikt misschien beetje af Rem :)

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Daarom heb ik die dus ook niet. Siem vond gewoon badderen ook heeeeerlijk. Standaards bij HEMA. Kunnen ook Tummytubs in (voor als je je toch bedenkt ;) )

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Debs, kan bij Hema standaard kopen. :)

Kreeg net berichtje van mijn moeder, die was gebeld door oom.
    Dus ik dacht mijn nichtje W is bevallen, die is 35 weken, haar zusje E. is 30wk.

Is E bevallen met 30 weken....
    Even schrikken maar gelukkig alles goed, gezonde jongen.
    Tuurlijk wel even in couveuse.
    Ik snel der zus mailen voor meer info.

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oei da's jong! Maar fijn dat alles goed is. Gefeliciteerd Small!

14. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hier loopt het zelfs via de zorgverzekeraar tegenwoordig juud. vond dat heel vreemd.je moet hun dan bellen, je mocht wel een voorkeur doorgeven voor een bepaald kraamcentrum en dan zouden hun kijken of dat ging. ik heb nooit kunnen kiezen vroegen was het gewoon kruiswerk punt. maar tegenwoordig is dat blijkbaar allemaal vrijgegeven en is de zorgverzekeraard er de baas over.t'is allemaal eventjes wennen en soms duizeld het een beetje net als bij debs nu. maar uiteindelijk komt het bij iedereen wel voor mekaar..toch? ;)

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nogmaals: Iemand thee?

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh meiden... al jullie verhalen zorgen er voor dat ik zin heb om te gaan shoppen. Ik moet nu moeite doen om niet over marktplaats te gaan struinen...

Ik ga even uit... Ik heb vandaag zo'n lekkere hormonen dag :(... zin om de hele dag te janken en tegelijk gek te doen en te lachen. Ik ga dus even nietsen...

17. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    oei da's jong ja. ik las vandaag net zo'n bericht met 29 weken nog wat. da's toch schrikken zeg. pfftt

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Oei Smallie dat is idd vroeg. Gelukkig verder alles goed?

Juud, nee dank je ben net aan de karnemelk

JD, knuffff

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    knuffff jedidjah

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou, hier ook wel, maar inderdaad enige keuze. Ik had de keuze laten bepalen door VK, dus belde eerst dat kraamcentrum. Die zeiden ook dat ik zorgverzekeraar moest bellen en daar vroegen ze weer of ik voorkeur had. Zo rolde de bal en nu heb ik alles in huis.

PS: Deze keer kon ik me via internet zelfs aanmelden. Was zo gepiept.

Deel Deze Pagina