hahaha.. stelletje bijdehandte figuren Nouja, je mag het ook bij je verkering doorgeven hoor! hihi.. heb ik ook gedaan hij was het er mee eens hihi.. doeiiiiiiiii
ik had opgegeven bij ziekenverzekering en aangezien ik geen voorkeur had hebben hun alles geregeld,w as zeer tevreden
hoi meisjes juud knuff meis was me eigen al helemaal druk om je aan het maken ! debs leuk kametje milla ow spannend zeg de 19 de de hsg! precies de maand daarop moet ik worden geopereert! zo ben net uit bed gekomen en het gaat gelukkig alweer wat beter! ik moest ook meteen stoppen met de antibiotica van de huisarts toen ik het hem vertelde!
hahah neej ik had last van maagzuur... maar wat eten verhelpt dat ik ga zo maar effe weer broekloeren
wij gaan zo pizza eten.de oven staat al te snorren om warm te worden. da's 1 van de dingen die ik tenminste nog fatsoenlijk weg krijg nu.tot groot genoegen van zoonlief dadelijk heb ik een baby met pizza verslaving
Ga zo maar even iets anders doen denk ik. Op de bank hangen met thee en dekentje (voor de verandering ) Kom later weer eens terug. Dikke knuff van mij aan iedereen