DOEGIIE JUUD! nog niks aan het regelen hier...tenminste...niets qua beeb's enzo...wel qua werk voor de baas enzo
Het smaakt naar speculaas en is echt lekker! Ik heb het in huis gehaald voor mijn dochter omdat het koemelkvrij is, maar heb het zelf ook regelmatig op brood
Het vasthouden van het hoofdje valt heel erg mee! Ik heb ze beide in de tummytub gehad en kon ze hierin beter vasthouden dan in een gewoon badje. Ze zitten eigenlijk gewoon met hun billetjes op de bodem en het waterniveau zit dan tot net onder de kin. Op die manier komen ze niet onder water en hou je een hand vrij. Ideaal!
hallo allemaal, Juud: blij dat het allemaal nog goed zit. Milla: balen dat je toch ongi bent geworden. Maarja, schouders liegen niet. Veronika: wat lief dat het je opviel dat ik er weer ben. Jij al vermoeden voor je NOD? De rest: hoi, knuf! Ik sluit me bij Nai (en plien?) aan, gisteravond begonnen de ongisteken al, dus binnen nu en 3 dagen is het weer zover, zucht.
Wat gaan de bladzijden hier vlug in 1 keer dit tot tegenstelling van de dagen. Tja ik ben iets meer dan een uurtje weg en hier is het 10 paags verder. De dagen gaan lijkt het wel super langzaam zeker nu ik aan het wachten ben..
@milk ik wil nog niet geloven dat het ongi steken zijn.. aan de ene kant wil ik hoop blijven houden..
@plien vooral de laatste 3 dagen .... Net effe broek geloert nog niks te zien .. maar jah zou ook pas morgen zo zijn.... Dus morgen maar wachten op de duivelsssss
Het was bij mij nog niet donkerbruin.. Dus dat geeft hoop.. Ik blijf duimen voor de gene die nu ook op het wachtbankje zitten.
haha, stelletje broekloerders dat we zijn. Ik hou ook nog hoop hoor Plien, je weet maar nooit, was het ineens innesteling ofzo
ach dat hoort inmiddels bij de gang van zaken als je denkt ongi te worden.. @naiobi, ik heb al een paar dagen witte afscheiding..