ik heb bij verzekering nix hoeven doorgeven.. dat heeft kraamcentrum allemaal geregeld.. kreeg dus ook netjes brief van mijn verzekering dat kraamzorg is goedgekeurd en voor hoeveel uur. yinte ook pizzaverslaving? ik eet 3 tot 4 keer per week paar stukken pizza.. is 1 van weinige dingen die ik met niet teveel moeite binnenkrijg. Laat hem wel bezorgen, vind die diepvriespizzas nu niet lekker. smalletje: beterschap hi gaby milk: jij word niet ongi!
@plien Ik heb nu helemaal geen afscheiding meer.. Had eerst heel licht bruin en daarna Witte en nu niks...
Ik heb even geen idee wat ik van de afscheiding moet denken.. Aan de andere kant denk ik dat ik misschien maar eens aan die pendels moet denken.. Misschien geeft dat nog een beetje goed gevoel en hoop...
He meiden, getsie dat wachten he. Laat ze nou eens lekker wegblijven voor ons allemaal! Tja, Milk, mij valt ook niet alles op maar ineens bedacht ik het Was je expres even weg of gewoon druk?
Ooooh ik duim voor jullie allemaal dat het raak is! Wat spannend! Qua afscheiding kan je er niet veel over zeggen. Bij mn eerste zwangerschap had ik veel, en dat is zo gebleven die zwangerschap en nu heb ik haast niks.
veronika: allebei een beetje, zat/zit even niet lekker in mijn vel. Maar ik ben er weer hoor (in ieder geval tot NOD). Limm: doe mijn best, zal pink thinken (doe ik meestal stiekem toch wel hoor). Nai: Heb die tekst van een knalroze t-shirt dat ik heb, vind 'm erg gaaf
Weet iemand of warme voeten ook bij de eerste symptonen horen.. Ik heb daar sinds een paar dagen last van.. De rest voelt normaal aan maar me voeten zijn erg warm terwijl ik anders altijd koude voeten heb..
Jemig hoor net een verhaal. Vrouw van vriend van collega is net precies aan het nippertje ontsnapt aan ongeluk. Staat op stoep met kind en neefje en is net overgestoken komt vrachtwagen (van onze buren) aan en schuift hele lading betonplaten van vrachtwagen af op de stoep waar hun net stonden. Jeeeetje mina, helemaal over de rooie natuurlijk.
Tja ik ben ondertussen me klachtjes bij elkaar aan het rapen en op onderzoek wat de eerste symptonen kunne zijn..
Mijn hemel zeg...die zal zich kapot geschrokken zijn...gelukkig goed afgelopen. Cin...nee nog steeds niet hahahaha.