@gieg ik houd me steeds voor dat ik zaterdag ga testen.. beter iets te laat beginnen met testen dan vroeg testen met een negatief testresultaat..
Weet je wat zo lastig is met die symptonen, volgens mij lijken ze allemaal op ongi symptonen en ze zijn bij iedereen anders. Heb ook wel eens gezocht maar heb het opgegeven. Wat ik vorige maand wel had wat ik eerder iets voelde wat ik eerder nooit had gevoeld is ook beetje lastig te omschrijven. Nee weet niet hoe ik het moet omschrijven soort van krabben? en ook soort van vlinder in je buik gevoel maar dan lager? Klinkt echt heel vaag ik weet het
zoooo afspraak gemaakt voor 20 weken echo....mag 28 januari om 16.00 uur maar ben dan geloof ik 21 weken hahaha ...zou liever eerder aan de beurt geweest zijn...ben zoooooooo stik nieuwslappig
JAAAHHAAA WIl het wel weten hoor....kan echt nie nog us 20 weken wachten. ..benk veels te nieuwsgierig voor hihihihi..Heb lichte voorkeur voor jongetje maar meisje vind ik net zo leuk hoor ..en in onze situatie nu is het ook handiger om te weten wat het wordt...daar er via marktplaats enzo vaak babykleertjes aangeboden worden voor jongetjes of meisjes....dus dan kunnen we gericht dat aanschaffen en een hoop geld besparen.
Volgens mij kan je daarom ook beter iets te vroeg teseten met de kans een negatieve test te krijgen, dan hoopvol te worden door symptomen die je (ten onrechte) aan een eventuele zwangerschap wijdt.
foto van kerstboom staat in mijn album mannetje had ook foto van mijn buikje gemaakt, maar mijn truitje valt wijd van onder.. dus je ziet nog nix hahahaha straks maar nieuwe poging doen
Een stemmetje zegt gewoon morgenochtend testen als je dan niet ongi bent en ander stemmetje neej joh vrijdag dan ben je een dag overtijd. dus welk stemmetje wordt het
Mooi boompie lims Jingel bells Jingel bells jingel all the way...lalalallalalalalalala HEY! Mucho Gracias para Juegue a tarjetas i navidad
hey meiden, jeetje wat schrijven jullie weer veel kan het niet bijhouden. lees wel tussendoor over natjes, toch niet zwanger? en juud, was weer even schrikken..... jeetje balen zeg, maar wel super dat gewoon goed is! debs, hoe is het met jou? en lim, nog steeds ziek? small, alles nog steeds goed En de rest? klingel, gaby, ....oh het zijn er zoveel..... morgen mag ik weer voor een echo, spannend!
Hey Jolan, ik zei dat je ook nog twee dagen weg zit van je 12 weken mijlpaal denk je dat je na de echo morgen weer een beetje zekerder op je voetjes staat wel ff laten weten he hoe het gegaan is morgen! hier alles goed...ben helemaal in de wolken met mijn "wauw het is al een echt mensje " echo
ja zeker, bijna bij de 12 weken Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wat zekerder ben. Zeker na mn echo van 2 weken terug en het horen van het hartje vorige week. Toch blijf ik het spannend vinden voor morgen... Maar ik heb me voorgenomen als het morgen goed is, dan stop ik met onzekerheden etc. Dan vertel ik het de kindjes in de klas en wordt het weer een stuk echter Ik kom zeker vertellen hoe het was!
Ik ga het proberen Moet vast lukken zou een beetje zonde zijn om negatief te testen en iets later ongi te worden...
En die extra dag plezier als je wel positief test dan? Noot van de redactie: Aan deze opmerking kunnen geen rechten worden ontleend aangezien de schrijfster van deze onzin zelf vervent vroegtestster is...