ga ook maar us richting pap's en mam's lopen..kijken hoe het pap's vandaag weer vergaan is met de chemo en laatste nieuws horen over knokpartijtje van oom bij bezinepomp Tot morgen meiden!
als ik het gebouw in ga waarvan ik weet dat de rotary er zit wel ja... maar ik blijf mooi in the castle self HA! thanks voor knuffels; knuffels trug! @debbel: ik heb zojuist via je kerstboom doorgekregen dat hij gekerstboomfluisteraard is!
had ik al verteld dat ik gister zo'n rare geur rook, zoals beschimmeld brood? en dat ik daarom eten heb weg gegooid? nou ruik ik het weer! en ik zit in mn atelier! ik citeer jd maar eens: ' ik spoor niet' ...
hi hi hi! tja, het was wel heel vaag, want zoiets kan je lijf toch niet FAKEN? misselijkheid of buikpijn nog wel, maar rare dingen ruiken die er niet zijn? het moet niet gekker worden... :S anyway: ik geloof witte test en temp... STAMPVOET! *gaat verkleden en naar werk* smak!
Ik ga niet nog een keer werkse zeggen 'k Ga nog even iets nuttigs doen voordat Cinman zo thuis komt... Ik moet echt heeeeeel nodig een baan Ik weet niet meer wie er naar vroeg hier (Elke?) maar ik heb van de solli-brieven nog niets gehoord, behalve de ontvangstbevestiging. Tot later!
Hallo hallo, Wat een babynieuws vandaag. Nichtje is gisteren bevallen van zoontje en kreeg mail van vriendin dat eerste echo goed was. Ze is nu 9 weken EN ze gaat over een week naar Sur. Ik voel me soms echt Jullie moeten me geloven als ik zeg dat ik het ze van harte gun. Ben echt blij voor die meiden. Af en toe steekt het toch een beetje. Voel ik iets in BM en dan denk ik zal het zal het ? NEeeeeeh Ma goed Mila meid ik voel me je mee! Hopelijk voel je je over een paar daagjes weer wat lekerder. Juud blij te lezen dat alles ok is! Las nog een paar dingen. Zal wel mensen vergeten zijn maar ik moet echt studeren. Heb schema gemaakt en ben alweer half uurtje te laat!
Bij mij gaan zo de garnalen, peultjes, thaise saus en rijst de pan in.... Mmmm! Tisch, ja lastig he! Ik herken je gevoel hoor. Hier: volgens mij heb ik ongi-buikpijn! BAH *huil* dat wil ik niet!
Mmmm Veronika dat klinkt lekker. Ik had nog wat balletjes en broccoli over. Heb dat gegeten en nog een zak chips erbij En niet ongi worden he Het wordt weer tijd voor nieuwe zwangere beebs in deze BUS.
oooohh meiden ik kwam zo'n mooi gedichtje tegen : Ik vraag me af Waarom het ons niet is gegeven Ik vraag me af Wat wij fout doen in ons leven Ik vraag me af Wat de zin is van dit wachten? Ik vraag me af Kan iets het verdriet verzachten? Ik vraag me af Waar de tranen goed voor zijn Ik vraag me af Zal ik zonder kindje ooit echt gelukkig zijn? Gelukkig weet ik Dat onze liefde door blijft gaan Gelukkig weet ik dat wij samen sterk staan Gelukkig weet ik dat wij hier samen doorheen gaan komen Gelukkig weet ik dat we nog steeds mogen dromen. Maar waarom lijkt het nu dan nu zo ver weg? Waarom hebben wij hierin zoveel pech? Ik weet het, ik moet blijven hopen, Maar van hoop kun je helaas geen kindjes kopen. ik moest hem ff met jullie delen!