Ik heb hier nog geen teken van ongi.. Het rare gevoel in me lichaam is er nog steeds en wordt nog steeds dol van die vage klachtjes.. Maar ik wil nergens aan toe geven. Ik heb een heel raar dubbel gevoel.. Momenteel heb ik steeds het nummer: It's Oh So Quiet van Bjork in me hoofd .... Laat het een goed voor teken zijn..
@Veronika, ik vind dat echt balen voor je.. *knuff* En ik had nog zo gehoopt dat het niet zo mocht zijn, helaas duurt het wachten weer een maand langer..
Dank je Plien! *knuf* lief, ja ik baal wel moet ik zeggen, vond het wel tijd om aan de beurt te zijn en klaar te zijn met oefenen. Natuurlijk jullie ook allemaal! Plien, jij ook aan de beurt, en de rest ook! Denk ook maar eens naar de gyn te gaan, toch alvast zaadjes onderzoeken en samenlevingstest bijv. Voorzichtig brengen bij manlief Gaat niet blij zijn
so. thuis. lekker gewerkt; stalin was er niet @vero: neeeee spot gespot? mok mok... miw.. KNUFFF gamaar hulptroepen inschakelen, en tjah, dat vindt veroman misschien lastig, maar misschien is het wel minder lastig dan zelf proberen zwanger te worden, ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel hier midden in de nacht? @plien: dat liedje van bjork is mooi. maar weet je wel hoe dat uitmondt in superhsyterie? HA! slaap lekker all, ik ook even, en dan weer werken; het drukke leven is weer begonnen en dat vind ik best wel lekker na 3 dagen grote vakantie! smak kling
moggel meisjes! Gisteravond naar manueel therapeut geweest... Ben van onder tot boven gekraakt! Ben vandaag helemaal stijf maar rug doet wel minder pijn! Moet volgende week weer terug komen voor nog een kraak sessie Hier ongi krampjes en meeeeeeeega veel afscheiding en lage temp, laat die rotzooi maar komen kunnen we weer nieuwe ronde in! @ vero"balen! @ kling en de rest die bijna op nod zitten, hope so dat ongi niet doorbreekt bij jullie!
morgen meisjes het gaat ietsje beter.... Nou meisje die al beginnen met spotten, ongi klachtjes @ Vero, vedorie, had zo'n goede hoop @ Natjes, ojee, ingi krampjes, grrrrrr. maar gelukkig na gekraak minder last van rug. @ Klingeltje,m ook al bijna NOD, jeetje wat spannend @ Milla, dikke knuff, gewoon heb verder nog niet bij gelezen...
Morgen meisjes! @Vero: Ik vind ook dat je wel aan de beurt bent, wat zeg ik? We zijn allemaal nú aan de beurt vinnik, nog even op de valreep van 2008 onze eitjes laten bevruchten. @Kling: Rustig gewekt dus? En met kinderen is dat net zo toch: na negen maanden rust begint de hysterie pas @Natjes: Yeah! Minder pijn, da's mooi! Ongi minder, maar zoals je zegt, dan kun je dóór. Heb ik iedereen gehad zo? Geloof het wel toch. *dikke knuf voor jullie allemaal*
Smalletje! Ietsje beter, kun je wel een beetje wat binnenhouden of ga je Limmeke achterna? En hoe laat mag je 'beeb-watchen'?
hou hou het net binnen, maar moet niet veel bewegen.... en zo vaak mogelijk eten, liefst elk 1.5 uur... iets hartigs dan. Eerst hielp cola nu niet meer, nu fanta. gisteravond weer wakker van narigheid, snel plakje kaas, was net op tijd.... hopelijk snel over..... mag om 16.00 das wel spannend mijn moeder was van de week beetje geschrokken vanmijn buik, hij staat zo naar voren, kan hem niet meer verbergen
nog berichtje gehad van mijn nichtje, zus van die bevallen is met 30 wk. Ze had 's middags krampen, toen langs vk, die zei, ga tochmaar nar ziekenhuis H'lem, vandaar met spoed naar VU. Had dus gewoon al weeen, kereltje was binnen 3 uur geboren. Nu al geen beademing meer nodig, wel nog beetje extra zuurstof. En ze zijn zo trots zo lief
Wauw Smal, dat is een sterk mannetje dus! gefeliciteerd met je achterneefje, ik geloof niet dat ik dat al gezegd had.
Momenteel nog geen teken van ongi.. Dan ben ik uit gegaan van een cyclus van 26 dagen. En dat cyclus heb ik de laatste tijd wel vaker.. Met spanning wacht ik af of me cyclus nu toch 28 dagen is.. Of........
@Klingel en Cin hoe is het vandaag? @Milkhd zeker weten spotting? @Vero hoe is het nu met jou? @smallie fijn dat alles goed is gekomen !
Toevallig heb ik gisteraaf met manlief afgesproken dat ik zaterdag pas ga testen.. Dit om teleurstelling te voorkomen. Maar als het aan hem ligt ga ik nog later testen.. Tja mannen eigen, die houden van nog meer zekerheid.
Hai Nai! Hier alles goed, nog wel... Geen spotting en temp weer omhoog (?). Ook extra snotterig vandaag, dus dat kan ook de oorzaak zijn. En jij? Geen ongi te bekennen nog? @Plien: Dat zal wel typisch iets zijn voor mannen.