Mijn 2 directe collega's weten het al, ivm plots richting plee vertrekken, constant eten, en vieze gezichten trrekken van misselijkheid. mijn chefin wist het ook. Voor de rest, ongeveer 40 mannen, die denken gewoond at ik dik(ker) geworden ben.
En als je ze niks vertelt dan denken ze dat over 2 maanden waarschijnlijk nog, hahaha. Cinman zag het niet eens toen de buuf al 8 maanden zwanger was. Nou had ze geen enorme buik, maar het was echt wel duidelijk...
Nee, toch geen spotting lijkt het, want dan is het de volgende ochtend meestal meteen raak. Maar de ongisteekjes zijn er wel, dus vrees toch...
Dat had mijn zusje ook, zeiden mensen, heeeh, zwverlof, ben je zwanger dan.... Enja dat denken ze dan waarschijnlijk over 2 mnd nog steeds, vertel het in het nieuwe jaar wel
Oh wow, was ze daar blij mee of juist helemaal niet? @Milk: Het blijft spannend bij jou dus? Ook geen spotting meer?
@Cin hmmm niet ziek worden @plien verstandig mannetje @Milkhd dus het blijft nog even spannend.. @de rest ik zit te wachten tot ik ongi wordt meestal tegen uur of 10/11 gebeurt dat...
helemaal niet, ze was nogal bitchy tijdens zwangerschap, dus ze ging flink tekeer tegen iedereen die zoiets zei.... gelukkig is ze deze zw heel anders
@Small: gelukkig maar. Lijkt me niet makkelijk om 9 maanden bitchy te zijn. Of om er naar te moeten luisteren, hahaha.
@ Cin, het ging der heeeeeel natuurlijk af, en was niet allen 9 mnd, was tot ze stopte met bv.... En wij probeerde der te ontlopen
Goeiemorgen alle spottende dames Cin: jij had echt allang moeten spotten.. dus jij word niet ongi. Kling: Net ff je temp bekeken.. met jouw daagjes van 14 uur slaap kan tempkaartje gewoon noooooit kloppen.. ik stuur je dan ook met alle liefde van wereld een Curvertje toe voor de komende 8 maandjes. Smalletje: erg die misselijkheid he.. hoe laat mag je voor echo? die mannen zien het echt vaak niet.. je krijgt alleen van die meewarige blikken als je weer wat eet.. alsof je nog niet dik genoeg bent zie je ze denken. Hier is buik sinds 3 dagen echt aan het groeien...lag ik vorige week op rug en was het allemaal vrij plat dan.. nu gewoon bolle pens.. maar lijkt nog meer op vetrol dan op preggy buik. Mannetje vind het allemaal geweldig.. ben ik wel blij om.. omdat er ook genoeg mannen zijn die het zwanger zijn wel leuk vinden, maar dat vrouwtje dikker wordt.. dat vinden ze dan weer minder. feli nog met je achterneefje smallie. Veroon: balen meis dat je ongi is begonnen... heb trouwens buiten misselijkheid en pijn in bekken nog 2 dingen die erg irritant zijn.. om de haverklap vallen mijn armen en benen in slaap.. kan soms best pijnlijk zijn. natjes: blij te zien dat kraker iets geholpen heeft.
Hoi dames! Heb even bijgelezen sinds ik gisteren weg ging. Proficiat met onze spraakwaterval! Even wat reacties uit het hoofd: @Gaab: mooi gedicht, maar ga je niet gek maken met gedachtes of je ooit wel gelukkig wordt zonder kindje, en wat je fout doet in je leven. Echt meid, je hebt er niets aan en de stress die het veroorzaakt kan ook niet goed zijn. (ik weet het, ik ben wel zwanger, maar ik lees erg veel wanhoop in je gedicht en dat doet me verdriet) @plien, veroon, cin, klingel en ...(sorry, vergeet vast iemand): lastig hè, de klachtjes. En wat zou je eigenlijk moeten voelen? Ik denk veel aan jullie. Dikke knuff @broekloerders: ik doe gewoon ieder toiletbezoek met jullie mee hoor. Het spot hier nog steeds af en toe en beetje en gisteren weer helder rood aan papier... Ik MOET stoppen me zorgen te maken, maar wat broekloeren betreft, blijf ik net zoveel meedoen en zorgen. MAAR: ik had ook spotting rondom NOD, dus spotting wil nog niets zeggen. Houd moed! En ik ben het eens met de man van plien: wachten kan echt geen kwaad, want je vergroot idd de zekerheid. Al kan ik me ook heeeeeel goed voorstellen dat het wachten sowieso al te lang duurt. Maar bedenk: als je niet precies lengte cyclus weet, kan een positest ook nog lang uitblijven. Bij mij tot 11 dagen na NOD (en toch volgens 28-dagencyclus uitgerekend...) Ga nu strijken en F5-en
@natjes: ben blij voor je dat pijn minder is @ small: knuf terug,zomaar! @nai: testen jij, cuclus dag 36?! en kling, hoe staat het bij jou? @milk: duim dat het weg blijft @mezelf: heb iemand gevonden op het net die het ook niet kan houden van de schouderpijn iedere maand. Wat is het toch iets vreemds..! En de kerstboom staat prachtig...! (zie mmm) De rest: dikke knuf!
Daar ken ik er ook één van. Wat die allemaal uitkraamde over z'n zwangere vrouw (waar zij bij was)... En wat dat niet ongi betreft... ik hoop dat je gelijk hebt.
Goeiemorgen meisjes, Ik duim voor de bijna-nod-ers dat ongi niet gaat doorbreken! Knufff en fijne dag!
Goeiemorgen Debsje, hoe is het op de roze wolk? Ik ga maar eens even naar de gemeente...eens kijken hoe ver ze zijn met m'n inschrijving