Ik ben gisteren naar de wok geweest. Lekker gegeten en vooral ook veel, maar nu heb ik zooooo'n last van mijn darmen...
HII Yinte! Andere bedje laten we staan en centjes terugvragen. (als we dat al krijgen) anders neem ik het denk ik mee en probeer het dan maar weer via marktplaats te verkopen ofzo hahaha. DAn is tie goed besprongen JD ...moet helemaal goed gaan komen dus
geen idee... we schijnen 1 van de beste medische zorg te hebben ter wereld. tis dan ook jammer dat ze er niet bijzetten waar het door komt
debsel: heb je nou afspraak voor je kraamzorg gemaakt? en andere zwangeren: hoeveel kraamzorg krijgen jullie? hoeveel uur?
Da's idd jammer, maar kan natuurlijk ook al afwijking zijn bij aanleg kindje. Niet panieken hoor meisjes.
Weet niet meer precies hoeveel uur Lim, maar ca. 7 uur p/dag meen ik. Net als vorige keer iig, en toen kreeg ik ook nog verlenging na medische herindicatie. Totaal toen 8 dagen van ca. 6/7 uur.
dan nog Juud.. andere landen kennen ook vroeggeboortes etc.. dus hoe je het ook bekijkt.... blijft wel vreemd drom.. jammer dat ze reden niet aangevn