Heel bijzonder Yinte sterkte vandaag zal wel ff moeilijk zijn denk ik. Wel jammer dat ze zo lachoniek zijn over je plopjes enzo...gelukkig heb je al ervaring dus lijkt me dat je wel weet dat die plopjes enzo wel van de baby zijn en niet je darmen
dankje debs. nou dat ben ik dus niet. ik ben de plopjes niet gewend namelijk. ik herken ze niet al dusdanig. ik was fladderende vlindertjes veel lager gewend.
Over de babysterfte in nederland: het is eigenlijk appels met peren vergelijken want in nederland worden idd meer vroeggeboortes meegerekend. De grens van als baby bestempeld worden ligt hier lager dan in de omliggende landen. Mooi buikie Yin en mooi blogje!
onze thuisbevallingen zijn nog steeds superveilig hoor.. blijft een fabeltje dat bevallingen in ziekenhuis altijd beter is. dus daar zal het niet aan liggen. zo grappig... voel beeb steeds vaker.. en continue op zelfde plek.. links
Leuk dat je de beeb al zo vroeg voelt Lims gister ffies plopplopplop en daarna was het weer rustig..maar dat was voor het eerst in dagen dat ik weer wat voelde hihih gek he...dat david toch lieve rheb dat ik in het ziekenhuis beval...hoes dat met jullie mannen ?
Hier 20 wekenecho ook bij speciaal echobureau, maar dan alleen voor medische echo's. Geen DVD'tje dus. Maar wel mooie afdrukken, weet ik van vorige keer. 20-23 weken was hier de tijdspanne, dus ligt idd aan het bureau/ziekenhuis waar je het moet laten doen.
hier had mannetje ook idee van ziekenhuisbevalling.. tot ik hem vertelde dat ziekenhuizen volllll bacterieen zitten waar tegen kind geen weerstand heeft opgebouwd hahahahaha. ook heb ik hem verteld verschil tussen thuis en ziekenhuis.. en nu vind hij het goed idee om thuis te blijven
ik wil het zelf debs. en ik moet het trouwens ook. (vanwege hellpsverleden.) maar vind het prima dus geeft niet.
20 weken echo wordt hier bij VK gemaakt.. die hebben een speciaal echo centrum... krijg bij hun wel DVD. Andere keuze was naar AZM.. was echo nog uitgebreider, maar ook veel medischer.. en daar pas ik ff voor. Mochten ze op echo iets aantreffen dat niet goed is.. word ik alsnog naar AZM doorverwezen. vind het allemaal al medisch genoeg.. dus doen we het maar ff zo.
limmeke mag je met 39 jaar nog thuis bevallen als je dat zou willen eigenlijk? heb eigenlijk geen idee waar ze die grens zouden leggen ofzo.
Hier geen voorkeur bij grote man, maar thuis zou hij best fijn vinden. Vorige keer verplicht naar ziekenhuis, vanwege langer dan 24 uur gebroken vliezen. Verder gewone, natuurlijke bevalling gehad, die achteraf best thuis kon. Ik wil zelf dit keer wel thuis, ook vanwege argumenten Lim. En ik ben nu wat zekerder over die eerste nacht alleen, dat ik dat makkelijk aandurf thuis. Eerste keer eerlijk gezegd best fijn, al die verpleging erbij die eerste nacht...
IK WIL OOK PLOPJES... zo dat moest ik even kwijt... Ondertussen heb ik ook een blogje geschreven... Jullie mogen reageren hoor... whahaha... Ik vind het altijd zo grappig. Mensen lezen regelmatig blogjes. Per maand komen er zo'n 80 mensen op mijn blog, maar er zijn er maar een aantal die reageren. Dus bij deze... kom je op een blog, bijvoorbeeld op die van Yinte of op die van mij... dan staat het u vrij om te reageren... hihi was dit een vraag om aandacht? Ik weet het niet... misschien wel
ik krijg hem de voors en na's nie uitgelegd hahaha...hij smeekte me bijna om in het ziekenhuis te bevallen ( hij zei kijk dan wat er met Ilse is gebeurt dat wil ik niet hoor..) hihihi...terwijl ik er zelf nog niet eens echt over na heb gedacht...maar goed als hij dat prettig vind dan doen we dat maar he