Vero...kan me voorstellen dat je ff in een gat valt...dikke knuff meis! Gieg...lekker tijd nemen om weer op kracht te komen meis
ik liep al enige tijd met 5 cm opening, had een 2 tal weken voorweeën gehad en 1 keer zelf zo fel dat de vroedvrouw dacht dat de bevalling begonnen was niet dus 's dinsdags had ik controle bij gyn (39w4d) en die had me gestript (vliezen los gemaakt) in de namidda avond weeën gehad en 's nachts ook wat maar heb nog geslapen tussendoor tegen half 6 's ochtends de vroedvrouw toch maar gebeld of ze nog eens wilde komen had 7 cm opening ondertussen, schoonmoeder gebeld en die kwam dan naar ons (moest 45 min rijden) om 8.17u zijn mijn vliezen gebroken en om 8.53u was dochterlief geboren een goede 36 minuten dus voor de laatste 3 cm en de gebooren van mijn dochter mijn zoontje had me wel horen roepen en keek een beetje bang maar dat was vlug terug over
@cin: SO kijk DAT is pas een zwangere temp iiiiii duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Als ik niet zwanger ben dan lullen jullie me gewoon zwanger geloof ik Maar hoe zit dat dan met die ongikrampjes? Gisteravond had ik ze ook weer
zwangerschapskrampjes lijken als 2 druppels water op ongi krampjes zelfs uitgaande van langere cyclus bij jou cin had je nu allllllllllllllllllllllllllang moeten spotten
Veronika een knuf voor jou ongi van veronika ik ben heel erg boos op jullie cin ik ben het met limmeke eens jij verdient een hele grote bos bloemen yinte voor jou ook een hele dikke knuf vandaag ongikrampjes kunnen inderdaad ook bij een zwangerschap horen, had ik bij mijn dochter ook
hier gebeuren nog niet zoveel thuisbevallingen als in nederland maar zijn wel aan een opmars bezig ik kan het echt aanraden als er geen complicaties zijn natuurlijk bij zoontje ben ik in het zh bevallen met epidurale bij dochtertje ben ik thuisbevallen zonder enige verdoving of pijnstilling ik ga me klaarmaken, moet zoontje van school gaan halen voor het middageten